JUPITER MOD nie wnosi dużo do Dark Colony. Większość zmian polega na zmodyfikowaniu parametrów jednostek oraz ich cen. Tak np. jednostki obcych są szybsze i tańsze ale za to słabsze. Natomiast oddziały ziemian są elitarnymi jednostkami, które są niestety droższe. Dzięki tym zmianom będziemy mogli decydować czy chcemy daną partię rozegrać szybko i uderzając z zaskoczenia czy też używać doborowych jednostek i zmieść wroga przewaga technologiczną.
Pomoc:
Jupiter Mod to samodzielny dodatek.
Wgrywamy go do innego folderu.
Po instalacji wchodzimy w folderu gry i uruchamiamy plik dc cd fix.exe
Wybierz z listy swój napęd CD-Rom z płytą Dark Colony
Zapisz zmiany i uruchom grÄ™.
Zmiany zostaną zapisane na stałe. Uruchom ten program wtedy gdy chcesz zmienić napęd CD-Rom
W napędzie CD MUSI ZNAJDOWAĆ się płyta w przeciwnym wypadku gra przestanie działac w menu
ozi_ns13/02/2023 01:26 Jeśli znajdziecie jakieś błędy piszcie.
Poszukam starych plików bo pamiętam, że pracowałem nad wersją 1.3 z tym, że większość zmian dotyczyła błędów w mapach i terenie.
ozi_ns12/02/2023 16:21 W wypadku lądowania jednostek na brzegu wyspy aktywuje się triger ucieczki z drobną zwłoką czasową, juz bez konieczności dotarcia do satelit.