Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 05-12-2012 16:01 |
|
|
Bo nie ma komu robić grafiki 3d? Bo prościej? Bo chcemy być ciut bliżsi oryginałowi? Bo można zerżnąć gotowe bitmapy i animacje? Bo potencjalnemu odbiorcy wejdzie na sentyment?
Wiele powodów |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
programkrz
Użytkownik
Postów: 35
LIEUTENANT
Data rejestracji: 09.11.09 |
Dodane dnia 05-12-2012 16:42 |
|
|
Pewne jest że gra nie powstanie w najbliższych latach. Grafika 3d na początek mogła by być jak najprostsza żeby ludzie zobaczyli że się da, a na pewno znajdzie się paru ochotników Bitmapy nie nadają się do dc2 ponieważ ich rozdzielczość jest strasznie mała, a co do sentymentów to się zgodzę |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
WitcherPOL
Użytkownik
Postów: 8
TROOPER
Miejscowość: Tomaszowo
Data rejestracji: 28.11.12 |
Dodane dnia 07-12-2012 12:13 |
|
|
ale cóż gdyby gra wyszła w 3d to by większość by się czepiała o kiepską kampanie lub grafikę po prostu ludzie za dużo grali w nowe RTS'y i tylko fani DC by kupili ale ja sobie nie wyobrażam DC w grafice 3d xD
"they say hope begin in the dark but most just flail around in the blackness,searching for their destiny." - Richard B. Riddick
<fan transformers prime i czarnego charakteru Airachnid <3 > |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
programkrz
Użytkownik
Postów: 35
LIEUTENANT
Data rejestracji: 09.11.09 |
Dodane dnia 07-12-2012 17:56 |
|
|
Co do grafiki to dobrym przykładem jest Minecraft A ja znowu jestem ciekawy jak by się w to grało A wracając do dc2 maranta jest możliwość żebyś gdzieś udostępnił kod, bo ja bym w wolnych chwilach trochę popisał a jeżeli Ty napisałeś już trochę kodu to nie musiał bym zaczynać od 0 |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 07-12-2012 23:43 |
|
|
Ale co chciałbyś pisać? Coś innego? bo nie kapuję... Tego kodu jest tyle i heh tylko chyba ja się w nim połapię więc chyba rozsądniej będzie jak będziesz się mnie o coś pytał a ja będę odpowiadał. Czy coś...
Zbliżam się do wypuszczenia alphy 2. Więc to nie jest tak, że ja ten projekt porzuciłem tylko mam bardzo mało czasu... a to nie jest tak, że ja podejdę i napiszę coś codziennie po 15min bo nad tym trzeba usiąść na kilka godzin od razu i kilka dni pod rząd a rzadko tak bywa że mam aż tyle wolnego...
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
programkrz
Użytkownik
Postów: 35
LIEUTENANT
Data rejestracji: 09.11.09 |
Dodane dnia 07-12-2012 23:57 |
|
|
Visuala to ja znam dobrze xna na razie tylko podstawy a ile trzeba siedzieć to ja wiem doskonale No to będę sobie klikał w klawiaturę od zera |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
dreamerman
Administrator
Postów: 49
LIEUTENANT
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 09-12-2012 12:24 |
|
|
Ah, można by się rozwodzić nad tematem gier 3d itd.. ja ujmę to tak, czas=pieniądz, większość osób (nie mówie o naszym forum) ma zapał i kończy się on gdy uświadomią one sobie ile trzeba zrobić aby dany projekt miał ręce i nogi..
Ja tam wolę rtsy 2d, dawanie 3d tylko po to, żeby gra miała 'nowszy' wygląd to bezsens.
Jak widać każdy ma jakiś swój pomysł na remake DC, ile z tego dojdzie do etapu finalnego to się okaże. |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
przywodca
Użytkownik
Postów: 3
TROOPER
Data rejestracji: 14.09.12 |
Dodane dnia 13-12-2012 17:53 |
|
|
I jak tam prace się posuwają? |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 09-01-2013 03:02 |
|
|
zapewne ciężko im idzie ,deklaruje pomoc przy testach ,albo przy tworzeniu misji
Veni, Vidi, Vici |
|