Autor |
RE: Taktyki po sieci |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 02-05-2009 18:37 |
|
|
Kurde ale yto się wrzuca. Wrzucałem 4h i wywaliło błąd po 80% KURWA! |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 02-05-2009 20:47 |
|
|
kurcze ale pech a tak by sobie chętnie zagrał
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 06-05-2009 21:55 |
|
|
jaki rozmiar ma ta gra?
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 07-05-2009 19:29 |
|
|
To są 2 CD. W weekend zacznę znowu wrzucać. |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 07-05-2009 19:48 |
|
|
ok będę wdzięczny
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
nuthriz
Użytkownik
Postów: 9
TROOPER
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 05.09.09 |
Dodane dnia 05-09-2009 18:44 |
|
|
Tak trochę do tematu pierwotnego nawiązując - może by tak robotom podnieść po prostu cenę? Np. na 900, ewentualnie 1000. Taka prosta modyfikacja mogłaby od razu dużo dobrego wnieść.
Lataczom zaś praktycznie - jak dla mnie - wystarczyłoby podnieść trochę zadawane obrażenia. |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
nuthriz
Użytkownik
Postów: 9
TROOPER
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 05.09.09 |
Dodane dnia 05-09-2009 21:50 |
|
|
Trochę poeksperymentowałem z cenami w depend.txt i np. 800 dla Reapera i 300 dla piechoty wydają się w miarę trafione (proponowane wcześniej dla mecha 900-1000 było raczej za duże). Samymi takimi drobnymi zmianami cenowymi da się sporo wyważyć.
Gdyby mi jeszcze tylko ktoś mógł powiedzieć, gdzie zmienić cenę wyświetlaną w okienku budowy podczas gry (po przerobieniu w depend.txt Reapera na 800 kosztował on istotnie 800, ale wyświetlał się "oficjalnie" nadal koszt "600")...
Edytowane przez nuthriz dnia 05-09-2009 21:54 |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
qrob
Użytkownik
Postów: 52
CAPTAIN
Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09 |
Dodane dnia 07-09-2009 10:59 |
|
|
plik maine w folderze intrface |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
Moisthero
Użytkownik
Postów: 7
TROOPER
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.07.10 |
Dodane dnia 09-07-2013 22:48 |
|
|
Włączam się do dyskusji po tak długiej przerwie w wymianie zdań. Gram w DK od 2000 r. Trochę się wypowiadałem na innych tematach tego forum. Moja taktyka polega na gromadzeniu dużej liczby jednostek, by jak największą siłą zniszczyć wroga i jednocześnie oszczędzić życie własnym jednostkom. Zasada: w kupie raĽniej! Teraz odniosę się do budowy jednostek i zasad taktycznych które sprawdzają się w każdym scenariuszu: należy możliwie szybkmo stawiać wieżyczki I chronic bazę. Jak już mamy bazę zabezpieczoną, należy szybko rozbudowywać ją, by móc budować czołgi. Czołgi w połączeniu ze scautami (fruwające jednostki) są bardziej skuteczne bo dalej widzą. Należy wtedy dokonywać upgrade'u jednostek, szczególnie wieżyczek I czołgów. Po co? Ano po to by czołgi strzelały dalej I celniej a wieżyczki szybcie I też celniej. No, a poza tym dłużej wytrzymyją zmasowany atak. Jak już mamy w ten spsób zabezpieczony teren, nie ma siły by przegrać grę. NIe przeceniałbym też lekarzy. Ich pommoc sprawia, że jednostki starczą na dłużej. Warto inwestować w upgrade pozostałych jednostek. Mniej się namęczą I więcej przetrwa kamapnię. Moje wyniki to np. straty przeciwnika ponad 300-400 jednostek, przy moich stratach średnio do 12 jednostek, najwyżej do 50. Zwycięstwo w grze z strata ponad 50 własnych jednostek uważam za nie potrzebnie przelaną krew. Mam medal za spowodowanie znacznych strat wśród jednostek wroga. Ponadto prawie zawsze używam czołgów do ataku na bazę. To najlepsze jednostki. Roboty wcale nie są takie super. Nawet po upgrade'ach dość szybko są niszczone. ¦wietnie działa grupa 15 searge'ow po upgrade'ach - niszczą na odległość. Amerykanie w Wietnamie stosowali taka taktyke, że każda grupa w dżungli wiedziała, że może liczyc na wsparcie helikopletów, artylerii, myśliwców oraz bombowców. Życie żołnierzy było najcenniejsze. jak w grze przyjąłem taka samą zasadę. Jak mogę żołnierza zastąpić wieżyczką przy Exploiterze, tak czynię. Pozdrawiam. |
|
Autor |
RE: Taktyki po sieci |
WitcherPOL
Użytkownik
Postów: 8
TROOPER
Miejscowość: Tomaszowo
Data rejestracji: 28.11.12 |
Dodane dnia 11-07-2013 17:22 |
|
|
heh a bym sobie kiedyś pograł w DC z kimś (bym dostawał baty ponieważ jeszcze wogóle nie grałem z człowiekiem <więc totalny nowicjusz jest gotowy dostać wpier ee ten teges > ale na razie sobie nie mogę pozwolić na to ponieważ mam remoncik w pokoju i normalnie cud że mi łapie neta w innym pokoju ;p
"they say hope begin in the dark but most just flail around in the blackness,searching for their destiny." - Richard B. Riddick
<fan transformers prime i czarnego charakteru Airachnid <3 > |
|