Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 17-03-2012 13:07 |
|
|
Crater Valley, wczoraj akurat graliśmy na niej z olo i Jerrigelem. |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 17-03-2012 14:33 |
|
|
Mcin napisał/a:
chyba że przeskalujesz menu i dasz więcej miejsca na mini mapę - dużo by to roboty było?
Mogę tak zrobić... ale menu zacznie być strasznie grube i co wtedy? Będzie wyglądało śmiesznie trochę... więc trzeba wybrać złoty środek i właśnie taki wymiar minimapy mi wyszedł. Zmienić zawsze będę mógł, ale bardziej myślę nad zmianą systemu wyświetlania minimapy. W niektórych grach minimapa pokazuje wycinek mapy na około pozycji ekranu na mapie, ale to zawsze wydawało mi się głupie.
Myślę, że na razie możemy to zostawić, gdyż i tak przyrost wielkości mapy jest dosyć spory.
140x160 = 22400
160x200 = 32000
przyrost 43% więcej pól mapy więc nie powinno być Ľle
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 19-03-2012 16:22 |
|
|
Mam pytanie, Jak sądzicie będzie to miało jakiś wydĽwięk? W sumie projekt zajmuje mi sporo czasu i pracy, głupio by było jakby na koniec się okazało że wszystko na marne Myślicie, że ma to sens? Będzie ktoś w to grał?
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 19-03-2012 18:53 |
|
|
Jak będzie lepsze od tego to pewnie tak. Mógłbyś dodać używanie artefaktów i wzywanie posiłków przez pecety. |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 19-03-2012 20:39 |
|
|
największym plusem projektu będzie 8 graczy multiplayer i za pewne zmieniony limit jednostek, a tego skutkiem to co lubimy najbardziej czyli duże zadymy
Ai na razie moim zdaniem rzecz drugorzędna, oczywiście gdy projekt stanie jako tako na nogi warto zająć się Ai. Proponował bym kilka poziomów inteligencji, ale oczywiście o wyższym poziomie niż w oryginale. Drugą możliwością mogła by być możliwość przydzielania jakiś bonusów dla graczy komputerowych a następnie wspólna walka w team gracze vs Ai. Jednak jak już wspominałem nad tym pracować warto dopiero w dalszych etapach projektu.
maranta jeśli chodzi o to czy warto to myślę, że TAK
Faktem jest że obecnie ruch na stronie to raptem kilka zalogowanych osób, jednak nie można zapominać o osobach odwiedzających stronę ale bez logowania czy rejestracji. Ponadto na stronę zaglądają zagraniczni goście miedzy innymi z Brazylii o ile się nie mylę właśnie tam jest najwięcej zwolenników DC.
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 19-03-2012 20:43 |
|
|
Trzeba będzie tylko zająć sie promocją - IndieDB, ModDB, inne strony z freeware, remake'ami, strony retro... |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 20-03-2012 01:01 |
|
|
Właśnie pierwszą rzeczą opracowywaną przeze mnie była opcja gry dla 8 graczy multiplayer. Miałem z tym wiele problemów. Jest jeszcze kilka bugów, ale wygląda to na prawdę nieĽle.
Co ciekawe całą komunikację pisałem od zera na najniższym poziomie nie używając żadnych gotowców oraz wbudowanych bibliotek. Stąd wiele problemów, ale i możliwości z tego płynących.
Ciekawostką jest iż NAJPRAWDOPODOBNIEJ, gdy coś nam zerwie połączenie lub coś się stanie z naszym łączem będziemy mogli wrócić do aktualnie rozgrywanej gry i grać dalej nawet po włączeniu gry na innym kompie. Taki system jest w moich planach i uwzględniam jego ewentualne powstanie już w obecnym projekcie.
Jeśli chodzi o AI podobnie jak ozi uważam, że trzeba skupić się na rozgrywce sieciowej z ludĽmi, a AI traktować jako wypełniacz
Na początek dużo czasu zajmie dodawanie nowych jednostek i efektów i w ogóle... Nawet wspomniany startowy pakiet 3 jednostek i 2 budynków zajmuje mi trochę czasu. PóĽniej będzie już chyba łatwiej bo większość potrzebnych opcji po prostu nie istnieje i muszę je na bieżąco dodawać natomiast póĽniej jednostki będę budować z gotowych klocków przez co będzie mniejsza szansa na bugi i większe tempo pracy.
Jeszcze jedno pytanie wolicie abym pokazał tę najbardziej pierwotną wersję projektu jakoś szybko (1-2 tygodnie) i no cóż ogołoconą czy bardziej dopracowaną ale póĽniej (3-4 tygodnie)?
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Jerrigel
Użytkownik
Postów: 6
TROOPER
Data rejestracji: 11.01.12 |
Dodane dnia 20-03-2012 08:16 |
|
|
Maranta, powiedz mi, co język programowania robisz? Nie byłby w stanie zrobić film, w którym mógłbym posmotet jak dokonać zmian w grze. Chcę zobaczyć, jakie środki należy zmienić iw jaki sposób. Jestem programistą i myślę, że mogę w żaden sposób nie pomagają ani pomóc, ale muszę zobaczyć jak i co robisz, nagle nie mogę powiedzieć nic. Może gdybyśmy wszyscy uczestniczyć, można przemalować, a niektóre z grafiką w nowoczesny sposób i aby nowe mapy i zmieniać grę w ogóle.
Arrowroot, tell me what programming language are you doing? You would not be able to make a video in which I could posmotet as you do changes the game. I want to see what resources you have to change and in what way. I am a programmer and I think I can in any way assist or help, but I need to see how and what you do, suddenly I can not tell anything. Maybe if we all participate, you can repaint and some of the graphics in a modern way and to make new maps and alter the game in general.
P.S.: Sorry for google translate, but i don't know polish language. Can you do video about your work (changing DarkColony game) for me? Do you use Visual Studio and Visual Basic? |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 20-03-2012 12:14 |
|
|
I do not edit the game code. What you see on the screens above are screen shots of a completely new project from zero what I wrote in C # with XNA. I think that you will have a lots of problems with understand my code, because a lot of things are named consistently in Polish: P
Sorry for my english
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0 |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 21-03-2012 11:31 |
|
|
Można dodać jeszcze wyszukiwanie mapy przez wpisywanie w tym polu z nazwą odpowiednich liter. |
|