Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40134
DC Patch 1.01 Eng... 38900
DC - CD Rom fix 36503
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30337
Kampania Oziego v... 32731
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872231 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 15
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----11 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Mod do gry Dark Colony | Ogólnie
Autor to i owo o moddingu
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 07-03-2010 14:04
Tak jak temat działu mówi modding - niech ten temat będzie miejscem gdzie każdy może pochwalić się wiedzą na jego temat a także odszukać odpowiedzi na pytania związane z temat moddingusmiley
Mam również nadzieje że ożywi on trochę forum
W naszej ulubionej grze jak dobrze wiemy modding jest dość oporny dotychczas byliśmy ograniczeni do zmiany parametrów dodania jednostek z zmodyfikowanymi parametrami i ewentualną zmianą poszczególnych tekstów w grze
Teraz jednak dzięki konwerterowi dreamerman
http://darkcolony.pl/forum/viewthread.php?forum_id=5&thread_id=54&rowstart=0

możemy dodać całkowicie nową grafikę a co za tym idzie całkiem nowe jednostki bądĽ zmodyfikowana grafika starychsmiley jednak o takich rzeczach napisze innym razem a teraz podstawowe informacjesmiley

Edycja parametrów jednostek i bronismiley

Za parametry jednostek i broni odpowiadają dwa pliki znajdujące się w folderze gamestat
GAMESTAT.TXT -odpowiedzialny za jednostki (ilość życia, szybkość, użytą grafikę, zasięg widzenia w nocy i za dnia, broń z jakiej ma korzystać kolejno po każdym ulepszeniu, oraz sygnatura czyli specjalne umiejętności takie jak wezwanie posiłków lub napalm)
WEAPSTAT.TXT -odpowiedzialny za broń (grafikę pocisku, dĽwięk, częstotliwość strzelania, obrażenia, prędkość pocisku, zasięg, oraz dodatkowe własności np smuga za pociskiem rakiety)
Przedstawię teraz kawałek pliku gamestat.txt

% Security troops (0) -dane poprzedzone % (nasze notatki) są nie odczytywane "(0)" oznacza numer jednostki

TRSC 0 10 25 7 4 1 2 3 125 150 0 800 0 31 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0

używana grafika z jednostki
nacja 0-ludzie 1-obcy
chyba częstość obrotu jednostki stojącej w miejscu
szybkość chodzenia
zasięg widzenia dzień i noc
używana broń kolejne poziomy -numer z pliku weapstat.txt -1 oznacza brak uzbrojenia
pancerz obrona w punktach
obrażenia względem ustawień w pliku mbullet.txt
życie
latanie 1 -tak 0 -nie
sygnatura (specjalne umiejętności)
odpowiednik w drugiej rasie w tym przypadku 8 czyli grey warrior
obiekt nieaktywny taki jak kamera

Teraz plik WEAPSTAT.TXT


% Human weapon 0 (1) - % (nasze notatki) nie odczytywane "(0)" oznacza numer broni

1 weapons 0 1 15 100 60 4 0 -1 -1 0 0

numer broni
użyta grafika weapon - tak jak trooper strzela czyli nie widać pocisku np. gray oznacza kulkę światła
klasa broni
dĽwięk z pliku SLIST.DAT- o tym innym razem
szybkość strzelania
obrażenia
szybkość lecącego pocisku
zasięg
obszar rażenia z plikuboomstat.txt
nie używam więc nie wiem
dodatki np. 2 smuga za pociskiem firestorma
przy specjalnych efektach takich jak napalm ale dokładnie nie wiem bo nie używam
jedna z liczb oznacza strzelanie do jednostek latających ale chyba ta klasa broni

Na koniec jeszcze jedno przy dodawaniu nowych jednostek i broni należy zmienić liczbę na samym początku obu plików tekstowych czyli przy dodaniu jednej nowej broni zamiast 64 piszemy 65 a przy dwóch nowych 66 itd

teraz możecie po eksperymentować i pamiętajcie o zapasowych kopiach plikówsmiley
zapraszam i zachęcam do wszystkich którzy mają jakąś wiedzę o moddingu do dzielenia się z fanami tej wspaniałej gry
dodałem i poprawiłem kilka rzeczy



New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 30-03-2010 21:36
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: to i owo o moddingu
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 31-03-2010 23:27
dzisiejszy dzień spędziłem przed komputerem jednak nie mając nic ciekawego do roboty pisze kolejnego posta o moddingu
przedstawię się dziś kilka informacji na temat pliku depend.txt

w pliku tym są umieszczone jednostki, budynki oraz ulepszenia które można kupić/wyprodukować. zawartość pliku jest tak jakby w 3 częściach:

1-Budynki
% Robot factory 2 - nasze notatki nieodczytywane przez aplikacje
5 2000 86 0 2 1 0........3 2 -1

numer (id)
cena
przycisk w menu z pliku maine znajdującego się w folderze interface
nie wiem do końca ale musi być 0 bo inaczej jest niedostępne w grze (chyba oznacza że budynek)
miejsce budynku przy słupie od 0 do 4
poziom budynku (lvl)
rasa 0-ludzie 1-kosmici
co jest wymagane aby można było budować (podajemy tu id z tego pliku np. 3-Robot Factory 1)


2-Jednostki
% Big fucking mech - nasze notatki nieodczytywane przez aplikacje
11 600 91 1 2........3 2 -1

numer (id)
cena
przycisk w menu z pliku maine znajdującego się w folderze interface
nie wiem do końca ale musi być 1 bo inaczej gra nie startuje (chyba oznacza że jednostka)
przypisany numer id jednostki z pliku gamestat.txt
co jest wymagane aby można było budować (podajemy tu id z tego pliku np. 3-Robot Factory 1)


3-Ulepszenia
% Alien atril weapon upgrade 1 - nasze notatki nieodczytywane
49 1000 59 2 11 0 1........18 19 -1

numer (id)
cena
przycisk w menu z pliku maine znajdującego się w folderze interface
nie wiem do końca ale musi być 2 bo inaczej gra nie startuje (chyba oznacza że jednostka)
przypisany numer id jednostki z pliku gamestat.txt która ma zostać ulepszona
0-broń 1-pancerz
poziom ulepszenia (lvl)
co jest wymagane aby można było ulepszyć (podajemy tu id z tego pliku np. 18-Alien science thing 2)



Na koniec jeszcze jedno przy dodawaniu nowych jednostek, ulepszeń lub budynków należy zmienić liczbę na samym początku pliku czyli przy dodaniu jednej nowej jednostki zamiast 80 piszemy 81 a przy dwóch nowych 82 itd.


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 31-03-2010 23:29
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: to i owo o moddingu
Edrox Poland
Użytkownik
Postów: 1
TROOPER



Data rejestracji: 17.05.13
Dodane dnia 31-05-2013 22:50
Jak zmienić zeby exo center czy jak to jest dawło nie po 3 kasy tylko np po 10 czy 20?
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: to i owo o moddingu
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 04-06-2013 11:57
Nie znalazłem opcji która za to odpowiada. Może realizują to z kodu i nie da się...


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.142.212.153
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13059718 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta