Ja się chłopakowi nie dziwie, że nie chce mu się czytać starych postów. Więcej w nich waszych głupich wypowiedzi niż odwołań do tematu! Piszcie na temat.
Podsumowanie tematu:
1. Na początek robimy tylko ludzi.
2. Mają być 2 rasy tak jak było, ale rożne a nie identyczne jak w DC1.
3. Być może będzie 3 rasa ale to na koniec.
4. Na razie gadamy o ludziach:
LUDZIE:
(oklepane już pomysły)
Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza 3 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
->lvl2 wytwarza 5 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec
-Baraki (lvl1 i lvl2) (500, 0),(1000, 200)
->buduje Trooperów
->buduje Komandosów
->buduje Miny
->buduje Sondy
->możemy odbudować w nim Komandera lvl1
->buduje Lekarzy
-Centrum badań nad perta (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->robimy w nim badania
->leczy samoloty
->lvl1 wytwarza 1 perta-7 na sekundę
->lvl2 wytwarza 2 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
Jednostki:
-Exploiter: (maszyna/budynek) (1500, 0)
->wydobywa perta-7 i perta-8
-bez uzbrojenia i słaby pancerz
-szybki i zwrotny
-po rozstawieniu staje sie wytrzymaly
-Zwiadowca: (samolot) (450, 50)
->latający
->mały atak w powietrze i w ziemie
->dobry zwiad i atak jednostek nie atakujących powietrze
->dobra jednostka przeciw lotnicza
-Bombowiec: (samolot) (600, 100)
->latający
->atakuje tylko ziemię
->dobry na atak działek i budynków
->można dokupić mu: zrzut (pod sobą) jednostki mina (za koszt surowców)
-Trooper: (żywa jednostka) (300, 0)
->tani, szybki, dobry wzrok
->słaby pancerz i atak
->atakuje powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu noktowizor, który dodaje mu zasięg widzenia w nocy
->można dokupić apteczkę polową, która bardzo powoli leczy
-Komandos: (żywa jednostka) (400, 75)
->normalna prędkość
->mała cena
->dobry wzrok
->duży zasięg atak w powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu jet pack do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
->działa na niego udoskonalenie noktowizorów trooperów
->działa na niego apteczka polowa trooperów
->w spoczynku niewidzialny
-Miny: (maszyna/mina) (300, 0)
->taka jak w DC1
-Sonda: (maszyna/mina) (450,300)
->zasada miny jak w DC1
->po zakopaniu nie działa jak mina tylko posiada bardzo mały zasięg widzenia oraz radar
-Komander: (żywa jednostka) (2000, 1000)
->szybka, odporna, duży zasięg ataku w ziemie i powietrze
->jednostka jedna naraz
->zdobywa doświadczenie i odblokowuje nowe umiejętności
->posiłki (kilka lvlr17;ów),umieść kamerę, inspiracja, jet pack
->działa na niego apteczka polowa trooperów
-Lekarz: (żywa jednostka) (450, 150)
->normalna prędkość
->słabe uzbrojenie tylko w ziemię, dobry pancerz
->normalny wzrok
->leczy żywe jednostki
->można dokupić ulepszenie wykrywania min
->działa na niego apteczka polowa trooperów
-Mechy: (maszyna) (600, 100)
->wolna
->wytrzymała
->atak CKM'em, średni zasięg mała celność (sieka większe grupy)
->atakuje tylko jednostki naziemne
-Artyleria: (maszyna) (1500,5 00)
->powolna
->atak obszarowy, duży zasięg, atak tylko w ziemię
->mały zasięg widzenia
->mało odporna
-Działko 1: (maszyna/budynek) (600, 200)
->zasada jak w DC1
->dobre na ludziki i latające jednostki
->duży zasięg widzenia i ataku
-Działko 2: (maszyna/budynek) (800, 300)
->zasada jak w DC1
->dobre atak na maszyny
->duży zasięg widzenia i ataku
-Predator: (maszyna) (600, 400)
->mały, szybki, zwrotny pojazd, amfibia(-50% ruchu)
->bez uzbrojenia
->dobry zasięg widzenia, też w nocy
->można dokupić mu radar i wypuszczać impuls skanujący
->reperuje maszyny i budynki (nie miny i nie samoloty)
-Cyborg: (maszyna) (1500, 1000)
->tak jak w DC1
Jak działa radar?
-wyświetla na mapie i mini mapie (gdy jednostka jest niewidoczna dla nas) kropkę, która wskazuje nam umiejscowienie jednostki wroga
(omawiane pomysły)
1.
Po kupieniu Laboratorium eksperymentalnego jak zamówi się jednostki to zamiast klikać BUILD pojawi się drugi przycisk PRZY¦LIJ.
Jego naciśnięcie będzie trochę kosztowało w zależności co zamówiliśmy i ile.
Po naciśnięciu klikamy na mapę a tam przylatuje transporter i zostawia te jednostki co zamówiliśmy
(Może to dać ufolom i nie przysyła wszystkie rodzaje jednostek)
2. Trooperzy w grupie (4-5 jednostek) mają aurę, która zwiększa ich morale i umiejętności walki.
3. Szukamy drugiej maszyny szturmowej rapiera 2 lub coś innego być może będzie to goliat.
4. Alternatywne Ľródła kasy (powolne ale działające niezależnie od złóż perty)
BARDZIEJ POMYLONE POMYSŁY
-Goliat: (maszyna/samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
->jako robot:
-->normalna prędkość, rakietki w miarę dobre na wszystko,
->jako samolot:
-->szybszy, bez uzbrojenia
no dobra ziomek, jak mu sie nie chce czytac, to niech sobie wrzuci te teksty do IVONY to mu przeczyta ^^ bo sie robi burdel jak kazdy bedzie powtarzal pomysly ;]
jak dla mnie to prwalony ostro jest ten pomysl, ze za np reapera placimy 600-P7 oraz 100-P8, bo wystarczy ze ktos nam rozbije złoze P8 i juz mamy po grze ^^ bo p7 jest duzo na mapie, a sam mowiles ze 8 bedzie malutko .. poroniony pomysl ^^ a glupimi trooperami sie nie obronisz xDD
a tak w ogole, to dalej sadze, ze nikt nie bedzie uzywal trooperkow ;] ;
Edytowane przez koksu dnia 13-08-2009 11:46
koksu napisał/a:
jak dla mnie to prwalony ostro jest ten pomysl, ze za np reapera placimy 600-P7 oraz 100-P8, bo wystarczy ze ktos nam rozbije złoze P8 i juz mamy po grze ^^ bo p7 jest duzo na mapie, a sam mowiles ze 8 bedzie malutko .. poroniony pomysl
;
idzie sie przyzwyczaic, ze sie ciagle ma racje hehe tak na serio to jest chory pomysl ;pp moim zdaniem P8 powinno byc na ulepszenia, cos co daje Ci przewage nad innymi graczami.. zeby dalo nam mozliwosc wyboru - czy wolimy miec 2x Perta7 czy po jednym expie P7 i P8.. czy wolimy miec wiecej slabych jednostek czy troszke mniej mocniejszych tak samo nie powinno byc p8 do budynkow ^^ ewentualnie do nastepnych poziomow mozna dodac P8, ale 1 poziomy powinny byc tylko za p7 przyjacielu ;pp bo zobaczysz na testach ze przesadziles z tym p8 ;p takie jest moje zdanie, bo przeciez wszyscy wiemy ze na jednym expie nie pograsz, wiec musisz miec przynajmniej 2 x P7 i 1x P8, a 3 expy jest juz ciezko ogarnac przy np 4 Ai+, nie mowiac juz jak bedziemy grali miedzy soba, prawdziwa inteligencja.. i ta gra bedzie wygladala tak, ze zamiast robic atak na baze wroga, to sie bedzie Teamowo atakowalo zloze p8, zeby wykonczyc ekonomicznie przeciwnika ;] chyba ze jedno p8 bedziemy mieli za baza, tak samo jak jedno p7 ;] to zmienia postac rzeczy. Co z tym zrobic? ja radzilbym dodac ceny P8 jedynie do mocnych jednostek takich jak Cyborg czy Barrager ^^ to mialoby wiekszy sens, bo reaperami idzie ejszcze jakos walczyc a trooperkami nie
maranta napisał/a:
BARDZIEJ POMYLONE POMYSŁY
-Goliat: (maszyna/samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
->jako robot:
-->normalna prędkość, rakietki w miarę dobre na wszystko,
->jako samolot:
-->szybszy, bez uzbrojenia
pomysl z goliatem nie jest zly (mimo ze go nie widzialem nigdy ) ale moim zdanie jest to zbyt piekne ! bo mamy sobie 5 goliatow i idzie na nas 10 demonow to co robimy? samolocik i spadamy stamtad ^^ to ze uciekamy powinno miec jakies konsekwencje np jak zamieniamy sie w samolocik to on ma czerwone hp?? bo tak bedziemy przelatywac nad armia wroga totalnie go mylac np (niszczac jego artylerie) ^^ a tak ma szanse nas zestrzelic.. zamieniajac go w samolot powinnismy myslec czy to jest korzystne ;p
a co do Dum Dum'a , to nie wiem jak on atakuje i ile ma hp ale wydaje mi sie ze jest szybki i zadaje duzo hp, wiec cena chyba jest za niska co ? i zalezy jaki ma pancerzyk
a jeszcze chcialem dodac, czy nie powinnismy rozwazyc zwiekszenie ilosci hp budynkow? ze np lvl2 barakow dodaje mu wiecej hp? bo ta baze sie strasznie szybko niszczy
Edytowane przez koksu dnia 13-08-2009 11:38
Perty-8 nie że będzie niej złóż ale mniej będzie się wydobywać. Zamiast np 25 perty 7 będzie 5 perty-8 ale popularność będzie podobna. Po drugie ceny jednostek w perty-8 są minimalne
dalej mnie nie przekonales skarbie do tego p8 ^^ dla mnie tego p8 powinno byc strasznie malutko i to np na srodku mapy zeby bylo ciezko zdobyc, ale za to jak juz mamy to p8 to mamy przewage nad przeciwnikiem ;] ( tutaj jakies ulepszenia, lepsze jednostki itp) takie jest moje zdanie i mysle ze to byloby o wiele ciekawsze, bo gra nie toczylaby sie tylko o p7 zeby miec jednostki, ale tez o p8 zeby byc lepszym .. bo tak na mapce 255x255 to polowe zajmowac bedza zloza p7 i p8 ^^
na mapie jest przynajmniej 10 kraterow, z p8 bedzie to jakies 15-18 ^^ za duzo tych expowisk, bo znowu gra bedzie polegac tylko na tym zeby rozbic komus expy
chcialem wczesniej poruszyc ten temat, ale wypadlo mi z glowy - tworca gry, czy pomyslodawca ulepszen nie ma sie specjalnie czym chwalic, bo durnym pomyslem jest kupowac ulepszenie za 1000 dla troopera, bo lepiej kupic do sarge nie? mysle ze te ulepszenia powinny sie roznic cenami .. bo co daje nam 1 ulepszenie troopera - praktycznie nic, a 1 ul. sarge daje nam duzo fory ;p pozmieniajmy tu ceny, oczywiscie najtaniej - trooper, samolocik a najdrozej - reaper, sarge i barrager. To chyba jest logiczne nie?
a co do Ciebie Atlantis, to zamoiast zwracac mi uwage, to wypowiedz sie na temat ;] bo zauwazylem ze wszyscy czepiacie sie mnie ^^
czemu nikt nie sapie do diwada?
diwad napisał/a:
albo inny post :
peszek
rozumiem drogi Atlantisie, ze to moze Cie irytowac, ale jak juz zwracasz mi uwage, to ok, ale dopisz cos na temat, bo zwracajac mi uwage - SAM ROBISZ BURDEL NA FORUM ! wrocmy do tematu ;]
Edytowane przez koksu dnia 13-08-2009 16:44
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD