Ja to ujmę tak.. przez kilka miesięcy nie pojawiło się kompletne, nie zawierające prostych błędów tłumaczenie. Podjąłem własne kroki, mój tekst nie zawierał odniesień do forum, tłumaczenie wykonane prawie profesjonalnie. A jaka pewność, że jeden mail nie zostanie przeoczony i będzie potraktowany poważnie? To jest duża firma, wiadomo jakie mają podejście do pewnych spraw.
Moim zdaniem brak w miarę głośnej akcji, czy skoncentrowanych działań nie przyniesie efektów. A prawda wygląda tak, że nie można udostępniać legalnie plików z gry - jedynymi formami dystrybucji są te oferowane przez wydawcę. Zrobisz projekt korzystający z plików gry - żaden poważny serwis tego nie zamieści, mało ludzi się dowie = mało będzie zainteresowane tematem itd. Oczywiście może to być pomocne jako inna forma 'wywarcia presji' na wydawcę itd..
Co nie zmienia faktu, że do zmian doprowadza działanie a nie dywagacje na ten temat
Edytowane przez dreamerman dnia 01-05-2011 19:07
Wiesz, w sytuacji gdy jest nas mniej niż 10, z czego większość wpada okazjonalnie, doszło do tego, że każdy chce się zająć wszystkim, a nikt nic nie robi. Dopóki koś nie krzyknie "to moje zadanie" zrobienie freeware'a z DC odkładamy na półkę.
Ja na serio z ręką na sercu chciałbym zrobić DC2.
Jednak ja umiem tylko pisać kod a nie np rysować albo tworzyć grafę w 3D.
Chciałbym aby DC2 było w 3D bo nie ma sensu robić identycznej gry od początku...
Przerobienie spritów to było by masakryczne, czasochłonne i bezsensowne zajęcie. Animacje niektórych jednostek sięgają 200 obrazków, a jeśli pomnożyć to przez (przynajmniej) połowę jednostek liczba będzie ogromna. Mimo że DC powstało dawno to jest pewne, że wtedy już korzystano z grafiki 3d, ale komputery miały problem z obliczaniem jej w czasie rzeczywistym. Myślę że dla twórców DC najlepszym wyjściem było właśnie zastosowanie konwersji z 3d do 2d w rzucie izometrycznym.
Z mojego obecnego doświadczenia związanego z grafiką, wiem że to mogło by nam ułatwić sprawę. Stworzenie modeli 3d w high poly (złożone obiekty, wykorzystywane do wypalania normal map stosowanych do modeli low poly- czyli takich jakie są stosowane w grach 3d) nie wymaga nadzwyczajnych umiejętności, jednakże jest czasochłonne. Takie modele high poly można by animować, a następnie prze-konwertować (renderować) do obrazów 2d czyli sprite, ale z wyższą jakością.
Niestety jeśli chcielibyśmy zastosować grafikę 3d nie obejdzie się bez dodatkowych modeli w low poly, a to według mnie wymaga więcej doświadczenia i umiejętności.
Ponadto wykorzystywanie sprite z gry jest chyba naruszeniem praw autorskich, co prawda nie było by to w celach komercyjnych ale jednak.
W niejednym modzie były sprite'y z innych gier i nikt się nie obrażał ani do sądu nie biegał. Prawa prawami, ale jakoś nie widzę w tym wielkiego zła.
Na początek proponuję po prostu w zwykłym edytorze grafiki powiększyć wszystko dwukrotnie a potem się zastanawiać co dalej jak już będziemy mieli jakiś tzw. dobry początek Bo miało by chyba zmienione na 1280:1024, więc wystarczy proporcjonalnie serię obrazków powiększyć
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD