Jak wiadomo podczas gry multi z graczami czy z AI kluczową sprawą jest znajomość mapy, wiedza gdzie umiejscowione sa złoża. Jako, że chyba nikt nie robił miniaturek standardowych map to postanowiłem się tym zająć. Do spr2bmp dodałem funkcję robienia miniaturki bazującej na rodzaju terenu/blokady i przygotowałem miniaturki dla każdej mapki.
Dane o złożach z tego co widzę są zapisane w plikach .tro, nazwa mapy+inne baje w .scn, w każdym razie z niektórymi mapami jest taki problem, że nie widać 1 złoża (może są zapisane w innym pliku jeszcze). Ale przynajmniej można zobaczyć gdzie są bazy, układ mapy i złóż..
Kolory na mapkach:
- niebieski - kwadracik zablokowany, skraj klifu, woda i bazy graczy,
- zielony - obszar zakryty, np. górna część roślin zajmujących 2 pola,
- żółty - kwadracik zablokowany, zazwyczaj wzgórze, jakaś mała roslinka zajmujace 1 pole,
- różowe - pajęczyny itd,
- czerwony kwadracik - złoże,
Jak kiedyś ponownie zajmę się zabawą z plikami DC to może powstaną lepsze miniaturki, całe zrzuty mapy.
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD