JUPITER MOD (nie śmiać się :P - czekamy na wasze pomysły co do nazwy) nie wnosi dużo do Dark Colony. Większość zmian polega na zmodyfikowaniu parametrów jednostek oraz ich cen. Tak np. jednostki obcych są szybsze i tańsze ale za to słabsze. Natomiast oddziały ziemian są elitarnymi jednostkami, które są niestety droższe. Dzięki tym zmianom będziemy mogli decydować czy chcemy daną partię rozegrać szybko i uderzając z zaskoczenia czy też używać doborowych jednostek i zmieść wroga przewaga technologiczną.
Usunięto: Brak kampani Brak Encyklopedii (bo jest nieaktualna) Brak treningu
Wybaczcie, ale bzdurny ten opis. Nawet w opisach Ludzi i Grey'ów nie ma zmian, o których tutaj jest napisane... Gdzie wyższe ceny u ludzi, a za tym idąca większa ich siła, a gdzie niższe ceny u Grey'ów, a za tym spadająca ich siła? Nie ma.
Zmiany są jak ich nie widzisz to znaczy że nie umiesz zainstalować tego moda czy coś... Np Grayowie są po 250 z tego co pamiętam oraz mają latający spodek a ludzie są mocniejsi, ale bez przesady... około 2 trooperów rozwali 3 grayow
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
ozi_ns13/02/2023 01:26 Jeśli znajdziecie jakieś błędy piszcie.
Poszukam starych plików bo pamiętam, że pracowałem nad wersją 1.3 z tym, że większość zmian dotyczyła błędów w mapach i terenie.
ozi_ns12/02/2023 16:21 W wypadku lądowania jednostek na brzegu wyspy aktywuje się triger ucieczki z drobną zwłoką czasową, juz bez konieczności dotarcia do satelit.