Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 13-08-2009 16:46 |
|
|
a ja sie kogos czepiam? tylko tego jendego typa co pisal rzeczy ktore juz omawialismy teraz oboje robimy burdel, bo nie piszemy na temat, wiec zaraz Atlantis i Maranta "wyskocza na mnie z pyskiem" bo jestem najgorszym czlowiekiem na swiecie ^^ |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
qrob
Użytkownik
Postów: 52
CAPTAIN
Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09 |
Dodane dnia 26-08-2009 22:56 |
|
|
Sprawe z p8 mozna by troche uproscic, gdyby sie wprowadziło budynek "przemiennika energi". Czyli za jakas tam kase (co by trzeba było przemyśleć) możnaby fundnąć sobie laboratoria, dzieki którym można by zamieniać p7 na p8 i odwrotnie... Pierwsze skojarzenie - targowisko - było by troche mylne, bo mysle nad zamianą surowców w czasie rzeczywistym. Czyli np. nastawiamy np że chcemy dostawać o 3 p8 wiecej na sekunde. Kosztuje nas to np 7 p7 na sekunde. A efekt jest taki, że tak jak co sekunde pojawiaja sie surowce, tak co sekunde kilka jednostek zamienia sie na inne. Oczywiscie przelicznik byłby mniej korzystny niż czyste wydobycie p7 czy p8, ale to pozwoliło by już żyć z samych p7. Jeżeli p8 ma byc na mapach rzeczywiscie mało, to można by nawet zrobić, by przelicznik p8->p7 był korzystniejszy Nie wiem czy udało mi sie przedstawić to co mam w głowie, bo ciezko to opowiedziec |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 27-08-2009 00:23 |
|
|
W sumie niezły pomysł . Ale ja wpadłem na pomysł aby można było kontrolować to co daje nam Exo-Center. Np. aby dawał więcej p8 kosztem p7 lub więcej p7 a mniej p8 lub po równo.
Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza:
-->5 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-->3 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->1 perta-7 i 3 perta-8 na sekundę
->lvl2
-->wytwarza 10 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->wytwarza 6 perta-7 i 4 perta-8 na sekundę
-->wytwarza 2 perta-7 i 6 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 27-08-2009 00:24 |
|
|
ja jestem przeciwnikiem P8, ale widze ze sie upraliscie.. ;p pomysl maranty, ze reaper kosztuje 600,100 p7 i p8, jest (przepraszam) durny , ale o tym juz wczesniej pisalem.. mozna by rozbudowac pomysl groba, bo wydaje3 sie byc sensowniejszy
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
qrob
Użytkownik
Postów: 52
CAPTAIN
Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09 |
Dodane dnia 28-08-2009 09:19 |
|
|
maranta napisał/a:
->lvl1 wytwarza:
-->5 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-->3 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->1 perta-7 i 3 perta-8 na sekundę
Czy bedzie można zmieniać te stosunki, czy wyboru dokonuje sie przy budowie EC? |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 28-08-2009 10:28 |
|
|
mniemam, ze kazdy wybierze opcje 1x p7 + 3x p8 lepiej byloby chyba zmieniac podczas gry, np gdy stracimy zloza p8, to zeby szybko zmienic na to, co jest nam akutalnie bardziej potrzebne ;D
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 29-08-2009 10:06 |
|
|
zobaczymy jak pomysl z petrą wypadnie w graniu,czy da się z tym sensownie grac? trzeba poczekac na DC2 |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 31-08-2009 10:40 |
|
|
mi sie to p8 nie podoba ...;p dla mnie, powinno byc tak, ze sa 2 zloza p8 na srodku mapy, i jak juz zdobedziemy je, to mozemy wykupic cos, co da nam znaczna przewage nad inymi graczami ;]
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 09-12-2009 19:47 |
|
|
Zbieram pomysły do kupy aby mieć jakiś wygląd ogólny gry. Napiszcie co wy na to. Szukam jakiś pomysłów do niektórych jednostek (ich zdolności itp.).
Podsumowanie tematu:
1. Na początek robimy tylko ludzi.
2. Mają być 2 rasy tak jak było, ale rożne a nie identyczne jak w DC1.
3. Być może będzie 3 rasa ale to na koniec.
4. Na razie gadamy o ludziach:
LUDZIE:
(oklepane już pomysły)
Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza:
-->5 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-->3 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->1 perta-7 i 3 perta-8 na sekundę
->lvl2
-->10 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->6 perta-7 i 4 perta-8 na sekundę
-->2 perta-7 i 6 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec
-Baraki (lvl1 i lvl2) (500, 0),(1000, 200)
->buduje Trooperów
->buduje Komandosów
->buduje Miny
->możemy odbudować w nim Komandera lvl1
-Centrum badań nad perta (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->robimy w nim badania
->leczy samoloty
->lvl1 wytwarza 1 perta-7 na sekundę
->lvl2 wytwarza 2 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-Fabryka wojenna (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->buduje Mechy
-> buduje Goliaty
->buduje Artylerię
->buduje Działko
->buduje PI
-Laboratorium eksperymentalne(lvl1) (3000, 2000)
->buduje Cyborgi
Jednostki:
-Wydobywarka: Exploiter: (maszyna załogowa<->budynek) (1500, 0)
->wydobywa perta-7 i perta-8
->bez uzbrojenia
->słaby pancerz
->szybki i zwrotny
->po rozstawieniu staje sie wytrzymały
-Zwiadowca: Osprey IV (samolot) (450, 50)
->latający
->mały atak w powietrze i w ziemie
->dobry zwiad patrole
->dobra jednostka przeciw lotnicza
++>wyrzuca sondy(ma tylko jedną po zbudowaniu)
-Bombowiec: Thunder(samolot) (600, 100)
->latający
->atakuje tylko ziemię
->dobry na atak działek i budynków
++>zrzut (pod sobą) jednostki mina (za koszt surowców)
-Trooper: (żywa jednostka) (250, 0)
->tani, szybki, dobry wzrok
->słaby pancerz i atak
->atakuje powietrzne i naziemne jednostki
++> noktowizor, który dodaje mu zasięg widzenia w nocy
++> apteczkę polowa, która bardzo powoli leczy
++>rozstawia sondy (ma tylko jedną po zbudowaniu)
-Komandos: (żywa jednostka) (400, 75)
->normalna prędkość
->mała cena
->dobry wzrok
->duży zasięg atak w powietrzne i naziemne jednostki
++>można dokupić mu jet pack do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
++>działa na niego udoskonalenie noktowizorów trooperów
++>działa na niego apteczka polowa trooperów
-Komander: (żywa jednostka) (2000, 1000)
->szybka, odporna, duży zasięg ataku w ziemie i powietrze
->jednostka jedna naraz
->zdobywa doświadczenie i odblokowuje nowe umiejętności
->posiłki (kilka levelów), inspiracja, jet pack
++>działa na niego apteczka polowa trooperów
-Mina: (maszyna->mina) (300, 0)
->taka jak w DC1
++>zapalnik 3x3
-Sonda: (mina) (450,300) (ni do zbudowania tylko rozstawiana)
->po zakopaniu nie działa jak mina tylko posiada bardzo mały zasięg widzenia oraz radar
-Mech Reapier: (maszyna załogowa) (600, 100)
->wolna
->wytrzymała
->atak CKM'em, średni zasięg mała celność (sieka większe grupy)
->atakuje tylko jednostki naziemne
++>leprze podwozie (szybkość)
-Goliat: (maszyna załogowa<->samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
-->jako robot:
->normalna prędkość, rakietki w miarę dobre na wszystko,
-->jako samolot:
->szybszy, bez uzbrojenia
-Artyleria Barrager: (maszyna załogowa) (1500,500)
->powolna
->atak obszarowy, duży zasięg, atak tylko w ziemię
->mały zasięg widzenia
->mało odporna
-Działko Firestorm: (maszyna->budynek) (600, 200)
->zasada jak w DC1
->dobre na ludziki i latające jednostki
->duży zasięg widzenia i ataku
-Pojazd inżynieryjny: (maszyna<->budynek) (600, 400)
->mały, szybki, zwrotny pojazd, amfibia(-50% ruchu)
-->przed rozłożeniem
->bez uzbrojenia
->słaby zasięg widzenia
-->po rozłożeniu
->dobry zasięg widzenia, też w nocy
->reperuje maszyny i budynki (nie miny i nie samoloty)
++>można dokupić mu radar
-Cyborg: (maszyna) (1500, 1000)
->tak jak w DC1
->kradnie kasę
->wyrzuca napalm
Jak działa radar?
-wyświetla na mapie i mini mapie (gdy jednostka jest niewidoczna dla nas) kropkę, która wskazuje nam umiejscowienie jednostki wroga
Co wy na to z tym, że jak się rozwali Centrum badań nad perta to jednostki: Działko Firestorm, Sonda, Pojazd inżynieryjny, Cyborg się wyłączają aż nie odbudujemy Centrum? Taki ich minus promujący słabsze jednostki i dodający nowe możliwości ataku na bazę wroga, którą najczęściej zostawiamy na koniec gry a tak to będzie jakiś rodzaj zagrywki. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 10-12-2009 13:58 |
|
|
jestem za,
1 jak sie rozwali to niech znikaja z panelu budowy te jednostki ,tak bedzie moim zdaniem sprawiedliwiej
2 sondy da sie znisczyc? |
|