JUPITER MOD nie wnosi dużo do Dark Colony. Większość zmian polega na zmodyfikowaniu parametrów jednostek oraz ich cen. Tak np. jednostki obcych są szybsze i tańsze ale za to słabsze. Natomiast oddziały ziemian są elitarnymi jednostkami, które są niestety droższe. Dzięki tym zmianom będziemy mogli decydować czy chcemy daną partię rozegrać szybko i uderzając z zaskoczenia czy też używać doborowych jednostek i zmieść wroga przewaga technologiczną.
Pomoc:
Jupiter Mod to samodzielny dodatek.
Wgrywamy go do innego folderu.
Po instalacji wchodzimy w folderu gry i uruchamiamy plik dc cd fix.exe
Wybierz z listy swój napęd CD-Rom z płytą Dark Colony
Zapisz zmiany i uruchom grę.
Zmiany zostaną zapisane na stałe. Uruchom ten program wtedy gdy chcesz zmienić napęd CD-Rom
W napędzie CD MUSI ZNAJDOWAĆ się płyta w przeciwnym wypadku gra przestanie działac w menu
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
ozi_ns26/01/2023 21:46 ze znanych mi błędów krytycznych to ostatnia misja ludzi gdy zabijemy swoją niewidzialną i "niezniszczalną" satelitę rozpoznawczą.
ozi_ns26/01/2023 21:42 jeśli planujesz przejść potem kampanie obcych to zawitasz ponownie na tą mapę. Łączy ona wątki "fabularne" xD
maranta26/01/2023 20:38 problemem jest plik tłumaczenia globo07.msg który ma zbędne entery na końcu pliku XD
maranta26/01/2023 19:21 Coś jest nie tak z misją 7 ludzi o Osprey V. Nie pojawia się prototyp?
ozi_ns24/01/2023 21:46 A ja myślałem, że to zapomniana legenda xD