Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Mirror 2. : Dark ... 13744
Dark Colony 1.1 E... 9291
Mirror 1. : Dark ... 9052
DC Patch 1.01 Eng... 4748
Dark Colony Multi... 4616

Ostatnio dodane:
Dark Colony + CW ... 359
Kampania Oziego v... 1910
Dark Colony NO CD... 2705
Dark Colony 1.1 E... 9291
Dark Colony Remak... 3315

Pliki pobrano 77045 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,555
Nieaktywowany Użytkownik: 2075
Najnowszy Użytkownik: bloodeagle Ĺland Island
Ostatnio widziani
robie1234 Poland 5 tygodnie
maranta Poland 7 tygodnie
pg6754 Poland 8 tygodnie
Williamjoype ---- 8 tygodnie
Hardki Poland24 tygodnie
RedCode Poland25 tygodnie
boross-1-6 ----33 tygodnie
zadi86 ----44 tygodnie
igorek Poland46 tygodnie
olo ----60 tygodnie
kacper101 ----61 tygodnie
adi87pl Germany70 tygodnie
bloodeagle Ĺland Island71 tygodnie
euginne ----91 tygodnie
gotham ----92 tygodnie

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Off topic | SPAM
Autor Dlaczego DC?
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 371
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 05-02-2012 02:31
Długo się zastanawiałem dlaczego tak cenię sobie DC. Na świecie jest tyle strategii jak CoH, albo SC, lub seria C&C, a jednak od czasu do czasu wracam do poczciwego DC.

Dlaczego?

Co jest w nim fajnego?

Myślę, że najfajniejsze w DC jest to, że jest to prosta gra. Nie oszukujmy się, ale po 4 meczach ogólnie mamy pojęcie jak to się je... Wiemy, że jedna jednostka pokona drugą, a ulegnie trzeciej tak jak ma to miejsce w każdemu znanej grze kamień papier nożyce. Wiemy co sie opłaca budować w kupie a co pojedynczo. Można powiedzieć, że praktycznie gra się na pamięć. Co np. nie ma miejsca w Company of Heroes lub w starej grze strategicznej "Z" gdzie losowość jest tak masakryczna, że czasem możemy rwać sobie włosy z głowy czemu nasz granat chybił, a wróg rozwalił nam cała grupę weteranów jakimś złomem.
Co mnie się podoba w DC to jasność zasad. Wiem, że jak wygrywam bitwę (bo widzę moją przewagę) o przesmyk lub złoże to mogę część jednostek przekierować od razu gdzieindziej by się nie marnowały. Uważam, że to jest bardzo fajna sprawa, by umiejętnie przewidywać co przeciwnik ma zamiar zrobić i gdzie nasze jednostki mogą się przydać.
Po jakimś czasie grania na pamięć okazuje się, że można tą systematyczność obrócić przeciwko naszym wrogom.

Do dziś pamiętam nietrywialny mecz 2 vs 2. Grałem wtedy chyba z Ozim na 2 Brazylijczyków. Przejęli oni panowanie nad mapą i była kicha. Mój sojusznik robił co mógł, jednak ja postawiłem na trolololo i wykupiłem wszystkie upgardy Osprey IV i nakupowałem ich chyba ze 40. Składowałem je w rogu mapy, aby broń Boże tego nie zobaczyli. smiley I co? kolesie (jak można się było spodziewać) ruszyli armią mechów na Oziego smiley, a ja myk podzieliłem bandę Ospreyów na pół z czego pierwsza zasypała mechy, a druga się rozproszyła na pojedyncze jednostki i ruszyła na wszystkie złoża wroga naraz smiley. Chciałbym widzieć ich miny jak nagle zaczęła im migać cała minimapa, że coś jest atakowane smiley Na froncie dramat. Mechy padały jak muchy niszczone z nieba i niemogące się bronić smiley Ozi skapił się co się dzieje i jak na doświadczonego gracza przystało unowocześnił armię na cyborgi i artylerię. Ja też zakupiłem kilka dział bo Brazylijczycy przerzucili się na SARGÓW. Potem już było z górki bo biedacy wydali kupę kasy na anty Ospreye, których już nie kupowałem po tej ciekawej akcji, więc kasa się zmarnowała. Odzyskaliśmy środek mapy. Pozostałe Ospreye nękały ich EXPLOITERY, a nasza armia zrównała ich bazy.

Ta gra moim zdaniem idealnie obrazuje jak prosta gra może przerodzić się w ciekawe kombinowanie smiley. Dysponując prostymi zasadami szybko zwracamy uwagę na szukanie jakiś kruczków. Do takich akcji należy np. blokowanie fabryk wroga czy zaminowanie złoża. Brazyliczycy nie wiedzieli co się dzieje gdy przyjechali swoimi EXPLOITERAMI a tu boom i kupa... same zgliszcza smiley Co ciekawe z tego co pamiętam zakopana mina w złożu blokuje jego odnawianie smiley To kolejny zonk smiley I chyba za to cenię DC. Za prostotę, a jednocześnie pole do popisu dla nie sztampowych akcji smiley
Takie schematy można odnaleĽć w innych grach jak np. w WarCrafcie2 czy RA1 i RA2.

Za to nie podoba mi się w DC, symetryczność armii. Dlatego chciałem to naprawić w Jupiter Modzie.

A Wy? Za co lubicie DC? No i ofc czego w nim nie lubicie?


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Dlaczego DC?
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 06-02-2012 19:04
Pierwsza gra na PC, w jaką grałem. I mój pierwszy RTS, w których grałem wiele, ale do tego sentyment mi pozostał. No i niesamowite intro smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Dlaczego DC?
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 06-02-2012 21:37
Wiesz, że sam ostatnio myślałem, co sprawia, że DC jest tak dla mnie grywalne smiley Pamiętam jak chyba ponad 10 lat temu grałem w tę grę. Uderzyła mnie wtenczas jej brutalność, objawiana głównie w cutscenkach, które zawsze przewijałem (trzymało się ciągle dłoń na enterze smiley), ale też wciągnęła w miarę prostymi zasadami. Pamiętam, że kiedyś umiałem zaledwie pierwszą misję w kampaniach przejść smiley Oto i wyjaśnienie.
Edytowane przez Rutkoni dnia 06-02-2012 21:37
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Dlaczego DC?
Rejken Spain
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 7
TROOPER



Data rejestracji: 04.05.10
Dodane dnia 07-02-2012 01:53
DC była jedna z nie wielu gier, która oferowała w tam tych czasach rozrywkę 4 x 4, to mnie chyba najbardziej wkręciło do grania w DC. Ta szybka akcja, że jednostki wroga czy sojusznika nie czekają w bazie tylko zaraz atakują swój cel. Ciągle się coś dziele i jak się zerka na małą mapkę jest cała kolorowa od jednostek w terenie.
Co mi się nieraz nie podobało? Sztuczna inteligencja gracza komputerowego tzn w sytuacjach jak jeden gracz komp chciał przejść na wysepkę kiedy drugi gracz komp chciał zejść z niej, powodowało to całkowitą blokadę przejścia nawet i dla mnie. Jeśli dobrze pamiętam właśnie coś takiego mi się przytrafiło w moim pierwszym filmiku z dc na youtubie.

Co bym zmienił? Może troszkę większe plansze bym stworzył oraz możliwość przydzielania pozycji danych graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.
Ewentualnie może jakąś nowa jednostkę.


---------------------------------------
http://www.youtube.com/user/thebbrcast

You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever.
8)
5208399 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Dlaczego DC?
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 07-02-2012 07:41
Ja zmieniłbym to, że dowódcy komputera nie inspirują swoich jednostek ani nie wzywają posiłków. A także maksymalną ilość zajętych jednocześnie przez komputer na AI+ kraterów do 3.

Rejken napisał/a:
Co bym zmienił? Może troszkę większe plansze bym stworzył oraz możliwość przydzielania pozycji danych graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.
Ewentualnie może jakąś nowa jednostkę.

Też zawsze marzyłem o mapach 1000x1000 smiley Duże pole do manewrów by było.
Zmieniłbym także domyślne dostosowywanie do rasy gracza obiektów specjalnych takich jak drop ship uplink, kamery czy satelity w edytorze, tak samo jak jest z jednostkami. Pozwoliłoby to na posiadanie tych obiektów koło bazy, co jest nieprzydatne w żaden sposób, ale urozmaica grę smiley
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Dlaczego DC?
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 01-07-2012 14:34
Zmieniłbym możliwość widzenia min u S.A.R.G.E. na płatną, w ulepszeniach, za 2.000. Teraz wystarczy jeden S.A.R.G.E., by wszystkie miny przeciwnika stały się nieszkodliwe, więc opłaca się z nich korzystać jedynie na bardzo wczesnym etapie gry i do niszczenia cudzych exploiterów. Gdyby trzeba było trochę zainwestować w tę możliwość, miny byłyby znacznie bardziej użyteczne.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Dlaczego DC?
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 16-09-2012 18:01
Dodałbym bardzo rzadkie, czerwone gwiazdy artefaktów ostatecznych, które wykopywałoby się 3 minuty.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Hamachi
Sieci:
Dark-Colony

Dark-Colony B

Dark-Colony PRO

Jupiter Mod

Rutkoni


Zasady gry w Sieci Hamachi
Obecny adres IP
3.235.184.215
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Hardki Poland 28/12/2020 22:32
Avatar Użytkownika Do kontaktu można pisać mi na email bravo17[Małpa]kupkomenta
rz.pl


Hardki Poland 28/12/2020 22:31
Avatar Użytkownika Jak coś ja chętny do gry ;]

RedCode Poland 27/12/2020 14:35
Avatar Użytkownika dawaj ktos pograj ze mna w te darkcolony

igorek Poland 12/07/2020 16:47
Avatar Użytkownika ojej jeszcze stronka żyje smiley

RedCode Poland 14/10/2019 22:27
Avatar Użytkownika Robimy serwer discord do darkcolony?

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocz odtwarzanie kliknij poniszy guzik:

Copyright © 2009


3604987 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta