Autor |
PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 16-03-2012 00:41 |
|
|
Witam,
Mam nadzieję, że Was to trochę zainteresuje.
Oto drugie podejście do DC2 reedycji.
Krótkie info:
Projekt wystartował 2 lutego 2012.
Jest to zupełnie nowy i zupełnie niezależny projekt względem tego z przed chyba dwóch lat.
Zmieniłem technologię, język programowania i technikę pisania.
Na początek pracuję nad wersją PRE-ALPHA. Która będzie bardzo uboga względem DC.
PRE-ALPHA
-tylko ludzie
-2 budynki exocenter, baraki
-3 jednostki exploiter, trooper, commander
-jedna mapa
-8 graczy multiplayer
-przybliżona data wydania tej pierwotnej wersji (jak nie utknę nad jakiś głupim problemem) 2 tygodnie
-więcej info w przyszłości...
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 16-03-2012 09:42 |
|
|
Rozdzielczość 1280x768
Dużo grafik musiałem przerabiać na nowe wymiary.
Grafiki jednostek są przeniesione w skali 1:1 więc tutaj są malutkie. Wydaje mi się, że tak jest ok.
[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen1_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen11.png
[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen2_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen2.png
[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen3_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen3.png
[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen4_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen4.png
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 16-03-2012 09:45 |
|
|
W tej chwili projekt (sam bez innych bajerów i programów pomocniczych) liczy prawie 25 000 plików. Z czego 90% to grafiki i dzwięki, z czego połowę musiałem przerabiać na potrzeby nowej rozdzielczości i silnika gry.
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
dreamerman
Administrator
Postów: 49
LIEUTENANT
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 16-03-2012 16:47 |
|
|
Jaka to 'nowa technologia'? ;] A co do samych technik pisania to też parę pytań by można zadać, ale najważniejsze czy system gry robisz na sztywno, czy oparty na plikach z info/cfg jak w dc, druga rzecz czy będzie AI? |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 16-03-2012 18:59 |
|
|
Wcześniej był Visual Basic 6.0 z DirectX
teraz jest C# pod Visual Studio 2010 Z XNA.
System gry robię raczej na sztywno, ale my będziemy mogli ją sporo rozbudowywać i dodawać. Jeśli chodzi o AI to nie widzę przeciwwskazań aby go nie zrobić.
Myślę, że zrobię edytor misji, w którym będzie można stawiać warunki i efekty czyli taka zabawa w lekkie programowanie aby robić misje.
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 16-03-2012 23:24 |
|
|
brzmi interesująco przypomina mi się zabawa z knights and merchants i zabawa z pisaniem misji w pierwszej wersji edytora oraz edytory warcraft 3 i starcraft 2.
Kurde aż sobie przypomniałem jak próbowałem napisać rts'a w unity 3d, wszystko fajnie i nawet trochę zrobiłem, ale język pisania java (lecz wewnętrzna programu a nie ta od stron internetowych) nie był zbyt obszernie dokumentowany w internecie i chęci odeszły przy pierwszych większych problemach
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 17-03-2012 00:19 |
|
|
Ksiunżki, byz ksiunżek ni ma wiedzy! |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 17-03-2012 11:41 |
|
|
Będzie możliwość importowania map ze zwykłego DC? |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 17-03-2012 12:11 |
|
|
Tak.
To jedyna możliwość tworzenia map jak na razie
Mapy z DC1 nie działają bezpośrednio z DC2.
Mam swoje narzędzia do importowania i eksportowania map do DC2.
Mapa w tej alphie jest ściągnięta właśnie z DC.
W DC1 mapy miały max wymiar 160x140 czy jakoś tak a tutaj teoretycznie wymiary mapy są nie ograniczone, ale... byłby problem z minimapą więc mapy mogą mieć wymiar 200x160 co i tak daje sporo więcej niż w DC1.
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 17-03-2012 12:18 |
|
|
chyba że przeskalujesz menu i dasz więcej miejsca na mini mapę - dużo by to roboty było? |
|