Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 21-12-2009 11:41 |
|
|
jesli chodzi o sile ataku to nie zmienialbym nic ,samo zmniejszenie cen ,relatywnie zmieni cala sytuacje ,chociaz warto by pomyslec nad wzmocnienim sily ataku ortu oraz leczenia zarowno zispa jak i medi-crafta .. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 05-04-2010 15:08 |
|
|
Odgryzanie głów jest niezbyt sensowne. Wtedy kilka sztuk krów artyleryjskich i 7 demonów będą mogły roznieść cały pułk marines. To samo z rannymi. W Original War nie produkujesz ludzi, więc każdy jest na wagę złota, lepiej dodać dowódcy umiejętność "We leave no men", aktywacja sprawiała by, że w sytuacji, gdy Marine ginie, inny odciąga go do bazy, albo w najbliższe bezpieczne miejsce. a po chwili ten wstaje z czerwonym życiem. To oczywiście trzeba oskryptować, żeby nie było sytuacji, w której wszyscy Marine rozłażą się po mapie i nie wracają do walki.
Jeśli bardzo chcecie tworzyć nowe moce, zróbcie 2-3 rodzaje commanderów. Offence, Defence i Tactic, każdy miałby wtedy inne moce. Tactic posiadałby przykładowo boost, defence Inspire, a Offence Heroic attack. To zdecydowanie urozmaiciło by grę.
|
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 12-04-2010 11:02 |
|
|
Z rannymi to trochę bezsensu. W grze nie miało by to sensu. Najlepsze rozwiązanie jakie spotkałem do tej pory z rannymi jest chyba w CoHu. A jeśli chodzi o odgryzanie głów to byłby to atak kończący np. gdy ludzik ma mniej niż 10% życia to ostatni atak sydemona będzie krytyczny zamiast np. 3 zwykłych uderzeń.
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 12-04-2010 11:41 |
|
|
Ale wtedy nie będzie sensu produkować Marines. Jak już pisałem, kilka krów artyleryjskich i 7-8 demonów, zniszczą cały półk Marines w ciągu kilku sekund. Nie pisałem także, że ranni to dobry pomysł, napisałem jedynie, że jest on lepszy.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 11-05-2010 07:13 |
|
|
Sy-demonowi powinno właśnie dać się opcję urywania głów, która odnawiałaby się co np. 3 minuty. Pozwoliłoby to dorównać mu choć w części Reaperowi. Albo żeby zjadając troopera lub greya, odnawiał część własnych punktów życiowych Tak jak w grze Warcraft III. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 11-05-2010 15:23 |
|
|
Ciekawe... Nie wpadłem na to a w sumie nawet ciekawy pomysł
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 11-05-2010 15:42 |
|
|
ale wtedy trzeba by opracować to tak, żeby zwłoki trooperów/ grayów zostawały dłużej i były interaktywnymi obiektami. raczej nic poza piechota do zjadania, bo z balansem byłby prob |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 11-05-2010 18:19 |
|
|
Kompromis, demony zjadają trooperów, a ludzie sprzedają zwłoki Graayów do badań. Potrzebny byłby do tego medyk, albo specjalny transporter.
Dodatkowo, jako, że grayowie są nieznaną rasą, proponuje stwożyć zdolność podziału. Tzn. jeden Gary może raz, na 10 minut podzielić się, na dwóch innych. Koniec końców nikt nie powiedział, iż Grayowie są żyworodni.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 11-05-2010 19:04 |
|
|
Gdy to czytałem właśnie popijałem piwko XD i mało brakowało bym opluł monitor XD Ale wy macie pomysły XD Zwłoki do badań XDXD Ale jaja tego bym w życiu nie wymyślił
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 11-05-2010 19:07 |
|
|
powielanie pojawiło się w earth 2160 i taki sobie pomysł, byłby cholerny problem z balansem, tak znacząca roszada doprowadziłaby moim zdaniem do konieczności przerobienia statów wszystkich jednostek. ale zbieranie zwłok grayów do badać... czemu nie |
|