Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 21-05-2010 15:15 |
|
|
Ja nie chcę dać by na jednostkę czekało się sto lat. Nie nie. chodzi mi oto by dać np te 5 sekund, które są nie zauważalne w małych ilościach, ale jak ktoś zamówi 20 REAPIERÓW to będzie czekał sporo. i Dla każdej jednostki osobny bufor. Że np. trooper wychiodzi i nie musi czekać aż się reapier naladuje. Spowoduje to że szybciej będzie budować się różnorodne armie a nie jednorodne.
Rozumiem że to dla DC ważne by jednostki były szybko. Ale w ten sposób który może nie wiele wnosi dostajemy narzędzie do balansu. A jak mówiłem grayowia piechota może się budować po dwa naraz co będzie ich bonusem
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 21-05-2010 17:19 |
|
|
dokładnie o to mi chodziło ;]
Veni, Vidi, Vici |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 21-05-2010 19:30 |
|
|
A ja będę bronił. patent, że i piechur, i ciężka artyleria "produkują" się tyle samo czasu jest rzadko wykorzystywany w strategiach, taki charakterystyczny element w DC, po co to tracić . Przy obronie warto budować różne rodzaje jednostek, bo gdy każda z innego domku wychodzi, jest szybciej. A i dobrze to współgra z jedną jedyną bazą przy słupie. w innych RTS'ach stawiasz 10 koszarów i możesz strugać jednostki do woli, tu by się nie sprawdziło, bo gdy jeden zawodnik ma od wała wulkanów, drugi też, i wydobywają szybciej niż mogą wyprodukować troszkę nagięty przykład, ale przynajmniej widać, o co mi chodzi. No i po prostu podoba mi się jak jest |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 22-05-2010 02:17 |
|
|
Może racja...
Pomyślimy jeszcze...
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
dreamerman
Administrator
Postów: 49
LIEUTENANT
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 22-05-2010 17:43 |
|
|
Ja myślę, że nie powinno się tracic zbyt dużo czasu na dywagacje czy lepsze będzie opóĽnienie przy produkcji czy nie, silnik gry powinien takie dane pobierać z plików konfiguracyjnych, domyślnie będzie jakieś opóĽnienie, jak komuś nie będzie pasować to sobie zmieni o tyle. Trzeba się bardziej skupić na wymyślaniu pomysłów i nowych funkcjonalności, niż na dokładnych szczegółowym ustaleniu co i jak - na to będzie czas w momencie alfy/bety tak, żeby sprawdzić czy rozgrywka przebiega poprawnie. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 22-05-2010 18:31 |
|
|
jedna idea ode mnie: może na dole byłby jeszcze jeden pasek, na którym byłyby ikony z jednostkami, ich ilością, i żeby można było przy jego użyciu wybrać np. same barragery, kiedy są potrzebne.
dalej: grupowanie jednostek pod ctrl + cyfra, standard, ale jakże przydatny.
i jeszcze, żeby to, czy "w użyciu" jest opcja move czy move and attack było przypisane do konkretnej jednostki, a nie zmienialo sie dla wszystkich. żeby można było odpalić to co tzreba oddziałom, które potrzebują, a nie poprawiać w jednym miejscu i psuć w drugim
dziękuje za uwagę. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
kylo1234
Użytkownik
Postów: 10
TROOPER
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 16.02.09 |
Dodane dnia 06-07-2010 21:37 |
|
|
lawiszologia:
m -tryb marszu (brak reakcji na wrogie jednostki)
a- tryb natarcia (atakuje wszystkie napotkane jednostki wroga)
p -ustaw ścieżkę patrolu
s -zatrzymaj zaznaczone jednostki
n -ostrzelaj teren / zrzuć napalm / wezwij posiłki
o -menu opcji
j -menu rozkazów misji
q -wyjście
g i numer 1-9 -utworzenie grupy o danym numerze
numer 1-9 -przywołanie grupy o danym numerze
F1 -zaznacz Trooper/Gray na ekranie
F2 -zaznacz Reapers/Sy Daemonn ekranie
F5 -zaznacz Osprey IV/ORTU na ekranie
F6 -zaznacz Barager/Atril ekranie
F7 -zaznacz Sentinel/Slom na ekranie
F8 -zaznacz S.A.R.G.E/Gorrem na ekranie
F9 -zaznacz Exploiter/Brozaar na ekranie
F10 -zaznacz Firestorm/Xenowart na ekranie
F11 -zapisz grę
Enter -rozstaw jednostkę
Ctrl + LPM -zaznacz wszystkie latające jednostki na ekranie
Alt + LPM - zaznacz wszystkie lądowe jednostki na ekranie
Spacja - buduj
Esc - pauza
przecież to wszystko już jest
explo,explo,explo... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Mcin
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR
Data rejestracji: 23.01.10 |
Dodane dnia 07-07-2010 13:21 |
|
|
Jest, ale ciut inaczej niż współcześnie i ciemniaki takie jak ja próbują ctrl + 1 i im nie działa Dzięki za info przy okazji, nie wiedziałem, a się przyda.
|
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 09-07-2010 12:59 |
|
|
mnie osobiście najbardziej drażni to, że Sy-demony krecą sie jak głupie szukając miejsca, żeby uderzyć, przy czym Reapier juz tam strzeli raz, nim ten dojdzie, a drugi raz, zanim znajdzie owe miejsce.. ( chyba juz o tym gadalismy, co? )
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 10-07-2010 22:56 |
|
|
Chętnie też dorzuce swoje 5 groszy do rozmowy na temat respow.
Moze faktycznie opoznianie produkcji np z jednej fabryki wydaje sie absurdalne, ale warto spojrzec na to z drugiej strony, bo w przypadku, gdy atakujemy jestesmy praktycznie skazani na porażkę, gdyż wyprowadzamy atak z okreslona liczba wojska, a obronca mogący liczyc na wsparcie finansowe innych sojusznikow moze wytworzyc tyle wojska ile jest w stanie naklikać. Wiec moze warto zastosowac chociaz minimalne opoznienie, zeby takowy agresor mogl miec jakies szanse? Zresztą, troszke mogloby to namieszac w taktyce, bo tak mozemy wyruszyc z cala armia praktycznie nie troszczac sie o nasze budynki, bo gdy tylko nas ktos zaatakuje szybciutko szkolimy nowe jednostki
chcialbym jeszcze zaczac pewien watek, ktory meczy mnie strasznie w grze MP : GRAMY STRASZNIE MONOTONNIE!. na poczatku same reapiery, potem jak sie ma duzo "wulkaników" to same S.A.R.G.E, przez co gra robi sie troche nudna ;p mysle, ze powinnismy pozmieniac poszczegolne atuty jednostek, aby urozmaicic gre, tak jak to mozemy zaobserwowac w grze Preatorians. Tworzac pikinierow mamy swietna ochrone na konnice, jednak gdy trafimy na luki, to praktycznie po nas ( nie wspominajac ze moga sie oni ukrywac w lasach, do ktorych pikinierzy sie nie wcisną). Grajac znowu samymi lukami, jestesmy bezradni trafiajac np na konnice, ktora nas szybko wymiecie. Reasumujac, chcialbym, aby jednostki byly tak zmieszane, ze granie jedna jedyna jednostka mijało się grubo z celem. Uwazam, ze jedni powinni miec mocny atak, slabiutka obrone, badz odwrotnie, lub mocno atakowac na dystans, a szybciutko umierac w zwarciu i tak dalej i tak dalej.
tak samo do konca bede spieral sie w sprawie Sy-Deamonow o ktorych pisalem juz wyzej, poniewaz przez ich zachowanie praktycznie nikt z nas nie gra ufolami.
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|