koksu napisał/a:
osobiscie nimi nie gram, poniewaz nie podoba mi sie ich baza, a takze te bardzo glupie koszulki ufoli. Apeluje dlatego do maranty piszacego gre, zeby to w jakis sposob zmienic. Nie mam pomyslu co im zrobic, ale zielona koszulka ufola wyglada poprostu glupio.
Możliwe, że twórcy pomysł z koszulkami zaczerpnęli z tego, niby prawdziwego, nagrania kosmity z katastrofy z Roswell: http://www.youtube.com/watch?v=O6r3R3B8YHg Grayowie to przecież według twórców właśnie rasa, której odłam sekretnie zamieszkuje te tereny na Ziemi (odsyłam do misji ,,Roswell Revisited" w kampanii Taarów.
Edit:
koksu napisał/a:
mnie osobiście najbardziej drażni to, że Sy-demony krecą sie jak głupie szukając miejsca, żeby uderzyć, przy czym Reapier juz tam strzeli raz, nim ten dojdzie, a drugi raz, zanim znajdzie owe miejsce.. ( chyba juz o tym gadalismy, co? )
Jak się umie nimi kierować, to atakują normalnie
koksu napisał/a:
Chętnie też dorzuce swoje 5 groszy do rozmowy na temat respow.
Moze faktycznie opoznianie produkcji np z jednej fabryki wydaje sie absurdalne, ale warto spojrzec na to z drugiej strony, bo w przypadku, gdy atakujemy jestesmy praktycznie skazani na porażkę, gdyż wyprowadzamy atak z okreslona liczba wojska, a obronca mogący liczyc na wsparcie finansowe innych sojusznikow moze wytworzyc tyle wojska ile jest w stanie naklikać. Wiec moze warto zastosowac chociaz minimalne opoznienie, zeby takowy agresor mogl miec jakies szanse? Zresztą, troszke mogloby to namieszac w taktyce, bo tak mozemy wyruszyc z cala armia praktycznie nie troszczac sie o nasze budynki, bo gdy tylko nas ktos zaatakuje szybciutko szkolimy nowe jednostki
W grze chodzi właśnie o to, żeby zniszczyć bazy za wszelką cenę i żeby bronić własnej za wszelką cenę. Jak odpowiednio obierze się taktykę i będzie miało się szczęście, można wszystko.
koksu napisał/a:
chcialbym jeszcze zaczac pewien watek, ktory meczy mnie strasznie w grze MP : GRAMY STRASZNIE MONOTONNIE!. na poczatku same reapiery, potem jak sie ma duzo "wulkaników" to same S.A.R.G.E, przez co gra robi sie troche nudna ;p mysle, ze powinnismy pozmieniac poszczegolne atuty jednostek, aby urozmaicic gre, tak jak to mozemy zaobserwowac w grze Preatorians. Tworzac pikinierow mamy swietna ochrone na konnice, jednak gdy trafimy na luki, to praktycznie po nas ( nie wspominajac ze moga sie oni ukrywac w lasach, do ktorych pikinierzy sie nie wcisną). Grajac znowu samymi lukami, jestesmy bezradni trafiajac np na konnice, ktora nas szybko wymiecie. Reasumujac, chcialbym, aby jednostki byly tak zmieszane, ze granie jedna jedyna jednostka mijało się grubo z celem. Uwazam, ze jedni powinni miec mocny atak, slabiutka obrone, badz odwrotnie, lub mocno atakowac na dystans, a szybciutko umierac w zwarciu i tak dalej i tak dalej. (...)
Jak ktoś zrobi 50 reaperów i wyśle na front to kilkanaście S.A.R.G.E. z napalmem lub 30 Osprey'ów IV może je zniszczyć w minutę. Jak ktoś zrobi 50 S.A.R.G.E. i wyśle je na front, 25 barragerów zniszczy je w pół minuty
Edytowane przez Rutkoni dnia 01-07-2012 14:29
Ja to mam nadzieję że wykombinujecie coś ekstra dla Taar'ów chętnie bym pośmigał obcymi na DC 2
//Edit Najlepiej jest prowadzić wojnę zróżnicowanymi jednostkami, mamy w ten sposób zapewnione zabezpieczenia na każdą ewentualność.
Edytowane przez Vegan dnia 07-08-2012 01:34
Przejrzałem wypowiedzi dotyczące ewentualnych zmian w DC 2 i widzę, że mamy do czynienia z niezłą burzą mózgów. Temat nieco przygasł, więc postanowiłem napisać co ja osobiście zmieniłbym w Dark Colony. Jestem fanem RTS'ów i jeszcze większym fanem starych, legendarnych gier. Moją ukochaną grą jest StarCraft, którego możliwości pozwoliły mi stworzyć nawet własny dodatek. Ponadto często wspominam i staram się wracać do gier takich jak Earth 2140 czy WarCraft II. Oczywiście młodość kojarzy mi się także z Dark Colony i dużo myślałem o tym co można by zmienić w tej grze, tak aby była jeszcze lepsza.
Przede wszystkim mam nadzieję, że twórcy projektu DC 2 nie będą starali się stworzyć czegoś co będzie ponad ich siły. Moim zdaniem, aby dokonać rewolucji wcale nie potrzeba wiele. Gra ma już swoje lata, ale jej zalety ciągle pozostają niezmienne. Klimat, prostota i grywalność muszą pozostać na tym samym poziomie. Co ja bym zmienił? Gdyby to ode mnie zależało to zmieniłbym wygląd niektórych jednostek, dodał parę nowych, urozmaicił terytorium, na którym toczona jest walka i lekko podrasował efekty graficzne (tak jak np. pociski Trooper'ów, co o ile wiem już udało się zrealizować). Ponadto należy zadbać o ciekawe rozwinięcie fabuły, a także wprowadzenie kilku smaczków, jak na przykład więcej budynków (poza główną bazą) lub dodatkowy surowiec (co również zostało już stworzone i tylko powtarzam ). Aby moja wypowiedĽ była bardziej klarowna przedstawię krótką listę :
- zmniejszyłbym ilość HP jednostek i budynków lub zwiększył obrażenia jednostek, tak aby dynamika gry była nieco inna (Trooper vs Trooper strzelają w siebie 1.5 minuty, aby zadać śmiertelne obrażenia)
- zmieniłbym wygląd niektórych jednostek (głównie chodzi mi tutaj o Gray'a, który wygląda tak jakby miał zginąć od pojedynczego strzału, jak na filmikach, a w rzeczywistości morze przyjąć na swoją "koszulkę" wystrzał z czołgu; nie wygląda jakby mógł stawić czoła Trooper'owi, a jednak...
- zmieniłbym statystyki jednostek, tak aby pole walki było bardziej zróżnicowane (Trooper powinien być bardziej wytrzymały niż Gray, a działko obrotowe [sorry] ma jednak zasięg dużo większy niż szpony Deamona i Reaper powinien atakować z dalekiej odległości; zwiększyłbym siłę jednostek latających i dewastacyjną moc artylerii...wszystko w ramach zdrowego rozsądku, tak aby zachować balans i prostotę!
- dodałbym kilka nowych jednostek jak na przykład inny rodzaj piechoty u ludzi; podoba mi się również pomysł z Mothership'em;
- urozmaiciłbym terytorium, tak aby w grze było więcej skarp, dolin, przejść i stworzyłbym nowe dodatki terenu
- ponadto fajnie byłoby ujrzeć zmagania na jakiejś nowej planecie, chociażby o szarej barwie podłoża
- na koniec ubrałbym wszystko w lekko zmodyfikowaną ścieżkę dĽwiękową
Chciałbym zaznaczyć, że to wszystko tylko moje pomysły i nie wiem jak one mają się do programowania i możliwości twórców, ale wydaje mi się, że wszystko jest w ich zasięgu. Całym sercem kibicuje temu pomysłowi!
Tomphson92 napisał/a:
- urozmaiciłbym terytorium, tak aby w grze było więcej skarp, dolin, przejść i stworzyłbym nowe dodatki terenu
Także o tym myślałem. Przydałyby się chociaż skarpy w dżungli możliwe do ustawienia w innych kierunkach, z różnych perspektyw, by było możliwe tworzenie z nich ciekawszych form terenu, takich, jakie są na pustyniach. Myślę, że może twórcy specjalnie wprowadzili tylko takie, bo to w końcu Mars i większość stanowią na nim pustynie.
Według mnie przydała by się zwinna ,b.szybka i tania jednostka wywiadowcza dla Obcych(na bazie graficznej tych stworków co hasają po mapach np ) ,by choć trochę zminalizować przewage Reapów nad SD a dla ludzi , w ramach zwiadu -czasowe odkrycie kawałka mapy przez satelite oczywiście za dosyć konkretną ilośc cash i to na dosłowny moment,pozdrawiam
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD