Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony Remak... 62509
Dark Colony 1.1 E... 54693
DC Patch 1.01 Eng... 50080
DC - CD Rom fix 47618
DC: Jupiter Mod 46927

Ostatnio dodane:
DCjxspr_v002 70
DarkColony Magazi... 10438
Dark Colony Demo ... 10396
Dark Colony Demo ... 10414
Ozi_ns Kampania l... 40589

Pliki pobrano 1194267 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2117
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 dni
gombi ---- 5 dni
dreamerman Poland 3 tygodnie
robie1234 Poland 5 tygodnie
Rejken Spain 9 tygodnie
test Albania16 tygodnie
gotham ----31 tygodnie
Williamjoype ----36 tygodnie
diwad ----54 tygodnie
ozi_ns Poland87 tygodnie
jamiesmudge ----93 tygodnie
RustyCLWK Korea, South95 tygodnie
marek_buum Poland116 tygodnie
Mcin Poland117 tygodnie
erwins ----117 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2025-04
20252025
88% [66/75] EUR
2024-04
20242024
69% [52/75] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR

Kampania Taarów
1. First Strike
Zadanie: zniszczyć Atmosphere Contamitors.
Banalnie prosta misja. Dochodząc do Luminarów otrzymujesz posiłki. Ostatnie zgrupowanie ludzi jest w kotlince pośrodku mapy. Tę misję można przejść, nie tracąc żołnierzy.


2. Interference
Zadanie: zniszczyć Communication Sites.
Druga kopalnia jest za górskim pasmem dokładnie na południe od bazy (bardzo blisko). Uwaga: ludzie będą przeprowadzać desanty zarówno na bazę, jak i obie kopalnie. Pierwsze obiekty są na wschodzie (środek), strzeżone przez żołnierzy, Reapery i wieżyczkę, reszta - na południowym zachodzie.


3. Legacy Revealed
Zadania: zlokalizować Ancona's Secret i ochronić odkrycie, zniszczyć bazę ludzi.
Zaraz na wschodzie znajdziesz drugą kopalnię (na początku stoi przy niej Twój żołnierz), trochę dalej na wschód jest Cryo Chamber, czyli znalezisko, które masz chronić. Baza ludzi jest na północy, przy samym końcu mapy. Misja bardzo łatwa.


4. Operation: Breaktrough
Zadanie: znaleĽć Petra-7 Depot, zniszczyć bazę ludzi.
Zdumiewająco trudna misja, jak na czwarty scenariusz. Na początku znajdĽ Petra-7 Depot na płn.-zach. krańcu mapy. Wystarczy dolecieć tam Ortu, aby otrzymać 15 tys. W tym momencie Twój dowódca zostanie teleportowany do bazy. Podstawową trudnością w tym scenariuszu jest ogromna liczba wieżyczek ludzi. Blokują one przejścia (czasem w grupach po cztery), są też porozrzucane to tu, to tam. Przy pomocy Atrile możesz zniszczyć je bez szkód własnych. Problem w tym, że w pewnym momencie rozpoczną się naprawdę niebezpieczne ataki ludzi. Druga kopalnia jest na zachodzie za mostem. Musisz jej dobrze strzec, bo ludzie będą ją atakować. Warto zablokować najdalszy most na zachodzie wieżyczkami, uważając na Barragery. Następne kopalnie są na południe od tej. Trudno je zdobyć, bo ludzie zacięcie atakują południowy most. Pierwszym sukcesem będzie opanowanie mostu, wiądącego z zachodnich terenów na wyspę z kopalniami. Ustaw tam wieżyczki i sporo wojska. Baza ludzi jest na płd.-zach., w górskiej kotlinie, do której prowadzi przejście na południowym krańcu mapy. Do ataku musisz zebrać duże siły, bo chroni ją sporo wieżyczek. Gdy zniszczysz bazę ludzi, pojawi się dowódca Stratusa i zostanie natychmiast zabrany przez statek kosmiczny.


5. Roswell Revisited
Zadanie: znaleĽć cmdr. Ticka.
Musisz odnaleĽć tajną bazę Stratusa w Roswell na Ziemi. Obok niej będzie cmdr. Tick. Kiedy natkniesz się na niebieskie pojemniki, pojawią się posiłki złożone z ziemskiego odłamu Taarów. Dowódca nie powinien angażować się w walkę, tylko jak najszybciej omijać wrogów. Droga prowadząca do budynku Stratusa jest strzeżona, m.in. przez Barragery.


6. Puppet Masters
Zadanie: zniszczyć bazę ludzi.
Druga kopalnia (strzeżona przez wieżyczki i ziemskie oddziały) znajduje się dokładnie na południu, za mostem. Ataki ludzi będą szły przesmykiem między rzeką a górami (też tuż za mostem). Warto uprzedzić ofensywę Ziemian, ruszając na ich bazę na wschodzie, dokładnie na wysokości drugiej kopalni. Strzeżona jest przez bardzo duże siły oraz wieżyczki. Z południa możemy przyprowdzić zdobyte Lunateki.


7. Civil War
Zadanie: zniszczyć bazy ludzi.
Musisz pomóc korporacji Stratus w walce z innymi Ziemianami. Zaczynasz w bardzo dobrym miejscu, bo Twoje dwie wyspy łączy z resztą lądu tylko południowy most. Aby dostać się do drugiej kopalni, musisz przejść przez most na wschodzie na drugą wyspę. Radzę jak najszybciej zabezpieczyć południowy most (wieżyczki). Można podesłać Stratusowi ze trzy Atrile (chociaż sami i tak nieĽle sobie radzą). Najpierw zniszcz bazę czerwonych na zachodzie - bardzo słabo strzeżona. Baza niebieskich na płd.- wsch., na południe od bazy Stratusa, jest chroniona znacznie lepiej. Możemy zaatakować ją od północy (z bazy Stratusa), bądĽ od południa, po pokonaniu czerwonych. Po drodze znajdziesz gotowe do eksploatacji kopalnie. Na samym południu (w prostej linii od naszej bazy) znajduje się świątynia. Po pokonaniu niebieskich i czerwonych czas rozprawić się ze Stratusem. Nie ma żadnego problemu.


8. The Screamer
Zadanie: znaleĽć cmdr. Ticka, zniszczyć bazę ludzi.
Na początku Twój dowódca powinien pognać na północ i znaleĽć Ticka (stoi niedaleko). Niestety, Tick porusza się dosyć szybko, więc może przez jakiś czas uciekać. Po jego zabiciu dowódca zostaje teleportowany do bazy i możesz zająć się rozbudową. Misja jest banalnie łatwa - baza położona jest w kotlince (wróg atakuje tylko północne przejście), a kopalnia ma ogromne zasoby Petry-7. Na północy ustaw wieżyczki i rozpocznij gromadzenie armii. Baza Ziemian jest doskonale strzeżona (mnóstwo wieżyczek, Barragery), zaatakuj ją więc z dwóch stron: jednym zgrupowaniem od północnego zachodu i drugim od południa. Po 20-25 Sy Demonów w każdej grupie wystarczy w zupełności.


9. Buried Treasure
Zadanie: odnaleĽć ukrytą komnatę.
Następna misja, w której będziesz przede wszystkim uciekać. Niech dowódca nie angażuje się w żadne walki. IdĽ przed siebie. Mimo napotkanych odwodów, nie masz żadnych szans w walce. Aby dojść do ukrytej komnaty, trzeba w labiryncie znaleĽć drogę do płd.-wsch. krańca podziemi. Kiedy wejdziesz do komnaty z zielonymi polami, musisz wytrzymać jeszcze 60 sekund, podczas gdy do drzwi szturmuje kupa Reaperów. Ocalałe jednostki powinny na chwilę zablokować wejście. W komnacie są dwa Gorremy, zbliż się do nich i rzuć na napastników Disease. Po 60 sekundach zbliż się do północnych drzwi i wytrzymaj jeszcze chwilę. Zostaniesz teleportowany i misja zakończy się sukcesem.


10. Animal Instinct
Zadanie: zniszczyć bazę ludzi.
Twoja baza jest zniszczona przez Ziemian. Ocalałe oddziały najlepiej jak najszybciej wyprowadzić (warto ocalić 4 Sy Demony). Miejsce na nową bazę znajduje się na płd. wsch. Stoi tam dowódca, który musi zebrać z pojemników forsę. Druga kopalnia jest na północy, za mostem. Wyślij tam jak najszybciej aparat wiertniczy. Kluczem do sukcesu jest obrona płn.-zach. mostu i drugiej kopalni, na którą będą szły silne ataki ludzi. Musisz ustawić wieżyczki (co najmniej po kilka) i przygotować Sy Demony, aby rozprawiały się z wrogimi Barragerami i S.A.R.G.E. Baza ludzi jest na płn.-zach. krańcu mapy. Kilkadziesiąt Sy Demonów, niszcząc po drodze inne ludzkie oddziały, zdobędzie ją bez problemów.


11. Spider Canyon
Zadania: znaleĽć Gorrema, ukraść Petra-7 ludziom, zniszczyć bazę ludzi.
Aby zbudować pierwszego Brozaara, musisz znaleĽć Gorrema, a potem ziemski szyb. Ustaw następnie Gorrema w pobliżu i wydaj mu rozkaz Steal Money. Do zwiadu posłużą Ortu i Zispy. Kopalnia ludzi, z której będziesz kraść pieniądze, znajduje się na płd. zach. między odnogami rzeki. Gdy zdobędziesz 1500 kredytów, zbuduj Brozaara i otwórz pierwszą kopalnię (na zachód od bazy, za mostem). Najważniejsza jest obrona przed potężnymi atakami ludzi (takich sił jeszcze nigdy nie angażowali), które nadchodzić będą z południa. Musisz zbudować wieżyczki (np. osiem), nie w jednym rzędzie, lecz po skosie w np. trzech rzędach, a za ich plecami ustawić szereg Atrili. To pierwsza misja, której zakończenie trudno sobie wyobrazić bez artylerii. Ludzie prowadzą ataki ogromnymi siłami (na końcu misji miałem prawie 500 zlikwidowanych ludzkich jednostek), ale głównie z południa. Możesz też otrzymać uderzenie od zachodu (próba zlikwidowania Twojej pierwszej kopalni), ale nie będzie ono tak silne. Druga kopalnia znajduje się na płd. wsch. od Twojej linii obrony (blisko). Aby rozpocząć eksploatację, ochroń ją najpierw dwiema lub trzema wieżyczkami. W misji Spider Canyon powinieneś:
1. Udoskonalić broń Atrili oraz broń i pancerz wieżyczek.
2. Niedaleko wieżyczek utrzymywać dwa, trzy Zispy, aby na bieżąco je reperowały.
3. Nie posyłać do walki Sy Demonów. Niech stoją z tyłu, poza zasięgiem wroga.
4. Wysyłać przed pierwszą linię Ortu, aby wykryć położenie wrogich wojsk. Za pomocą Ortu da się nawet sprowokować Ziemian do ataków.
Gdy siły ludzi będą na wykończeniu, możesz spróbować frontalnego ataku kilkudziesięciu Sy Demonów i Atrili. Jeśli zabraknie Ci pieniędzy, następna kopalnia znajduje się na płd. zach. od bazy. Jeśli zaczniesz ją eksploatować, będzie atakowana. Baza ludzi jest bardzo dobrze chroniona, poza tym będzie uporczywie odbudowywana.


12. Then there was one
Zadanie: zniszczyć bazy ludzi.
Ta misja wymaga szybkiego przygotowania obrony w trzech miejscach. Twoją wyspę łączą z lądem: most na wschodzie, przesmyk na płn. wsch. i węższy przesmyk na północy (tam znajdują się dwie kopalnie - od razu trzeba zabezpieczyć je za pomocą wieżyczek, potem podprowadzić Atrile). Najpotężniejsze ataki przyjdą wschodnim mostem. Na wyspie są cztery kopalnie, następną można zdobyć, przesuwając linię obrony z płn.-wsch. przesmyku na most na północy (w dalszym etapie gry). Najpierw zniszcz bazę czerwonych na wschodzie. Trzeba zastosować metody z poprzedniej misji (podprowadzanie przeciwnika pod własną linię obrony), bo czerwoni mają potężne siły - są w stanie rozbić oddział 40 Sy Demonów. Baza niebieskich jest na samej północy (lekko na wschód). W tej misji po raz pierwszy może zawadzać (założone w programie) ograniczenie liczby jednostek.


13. Earth Intervenes
Zadanie: zniszczyć bazy ludzi.
Należy w porę obstawić przejścia prowadzące do bazy. Pierwsze stanowią dwa równoległe mosty na zachodzie. Drugie i trzecie są na północy (drogi te tworzą kąt prosty). Jak najszybciej trzeba tam doprowadzić wieżyczki, a potem również Atrile. Druga kopalnia jest na zachodzie (za pierwszą), na drodze do dwóch mostów. Trzecia leży dokładnie na wschód od bazy, a czwarta daleko na północ od niej. Możesz ją spokojnie eksploatować - ludzie nie mają do niej dostępu. Ich bazy są na dalekim zachodzie (pośrodku mapy) i na północy (lekko na wschód). Bazy Ziemian są bardzo dobrze strzeżone (wieżyczki, wojska). Warto najpierw rozprawić się z kolesiami z północy, a potem dopiero z tymi na zachodzie. Sztuczki z poprzednich misji (podciąganie wroga pod własną linię obrony) wciąż się przydają.


14. The Answer
Zadanie: odnaleĽć Kryptę Zniszczenia.
Znowu podziemia, ale misja jest banalnie prosta, jeżeli znasz drogę. IdĽ najpierw na północ, potem na wschód i wąziutkim przejściem (stoi w nim żołnierz) na południe. Zaraz potem znajdziesz kryptę. Nie należy dać się nabrać na inne krypty (pośrodku podziemi) - są pełne ludzkich jednostek.


15. Final Evacuation
Zadanie: zniszczyć ludzkie bazy.
Baza pozbawiona jest naturalnej obrony - brak górskich przesmyków czy mostów. Dość szybko rozpoczną się ataki, głównie hord S.A.R.G.E. Musisz być przygotowany (wieżyczki, Atrile), aby powstrzymać pierwszą nawałnicę. Zaraz potem pojawi się Twój zbawca, czyli Portulis (wielki, złoty spodek). Takiej broni masowej zagłady Mars jeszcze nie widział. Musisz bardzo dbać, aby go nie zestrzelono (S.A.R.G.E., kiedy tylko go zobaczą, zaczynają w niego celować), bo ta machina wygra dla Ciebie wojnę. Druga kopalnia jest na południe od bazy (będzie mocno atakowana), a trzecia na wschód od drugiej (tam będzie spokój). Pierwsza baza ludzi jest na płn. wsch. od Twojej. Zniszcz ją najpierw. Druga jest na północy, a trzecia na płd. zach. Od drugiej. Są bardzo dobrze strzeżone, ale uwaga: poradziłem sobie za pomocą samego Portulisa (sic!). Nie posłałem do boju ani jednej jednostki, wszystko załatwił złoty spodek. Trzeba tylko wydać mu komendę "IdĽ i Atakuj" - sam bezbłędnie wybiera sobie cele. Kiedy runie ostatnia ludzka budowla, możesz już tylko obejrzeć zakończenie. Jak na ostatnią misję w grze Final Evacuation, jest zdecydowanie zbyt łatwa.
Komentarze
diwad ---- dnia stycznia 14 2009 14:38:13

smiley
komando DC Poland dnia stycznia 20 2009 00:53:35

Właśnie chcialem sie zabrać do pisania pomocy;p To może ja napiszę do dodatkusmiley
maranta Poland dnia stycznia 24 2009 01:03:53

Możesz jeśli chcesz smiley
Vendral Poland dnia sierpnia 07 2009 01:14:01

Co do misji Operation: Breaktrough to ja radziłbym przeć do przodu. Owszem każda taktyka jest dobra ale ja zazwyczaj robię tak samo i zawsze udaje mi się ją przejść z palcem w kieszeni. Mianowicie ,Ortu(z zielonym życiem) prawy górny róg, po tym jak weĽmiemy magazyny to przede wszystkim NIE OKOPUJEMY się w bazie z wieżyczek, budujemy dwa lub trzy atrile, brozaara i same sy-demony. Atrile robią porządek z firestormami i sy- demony zajmują pierwsze pasmo ,zanim nadejdzie atak stratusa już mamy zajęte złoża, dzielimy armię na dwie części jedna idzie północą druga południem( w tym samym czasie nie muszę przypominać że wysyłamy brozaary na petra-7 i budujemy hordy sy-demonów) ,zajmując złoża i produkując w 99% sy-demony z upreadami ta misja jest banalna.
Rutkoni Poland dnia lipca 02 2012 11:46:36

@up Po zdobyciu magazynów ludzi wystarczy wszystko przeznaczyć na sy-demony z ulepszeniami i iść do przodu, ja tak zawsze robię smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

¦wietne! ¦wietne! 33% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 33% [2 Głosów]
Dobre Dobre 33% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.189.195.48
Discord
Join Discord
YouTube Channel
YouTube
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


18589053 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta