Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40116
DC Patch 1.01 Eng... 38900
DC - CD Rom fix 36502
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30336
Kampania Oziego v... 32730
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872206 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 18
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----11 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Prace nad wersją pre-alpha
Strona 1 z 5 1 2 3 4 > >>
Autor PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 16-03-2012 00:41
Witam,
Mam nadzieję, że Was to trochę zainteresuje.
Oto drugie podejście do DC2 reedycji.

Krótkie info:
Projekt wystartował 2 lutego 2012.
Jest to zupełnie nowy i zupełnie niezależny projekt względem tego z przed chyba dwóch lat.
Zmieniłem technologię, język programowania i technikę pisania.

Na początek pracuję nad wersją PRE-ALPHA. Która będzie bardzo uboga względem DC.

PRE-ALPHA
-tylko ludzie
-2 budynki exocenter, baraki
-3 jednostki exploiter, trooper, commander
-jedna mapa smiley
-8 graczy multiplayer
-przybliżona data wydania tej pierwotnej wersji (jak nie utknę nad jakiś głupim problemem) 2 tygodnie
-więcej info w przyszłości... smiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 16-03-2012 09:42
Rozdzielczość 1280x768
Dużo grafik musiałem przerabiać na nowe wymiary.
Grafiki jednostek są przeniesione w skali 1:1 więc tutaj są malutkie. Wydaje mi się, że tak jest ok.

[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen1_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen11.png

[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen2_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen2.png

[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen3_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen3.png

[img]http://www.darkcolony.pl/images/screen4_min.png[/img]
http://www.darkcolony.pl/images/screen4.png


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 16-03-2012 09:45
W tej chwili projekt (sam bez innych bajerów i programów pomocniczych) liczy prawie 25 000 plików. Z czego 90% to grafiki i dzwięki, z czego połowę musiałem przerabiać na potrzeby nowej rozdzielczości i silnika gry.


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
dreamerman Poland
Administrator
Avatar Użytkownika

Postów: 49
LIEUTENANT



Data rejestracji: 25.05.09
Dodane dnia 16-03-2012 16:47
Jaka to 'nowa technologia'? ;] A co do samych technik pisania to też parę pytań by można zadać, ale najważniejsze czy system gry robisz na sztywno, czy oparty na plikach z info/cfg jak w dc, druga rzecz czy będzie AI?
7029018 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 16-03-2012 18:59
Wcześniej był Visual Basic 6.0 z DirectX
teraz jest C# pod Visual Studio 2010 Z XNA.
System gry robię raczej na sztywno, ale my będziemy mogli ją sporo rozbudowywać i dodawać. Jeśli chodzi o AI to nie widzę przeciwwskazań aby go nie zrobić.
Myślę, że zrobię edytor misji, w którym będzie można stawiać warunki i efekty czyli taka zabawa w lekkie programowanie aby robić misje.


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 16-03-2012 23:24
brzmi interesującosmiley przypomina mi się zabawa z knights and merchants i zabawa z pisaniem misji w pierwszej wersji edytora oraz edytory warcraft 3 i starcraft 2.
Kurde aż sobie przypomniałem jak próbowałem napisać rts'a w unity 3d, wszystko fajnie i nawet trochę zrobiłem, ale język pisania java (lecz wewnętrzna programu a nie ta od stron internetowych) nie był zbyt obszernie dokumentowany w internecie i chęci odeszły przy pierwszych większych problemachsmiley


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 17-03-2012 00:19
Ksiunżki, byz ksiunżek ni ma wiedzy!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 17-03-2012 11:41
Będzie możliwość importowania map ze zwykłego DC?
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 17-03-2012 12:11
Tak.
To jedyna możliwość tworzenia map jak na razie smiley
Mapy z DC1 nie działają bezpośrednio z DC2.
Mam swoje narzędzia do importowania i eksportowania map do DC2.
Mapa w tej alphie jest ściągnięta właśnie z DC.
W DC1 mapy miały max wymiar 160x140 czy jakoś tak a tutaj teoretycznie wymiary mapy są nie ograniczone, ale... byłby problem z minimapą więc mapy mogą mieć wymiar 200x160 co i tak daje sporo więcej niż w DC1.


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 17-03-2012 12:18
chyba że przeskalujesz menu i dasz więcej miejsca na mini mapę - dużo by to roboty było?
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 5 1 2 3 4 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.145.109.144
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13054816 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta