Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40116
DC Patch 1.01 Eng... 38900
DC - CD Rom fix 36502
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30336
Kampania Oziego v... 32730
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872206 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 21
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----11 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 14 z 15 << < 11 12 13 14 15 >
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 21-05-2010 15:15
Ja nie chcę dać by na jednostkę czekało się sto lat. Nie nie. chodzi mi oto by dać np te 5 sekund, które są nie zauważalne w małych ilościach, ale jak ktoś zamówi 20 REAPIERÓW to będzie czekał sporo. i Dla każdej jednostki osobny bufor. Że np. trooper wychiodzi i nie musi czekać aż się reapier naladuje. Spowoduje to że szybciej będzie budować się różnorodne armie a nie jednorodne.

Rozumiem że to dla DC ważne by jednostki były szybko. Ale w ten sposób który może nie wiele wnosi dostajemy narzędzie do balansu. A jak mówiłem grayowia piechota może się budować po dwa naraz co będzie ich bonusem smiley


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 21-05-2010 17:19
dokładnie o to mi chodziło ;]


Veni, Vidi, Vici
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 21-05-2010 19:30
A ja będę bronił. patent, że i piechur, i ciężka artyleria "produkują" się tyle samo czasu jest rzadko wykorzystywany w strategiach, taki charakterystyczny element w DC, po co to tracić smiley . Przy obronie warto budować różne rodzaje jednostek, bo gdy każda z innego domku wychodzi, jest szybciej. A i dobrze to współgra z jedną jedyną bazą przy słupie. w innych RTS'ach stawiasz 10 koszarów i możesz strugać jednostki do woli, tu by się nie sprawdziło, bo gdy jeden zawodnik ma od wała wulkanów, drugi też, i wydobywają szybciej niż mogą wyprodukować smiley troszkę nagięty przykład, ale przynajmniej widać, o co mi chodzi. No i po prostu podoba mi się jak jest smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 22-05-2010 02:17
Może racja...
Pomyślimy jeszcze...


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
dreamerman Poland
Administrator
Avatar Użytkownika

Postów: 49
LIEUTENANT



Data rejestracji: 25.05.09
Dodane dnia 22-05-2010 17:43
Ja myślę, że nie powinno się tracic zbyt dużo czasu na dywagacje czy lepsze będzie opóĽnienie przy produkcji czy nie, silnik gry powinien takie dane pobierać z plików konfiguracyjnych, domyślnie będzie jakieś opóĽnienie, jak komuś nie będzie pasować to sobie zmieni o tyle. Trzeba się bardziej skupić na wymyślaniu pomysłów i nowych funkcjonalności, niż na dokładnych szczegółowym ustaleniu co i jak - na to będzie czas w momencie alfy/bety tak, żeby sprawdzić czy rozgrywka przebiega poprawnie.
7029018 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 22-05-2010 18:31
jedna idea ode mnie: może na dole byłby jeszcze jeden pasek, na którym byłyby ikony z jednostkami, ich ilością, i żeby można było przy jego użyciu wybrać np. same barragery, kiedy są potrzebne.
dalej: grupowanie jednostek pod ctrl + cyfra, standard, ale jakże przydatny.
i jeszcze, żeby to, czy "w użyciu" jest opcja move czy move and attack było przypisane do konkretnej jednostki, a nie zmienialo sie dla wszystkich. żeby można było odpalić to co tzreba oddziałom, które potrzebują, a nie poprawiać w jednym miejscu i psuć w drugim smiley
dziękuje za uwagę.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
kylo1234 Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 10
TROOPER



Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 16.02.09
Dodane dnia 06-07-2010 21:37
lawiszologia:
m -tryb marszu (brak reakcji na wrogie jednostki)
a- tryb natarcia (atakuje wszystkie napotkane jednostki wroga)
p -ustaw ścieżkę patrolu
s -zatrzymaj zaznaczone jednostki
n -ostrzelaj teren / zrzuć napalm / wezwij posiłki
o -menu opcji
j -menu rozkazów misji
q -wyjście
g i numer 1-9 -utworzenie grupy o danym numerze
numer 1-9 -przywołanie grupy o danym numerze

F1 -zaznacz Trooper/Gray na ekranie
F2 -zaznacz Reapers/Sy Daemonn ekranie
F5 -zaznacz Osprey IV/ORTU na ekranie
F6 -zaznacz Barager/Atril ekranie
F7 -zaznacz Sentinel/Slom na ekranie
F8 -zaznacz S.A.R.G.E/Gorrem na ekranie
F9 -zaznacz Exploiter/Brozaar na ekranie
F10 -zaznacz Firestorm/Xenowart na ekranie
F11 -zapisz grę
Enter -rozstaw jednostkę

Ctrl + LPM -zaznacz wszystkie latające jednostki na ekranie
Alt + LPM - zaznacz wszystkie lądowe jednostki na ekranie
Spacja - buduj
Esc - pauzasmiley
przecież to wszystko już jest


explo,explo,explo...
12279909 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 07-07-2010 13:21
Jest, ale ciut inaczej niż współcześnie i ciemniaki takie jak ja próbują ctrl + 1 i im nie działa smiley Dzięki za info przy okazji, nie wiedziałem, a się przyda.


Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 09-07-2010 12:59
mnie osobiście najbardziej drażni to, że Sy-demony krecą sie jak głupie szukając miejsca, żeby uderzyć, przy czym Reapier juz tam strzeli raz, nim ten dojdzie, a drugi raz, zanim znajdzie owe miejsce.. ( chyba juz o tym gadalismy, co? )


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 10-07-2010 22:56
Chętnie też dorzuce swoje 5 groszy do rozmowy na temat respow.
Moze faktycznie opoznianie produkcji np z jednej fabryki wydaje sie absurdalne, ale warto spojrzec na to z drugiej strony, bo w przypadku, gdy atakujemy jestesmy praktycznie skazani na porażkę, gdyż wyprowadzamy atak z okreslona liczba wojska, a obronca mogący liczyc na wsparcie finansowe innych sojusznikow moze wytworzyc tyle wojska ile jest w stanie naklikać. Wiec moze warto zastosowac chociaz minimalne opoznienie, zeby takowy agresor mogl miec jakies szanse? Zresztą, troszke mogloby to namieszac w taktyce, bo tak mozemy wyruszyc z cala armia praktycznie nie troszczac sie o nasze budynki, bo gdy tylko nas ktos zaatakuje szybciutko szkolimy nowe jednostki smiley

chcialbym jeszcze zaczac pewien watek, ktory meczy mnie strasznie w grze MP : GRAMY STRASZNIE MONOTONNIE!. na poczatku same reapiery, potem jak sie ma duzo "wulkaników" to same S.A.R.G.E, przez co gra robi sie troche nudna ;p mysle, ze powinnismy pozmieniac poszczegolne atuty jednostek, aby urozmaicic gre, tak jak to mozemy zaobserwowac w grze Preatorians. Tworzac pikinierow mamy swietna ochrone na konnice, jednak gdy trafimy na luki, to praktycznie po nas ( nie wspominajac ze moga sie oni ukrywac w lasach, do ktorych pikinierzy sie nie wcisną). Grajac znowu samymi lukami, jestesmy bezradni trafiajac np na konnice, ktora nas szybko wymiecie. Reasumujac, chcialbym, aby jednostki byly tak zmieszane, ze granie jedna jedyna jednostka mijało się grubo z celem. Uwazam, ze jedni powinni miec mocny atak, slabiutka obrone, badz odwrotnie, lub mocno atakowac na dystans, a szybciutko umierac w zwarciu i tak dalej i tak dalej.

tak samo do konca bede spieral sie w sprawie Sy-Deamonow o ktorych pisalem juz wyzej, poniewaz przez ich zachowanie praktycznie nikt z nas nie gra ufolami.


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 14 z 15 << < 11 12 13 14 15 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.149.250.19
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13054734 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta