Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40113
DC Patch 1.01 Eng... 38900
DC - CD Rom fix 36502
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30336
Kampania Oziego v... 32730
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872203 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 19
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----11 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Prace nad wersją pre-alpha
Strona 2 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 17-03-2012 13:07
Crater Valley, wczoraj akurat graliśmy na niej z olo i Jerrigelem. smiley
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 17-03-2012 14:33
Mcin napisał/a:
chyba że przeskalujesz menu i dasz więcej miejsca na mini mapę - dużo by to roboty było?


Mogę tak zrobić... ale menu zacznie być strasznie grube i co wtedy? Będzie wyglądało śmiesznie trochę... więc trzeba wybrać złoty środek i właśnie taki wymiar minimapy mi wyszedł. Zmienić zawsze będę mógł, ale bardziej myślę nad zmianą systemu wyświetlania minimapy. W niektórych grach minimapa pokazuje wycinek mapy na około pozycji ekranu na mapie, ale to zawsze wydawało mi się głupie.

Myślę, że na razie możemy to zostawić, gdyż i tak przyrost wielkości mapy jest dosyć spory.
140x160 = 22400
160x200 = 32000
przyrost 43% więcej pól mapy więc nie powinno być Ľle smiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 19-03-2012 16:22
Mam pytanie, Jak sądzicie będzie to miało jakiś wydĽwięk? W sumie projekt zajmuje mi sporo czasu i pracy, głupio by było jakby na koniec się okazało że wszystko na marne smiley Myślicie, że ma to sens? Będzie ktoś w to grał?


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 19-03-2012 18:53
Jak będzie lepsze od tego to pewnie tak. Mógłbyś dodać używanie artefaktów i wzywanie posiłków przez pecety.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 19-03-2012 20:39
największym plusem projektu będzie 8 graczy multiplayer i za pewne zmieniony limit jednostek, a tego skutkiem to co lubimy najbardziej czyli duże zadymysmiley
Ai na razie moim zdaniem rzecz drugorzędna, oczywiście gdy projekt stanie jako tako na nogi warto zająć się Ai. Proponował bym kilka poziomów inteligencji, ale oczywiście o wyższym poziomie niż w oryginale. Drugą możliwością mogła by być możliwość przydzielania jakiś bonusów dla graczy komputerowych a następnie wspólna walka w team gracze vs Ai. Jednak jak już wspominałem nad tym pracować warto dopiero w dalszych etapach projektu.

maranta jeśli chodzi o to czy warto to myślę, że TAKsmiley
Faktem jest że obecnie ruch na stronie to raptem kilka zalogowanych osób, jednak nie można zapominać o osobach odwiedzających stronę ale bez logowania czy rejestracji. Ponadto na stronę zaglądają zagraniczni goście miedzy innymi z Brazylii o ile się nie mylę właśnie tam jest najwięcej zwolenników DC.


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 19-03-2012 20:43
Trzeba będzie tylko zająć sie promocją - IndieDB, ModDB, inne strony z freeware, remake'ami, strony retro...
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 20-03-2012 01:01
Właśnie pierwszą rzeczą opracowywaną przeze mnie była opcja gry dla 8 graczy multiplayer. Miałem z tym wiele problemów. Jest jeszcze kilka bugów, ale wygląda to na prawdę nieĽle.

Co ciekawe całą komunikację pisałem od zera na najniższym poziomie nie używając żadnych gotowców oraz wbudowanych bibliotek. Stąd wiele problemów, ale i możliwości z tego płynących.

Ciekawostką jest iż NAJPRAWDOPODOBNIEJ, gdy coś nam zerwie połączenie lub coś się stanie z naszym łączem będziemy mogli wrócić do aktualnie rozgrywanej gry i grać dalej nawet po włączeniu gry na innym kompie. Taki system jest w moich planach i uwzględniam jego ewentualne powstanie już w obecnym projekcie.

Jeśli chodzi o AI podobnie jak ozi uważam, że trzeba skupić się na rozgrywce sieciowej z ludĽmi, a AI traktować jako wypełniacz smiley

Na początek dużo czasu zajmie dodawanie nowych jednostek i efektów i w ogóle... Nawet wspomniany startowy pakiet 3 jednostek i 2 budynków zajmuje mi trochę czasu. PóĽniej będzie już chyba łatwiej bo większość potrzebnych opcji po prostu nie istnieje i muszę je na bieżąco dodawać natomiast póĽniej jednostki będę budować z gotowych klocków przez co będzie mniejsza szansa na bugi i większe tempo pracy.


Jeszcze jedno pytanie wolicie abym pokazał tę najbardziej pierwotną wersję projektu jakoś szybko (1-2 tygodnie) i no cóż ogołoconą czy bardziej dopracowaną ale póĽniej (3-4 tygodnie)?


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Jerrigel Russia
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 6
TROOPER



Data rejestracji: 11.01.12
Dodane dnia 20-03-2012 08:16
Maranta, powiedz mi, co język programowania robisz? Nie byłby w stanie zrobić film, w którym mógłbym posmotet jak dokonać zmian w grze. Chcę zobaczyć, jakie środki należy zmienić iw jaki sposób. Jestem programistą i myślę, że mogę w żaden sposób nie pomagają ani pomóc, ale muszę zobaczyć jak i co robisz, nagle nie mogę powiedzieć nic. Może gdybyśmy wszyscy uczestniczyć, można przemalować, a niektóre z grafiką w nowoczesny sposób i aby nowe mapy i zmieniać grę w ogóle.

Arrowroot, tell me what programming language are you doing? You would not be able to make a video in which I could posmotet as you do changes the game. I want to see what resources you have to change and in what way. I am a programmer and I think I can in any way assist or help, but I need to see how and what you do, suddenly I can not tell anything. Maybe if we all participate, you can repaint and some of the graphics in a modern way and to make new maps and alter the game in general.

P.S.: Sorry for google translate, but i don't know polish language. Can you do video about your work (changing DarkColony game) for me? Do you use Visual Studio and Visual Basic?
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 20-03-2012 12:14
I do not edit the game code. What you see on the screens above are screen shots of a completely new project from zero what I wrote in C # with XNA. I think that you will have a lots of problems with understand my code, because a lot of things are named consistently in Polish: P

Sorry for my english smiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: PRE-ALPHA DC2 Projekt 2.0
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 21-03-2012 11:31
Można dodać jeszcze wyszukiwanie mapy przez wpisywanie w tym polu z nazwą odpowiednich liter.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 2 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.147.205.19
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13054495 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta