Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40116
DC Patch 1.01 Eng... 38900
DC - CD Rom fix 36503
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30336
Kampania Oziego v... 32730
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872207 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 23
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----11 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 3 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 21-12-2009 11:41
jesli chodzi o sile ataku to nie zmienialbym nic ,samo zmniejszenie cen ,relatywnie zmieni cala sytuacje ,chociaz warto by pomyslec nad wzmocnienim sily ataku ortu oraz leczenia zarowno zispa jak i medi-crafta ..
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 05-04-2010 15:08
Odgryzanie głów jest niezbyt sensowne. Wtedy kilka sztuk krów artyleryjskich i 7 demonów będą mogły roznieść cały pułk marines. To samo z rannymi. W Original War nie produkujesz ludzi, więc każdy jest na wagę złota, lepiej dodać dowódcy umiejętność "We leave no men", aktywacja sprawiała by, że w sytuacji, gdy Marine ginie, inny odciąga go do bazy, albo w najbliższe bezpieczne miejsce. a po chwili ten wstaje z czerwonym życiem. To oczywiście trzeba oskryptować, żeby nie było sytuacji, w której wszyscy Marine rozłażą się po mapie i nie wracają do walki.
Jeśli bardzo chcecie tworzyć nowe moce, zróbcie 2-3 rodzaje commanderów. Offence, Defence i Tactic, każdy miałby wtedy inne moce. Tactic posiadałby przykładowo boost, defence Inspire, a Offence Heroic attack. To zdecydowanie urozmaiciło by grę.
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 12-04-2010 11:02
Z rannymi to trochę bezsensu. W grze nie miało by to sensu. Najlepsze rozwiązanie jakie spotkałem do tej pory z rannymi jest chyba w CoHu. A jeśli chodzi o odgryzanie głów to byłby to atak kończący np. gdy ludzik ma mniej niż 10% życia to ostatni atak sydemona będzie krytyczny zamiast np. 3 zwykłych uderzeń.


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 12-04-2010 11:41
Ale wtedy nie będzie sensu produkować Marines. Jak już pisałem, kilka krów artyleryjskich i 7-8 demonów, zniszczą cały półk Marines w ciągu kilku sekund. Nie pisałem także, że ranni to dobry pomysł, napisałem jedynie, że jest on lepszy.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 11-05-2010 07:13
Sy-demonowi powinno właśnie dać się opcję urywania głów, która odnawiałaby się co np. 3 minuty. Pozwoliłoby to dorównać mu choć w części Reaperowi. Albo żeby zjadając troopera lub greya, odnawiał część własnych punktów życiowych smiley Tak jak w grze Warcraft III.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 11-05-2010 15:23
Ciekawe... Nie wpadłem na to a w sumie nawet ciekawy pomysł smileysmiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 11-05-2010 15:42
ale wtedy trzeba by opracować to tak, żeby zwłoki trooperów/ grayów zostawały dłużej i były interaktywnymi obiektami. raczej nic poza piechota do zjadania, bo z balansem byłby prob smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 11-05-2010 18:19
Kompromis, demony zjadają trooperów, a ludzie sprzedają zwłoki Graayów do badań. Potrzebny byłby do tego medyk, albo specjalny transporter.
Dodatkowo, jako, że grayowie są nieznaną rasą, proponuje stwożyć zdolność podziału. Tzn. jeden Gary może raz, na 10 minut podzielić się, na dwóch innych. Koniec końców nikt nie powiedział, iż Grayowie są żyworodni.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 11-05-2010 19:04
Gdy to czytałem właśnie popijałem piwko XD i mało brakowało bym opluł monitor XD Ale wy macie pomysły XD Zwłoki do badań XDXD Ale jaja tego bym w życiu nie wymyślił smiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 11-05-2010 19:07
powielanie pojawiło się w earth 2160 i taki sobie pomysł, byłby cholerny problem z balansem, tak znacząca roszada doprowadziłaby moim zdaniem do konieczności przerobienia statów wszystkich jednostek. ale zbieranie zwłok grayów do badać... czemu nie smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 3 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.142.200.247
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13054854 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta