Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 04-08-2009 18:33 |
|
|
dokladnie ,tez jestem za uhonorowaniem dreamermana ,czlonkowstwem w squadzie ,ale decyzja nalezy do Maranty |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 04-08-2009 19:55 |
|
|
gówno prawda! lud sie domaga ! ! |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
dreamerman
Administrator
Postów: 49
LIEUTENANT
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 04-08-2009 21:40 |
|
|
Jak dla mnie bez znaczenia ;] Każdy jakoś się przyczynia do 'rozwoju' forum, jeżeli nie było by tylu grających osób zainteresowanych tematem to nie byłoby sensu zajmowac się rozpracowywaniem tych plików ;-)
W każdym razie przechodząc do tematu wczoraj wrzuciłem zaktualizowany pakiet - głównie plik info, wyjaśnione lepiej pliki .map
Z plikami .set na razie nic nie idzie, są duże, i dosyć nieczytelne, natomiast udało się w miarę rozpracowac strukture .fin, jendak trzeba to jakoś przełożyć na to ile i jakie obrazki są w powiązanym pliku .spr
3 i 4 bajt (2 i 3 od 0) ilość bloków środkowych - 3
5 i 6 bajt (4 i 5 liczac od 0) ilośc blokow - 2
7 bajt ilosc pierwszych blokow - 1
rodzaje blokow
1: 4bajty nazwa +4 bajty odstep
2: 16 bajtów + 4 bajty jakiegos znacznika
3: bloki 4bajty + 8x 20bajtow
4: nastepnie bloki po 22 bajty - nie maja określonej ilości
Edytowane przez dreamerman dnia 04-08-2009 21:45 |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 05-08-2009 00:08 |
|
|
to jednak ma znaczenie wkoncu przyczyniles sie do powstania DC2
widze nie proznujesz oby tak dalej ! |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 05-08-2009 00:16 |
|
|
a tak wogole, to moglbys administratorku dodac ten konweter do downloadu .. |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 05-08-2009 01:58 |
|
|
Jak będzie jakaś stabilna wersja i będzie już takie gotowe itp. to jasne że dam. Przydałoby się zrobić to by exportować grafikę z spr przez pliki fin, które mają wpisane dane potrzebne do ustawiania grafiki na odpowiednich miejscach x i y (grafiki nie są wycentrowane). Koksu wie co to za robota z ustawianiem tego ręcznie. |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 05-08-2009 08:10 |
|
|
moze jestem w stanie pomuc z .set bo obecnie pracuje nad edytorem i edytuje recznie ten plik za 3-4 dni bede w domu to napewno podziele sie wiedza niestety jestem amatorem i nieznam sie na programowaniu ale posiadam wlasna wersje pliku set odpowiednio zedytowana pod mapy z podziemi
a co do edycji jednostek to w sama pore bo w mojej kampani pojawia sie pare w ale sa idntyczne co orginalne wiec teraz da sie je odruznic gratuluje rozkodowania spr swietna robota
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 05-08-2009 08:13 |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 05-08-2009 12:26 |
|
|
wkoncu jest ozi bedzie z kim grac ;D |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
dreamerman
Administrator
Postów: 49
LIEUTENANT
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 08-08-2009 17:54 |
|
|
Kolejny mały krok. Od kilku dni zajmowałem się plikami .fin, udało się je trochę rozkodować. Na tą chwilę można wyciągnąć z nich dane dotyczące kolejności ułożenia klatek/obrazków dla danej animacji, czy są odbiciem, czy kolejną warstwą, jeszcze nie doszedłem do tego jak wyciągnąć informacje o przesunięciach poszczególnych klatek. Kolejnym problemem jest to, że w tych plikach jest sporo nie tyle niedoróbek co są bezsensownie zrobione i nieco w nich autorzy namieszali (brakujące opisy animacji, zbędne animacje czy naloty z innych jednostek).
Wynikiem działania programu jest plik txt z opisem poszczególnych animacji, a przynajmniej tego co na obecną chwilę daje radę z nich wyciągnąć. Dzięki temu można sobie przeglądnąc czy animacje są odczytywane prawidłowo.
na razie pracowałem na poniższych plikach:
trsc.fin, pomijać SMOKEY
barr.fin, pomijać BLOOD
Aktualna wersja spr2bmp jak zwykle w pierwszym poście.
Odnośnie .set to nie wiem czy będa marancie potrzebne ale to co oziemu udało się ustalić napewno się jakoś przyda :]
Edytowane przez dreamerman dnia 08-08-2009 18:53 |
|
Autor |
RE: Konwerter .spr na .bmp |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 12-08-2009 23:24 |
|
|
chcialbym przypomniec, ze moglibyscie ten konweter do downloadu wrzucic ;D |
|