Autor |
Ogólne wrażenia |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 13-01-2011 00:05 |
|
|
Minęło już trochę czasu, a kampanie pobrano kilkanaście razy i jestem ciekaw waszej opinii
Co się wam podoba, a co nie??? mam nadzieje, że nie zmarnowałem czasu jeśli tak, to walcie prosto z mostu
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 13-01-2011 21:58 |
|
|
Jestem na pierwszej misji z Ternoxem, w kampanii ludzi. Napracowałeś się, żadnej misji nie udało mi się przejść za 1szym razem. W podziemiach duże korki się robiły. Wg. mnie lepiej by było gdyby korporacje miały inne kolory niż te co w oryginale. |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 13-01-2011 22:30 |
|
|
szczerze to nie mam pojęcia dlaczego w podziemiach AI atakuje dopiero kiedy zgromadzi liczną armię.Moim zdaniem jest to związane z taktyką jaką zastosuje gracz: defensywna - AI gromadzi jednostki, ofensywna - atakuje grupami średniej wielkości i grupami złożonymi z kilku jednostek piechoty. Jeśli chodzi o kolor, to nie zwracałem na to specjalnie uwagi, skupiłem się głównie na poprawnym działaniu gry i eliminowaniem błędów. Doprowadzenie poziomu trudności do obecnego stanu było nie lada zadaniem, a mission pack jest raczej dedykowany do weteranów DC, aczkolwiek zwykli gracze również powinni sobie poradzić, po kilku próbach na pewno się uda
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 14-01-2011 16:35 |
|
|
Już pisałem przy testowaniu - doszedłem do 5 czy 6 misji ludzi. Ciut trudniejsze (choć kilometr przed modami HC do innych gier), misje też całkiem różnorodne. Najbardziej mi się podobała druga, Bo jako jedyna bardziej niż na zapamiętanie wulkanów i szybkie klikanie stawiała na taktykę, przewidywanie przylotów i blokowanie ewentualnych przejść.
A tak przy okazji - jak zrobiłeś z 1 misją ludzi? Bo w końcu nie wiem jak w końcu wyszło, a nie mam weny na granie w JAKIEKOLWIEK DC
|
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 18-01-2011 17:39 |
|
|
Pierwsza moja uwaga - nie podoba mi się kolor czerwony. Lepszy byłby fioletowy, błękitny, jakikolwiek tylko nie czerwony.
Druga sprawa - w jedenastej misji ludzi jak skosiłem żółtego obcego i niebieskiego giganta produkcyjnego to nic się nie dzieje, nie wiem czy coś przeoczyłem ale miałem zabić 2 dowódców zdrajców i utrzymać 5 kraterów przez jeden dzień. Straciłem komandora 2 razy i myślałem, że może przez to nie można ukończyć gry. Ale może to jakiś bug? Testowałeś Ozi tą misje 11 pod kątem zakończenia? |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 18-01-2011 17:43 |
|
|
Jeszcze pojawiły się u mnie problemy z zawieszaniem gry gdy wciskam przycisk "rozpocznij misję". Dwa razy mi się tak stało w przypadku gdy grałem w kampanię ludzi. Gdy włączałem grę od nowa problem jakoś dało się przejść. Jednak teraz zatrzymałem się w kampanii obcych na 5 misji i już za każdym razem mi zawiesza grę przy próbie włączenia misji. Pytałem Maro i mówił, że u niego tego problemu nie ma więc nie mam pojęcia dlaczego u mnie tak się dzieje |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 18-01-2011 17:47 |
|
|
Ogólnie wrażenia moje są bardzo pozytywne jeśli chodzi o grywalność. Mam wrażenie, że kampania obcych jest trochę bardziej taktyczna. Trzeba wykonać zadanie z grupą wojska a nie zawsze mamy bazę. Co do misji 11 ludzi uważam, że jest bardzo ciężka i tylko najwięksi weterani ją przejdą Mam trochę screenów z gry i zastanawiam się jak mogę je wrzucić do galerii. |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 19-01-2011 12:26 |
|
|
Jeśli chodzi o misje 11 testowałem i dobrze pamiętam, że to jedyna misja, w której musiałem używać artefaktów (oj wyśrubowany w niej poziom trudności w końcu ostatnia;P) i działało. Znalazłem ten błąd (użyłem złej komendy, czyli zamiast zniszczenie bazy wpisałem jednostki wroga:/), pojawił się gdzieś między powstaniem pierwszej bety, a wersją finalną. Dzięki za informacje, zaraz to poprawie i zmienię ten nieszczęsny czerwony, bo okazał się najbardziej problematyczny ;P.
Problem z zawieszaniem się gry po wciśnięciu "rozpocznij misję" miałem jedynie przy oryginalnej wersji gry ale bardzo dawno temu, (nie pamiętam jaki windows miałem vista lub xp, teraz mam win7) pomogło usunięcie gry i zainstalowanie w innym miejscu. Prawdopodobnie dzieje się tak po bardzo wielu uruchomieniach gry. Na win 7 tak mi się jeszcze nie zdarzyło.
Co do misji 11 ludzi dodam, że konieczne jest umiejętne korzystanie z artefaktów (zachowanie na ochronę centrum wydobywczego) oraz umiejętne korzystanie z satelit szpiegowskich w połączeniu z artylerią(wiesz jak to działa;P)
dodawanie screenów masz w menu po lewej stronie (na dole w nawigacja)
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 19-01-2011 15:27 |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 20-01-2011 00:03 |
|
|
No właśnie nie mam pojęcia po co te satelity..pomimo, że miałem większość kraterów to niebieski i tak zdobył 200000 kasiory więcej i zachowywał się jak fabryka broni, non stop coś budował. Nawet artefakty to było mało..po 20 odsejwowaniach w końcu wygrałem ale na styk i gra się nie skończyła. Co do misji 5 obcych nadal nie mogę jej odczytać.. |
|
Autor |
RE: Ogólne wrażenia |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 20-01-2011 12:09 |
|
|
satelity są bardzo szybkie, możemy ustawić im patrolowanie i łatwo zlokalizować nadchodzącą armie wroga, dają możliwość wykorzystania maksymalnego zasięgu artylerii (za dnia i za nocy satelita ma maksymalny zasięg widzenia)oczywiście ulepszonej na max gdyż wtedy artyleria ma największy zasięg.
Podstawą obrony centrum wydobywczego jest liczna artyleria, jeden satelita (wykorzystanie max zasięgu artylerii) oraz medycy i artefakty. Zalecam zgromadzić artylerie przed zaatakowaniem centrum wydobywczego, bo odległość jaka dzieli naszą bazę i centrum wydobywcze dla powolnej artylerii jest ogromna. Medycy też są ważni, szczególnie przez fakt jaką odległość muszą pokonać nowe jednostki.
Wiem o tym jak dużo ma kasy niebieski (gromadzi ją od początku gdyż posiada exo-center, czym szybciej zagramy tym mniej jej ma), ale od czego mamy Ziru (przyjazny kosmita;P) - Jest wspomniane w odprawie przed misją, że bez jego pomocy sobie nie poradzisz. Dlatego zdobywamy jego zaufanie przez zabicie Marrusa i Sirmu, gdy to wykonamy zostajemy poinformowani, że Ziru przeprowadzi atak w momencie zniszczenia nadajników w bazie Ternoxu - ten atak jest dość silny.
Jeśli chodzi o misję 5 to uruchom ją jeszcze raz, następnie naciskaj Enter powinno wywalić cię do pulpitu. WejdĽ do folderu gry i zerknij do pliku error.txti i podaj mi jego treść. Ten problem jest zapewne związany z twoim komputerem.
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|