Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 11-05-2010 07:05 |
|
|
Ja osobiście proponuję wprowadzenie rang dla trooperów, zdobywanych w walce, na przykład trzech, czym wyższa ranga tym lepszy atak i wytrzymałość troopera, zachęciłoby to nieco do gry nimi. Ponadto można byłoby wprowadzić równolegle do Taarów jednostkę typu ,,grey bojowy" (Battle Grey), coś w ten deseń, która dorównywałaby żołnierzowi o randze trzeciej. Różniłaby się od zwykłego greya odcieniem skóry, np. posiadałaby jej odcień seledynowy, lub karmazynowy, tutaj można byłoby kierować się estetyką. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 11-05-2010 18:14 |
|
|
Nienajgorszy pomysł. Ale trzebaby wtedy zmienić medyków, z małych latających gówienek, powiedzmy żołnierza z krzyżem na chełmie. Leczyłby on DO PEŁNA jedną jednostkę, co 10 sekund.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 19-05-2010 11:39 |
|
|
Norfarell napisał/a:
Zbalansowanie ras jest moim zdaniem proste. Ludzie powinni bazować, na Marines i wspomagać się maszynami (proponuję pięciokrotne wzniesienie cen na wszystkie jednostki mechaniczne). Są oni zaawansowani technicznie, czyli zadają duże obrażenia, mają dużo zdrowia, drogie ulepszenia, sami są drodzy etc. etc. Greeowie, z kolei są organiczni. Powinni być tani, ale i słabi. Takie mięso armatnie. To jest dość logiczne. Zrobienie robota, jest droższe, niż wyhodowanie demona, w dodatku trzeba kupować paliwo, które jest droższe, od jedzenia (które demon może zresztą sam upolować) z drugiej strony, taki robot roz****doli wszystko wokół siebie. Podobnie ponoć zrobiliście w modzie i chwała wam za to, ale trzeba iść krok na przód i zmienić troszkę więcej.
tu sie z tobą zgadzam , co do charakteru obu nacji
Norfarell napisał/a:
Co do nieszczęsnej Pety-8 złoża powinny być w samym centrum mapy(2-3 na mapę). Powinna ona służyć JEDYNIE do ulepszania i ew. budowy eksperymentalnych jednostek(Goliat to idiotyczny pomysł. Pomyśl, ile trzeba zrobić do niego klatek animacji) Wydobywanie jej powinno być procesem powolnym, ale opłacalnym(proponuję dziesięciokrotne obniżenie szybkości wydobywania względem pety-7)
Nie niszczcie gry nowymi jednostkami. Balans w podstawie był PRAWIE dobry. można ew. zmienić wygląd medyków i statystyki Marines, ale większość zmian powinna dotknąć ulepszeń i taktyki(Co do aury, dopilnujcie, żeby była jednorazowa, tzn. żeby nie było sytuacji, w której każdy Marine zwiększa jej skutki, ponieważ wtedy będziemy mieli stada rambo-marines)
nowe jednostki jak najbardziej tak , nawet z Jupitera Moda , bo tak naprawde te kilka jednostek to nędzny wybór.Bo co w zasadzie mamy? Osprey 4 =zwiad ,piechur= mieso armatnie , reaper = no cos porzadnego , sarge=special unit , barrager =artyleria no i jeszcze medi crafty i firestormy duuzo tego no oczywko expo
Norfarell napisał/a:
Pojawił się pomysł, aby zwiększyć mapy. To IDIOTYZM 255x255 to i tak będzie dużo. A Jeśli bardzo wam to przeszkadza, to proponuję podwyższyć ceny jednostek do, do tego stopnia, że strata pojedynczego Marine będzie ciosem. W końcu obie strony są daleko od domu. I nie mają skąd czerpać surowców(Wszak peta jest jedynie surowcem zasilającym).
Mapy wieksze na tak ,przynajmniej jedna , lubie pogierczyc niekiedy na olbrzymiej mapie , grajac w mała liczbe osob jest miejsce na zaskoczenie itp , podwyzenie ceny? srednioi mi sie ten pomysl podoba bo zrobicie z tego gre taktyczna i to odbije sie na prostej grywalnosci
Edytowane przez diwad dnia 19-05-2010 11:40 |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 19-05-2010 15:27 |
|
|
To może tak, mapy na ogromne bitwy(po 200 na stronę byłoby fajnie), gdzie trzonem armii byłaby piechota, oraz małe, na grę taktyczną. Nie wiem, czy da się to połączyć w jednym modzie, czy trzeba by stworzyć kilka różnych. Tak czy siak, oba tryby, są moim zdaniem interesujące.
ps.Naprawdę liczę na to, że Raper wreszcie zacznie spełniać swoje przeznaczenie i stanie się WSPARCIEM, nie trzonem armii.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 19-05-2010 16:04 |
|
|
weĽmy pod uwagę możliwość gry na 8 graczy a nie 4(wstrętne ograniczenia) fakt ten z pewnością jest dobrym powodem do większych map
większe mapy wykazały by się możliwością stosowania strategi w zespołach a to było by ciekawe
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 19-05-2010 18:17 |
|
|
własnie o to mi chodziło ,rozne mapy ,rozne koncepcje grania ,nawet na duuzej da sie grać .
Reapery nadal powinny byc i bede dla mnie trzonem armi ale nie w takim stopni jak to sie dzieje obecnie gdzie stosunek sil wynosi 90% dla reapera 10% reszta...
Veni, Vidi, Vici |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 19-05-2010 18:51 |
|
|
Przeczytaj encyklopedię. Raper to jednostka wsparcia. Te wasze genialne mecze, to bezwładne napiep***ie się raperami. Wystarczy wystawić 20 statków i jesteście skończeni. Wszyscy.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 19-05-2010 18:58 |
|
|
niestety ale tu się mylisz bo jeśli reaper jest w ruchu to osprey i ortu nic mu praktycznie nie robią
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 19-05-2010 19:00 |
|
|
Jeden nic, ale 3 go zniszczą. Zresztą nawet jeśli nic im nie zrobi w ruchu, to po co ci rapery, którymi musisz cały czas sterować? Kiedyś musisz zaatakować, a wtedy...
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 19-05-2010 19:14 |
|
|
a od czego jest komander??? szybki i z pewnością poradzi sobie z samolocikami po za tym samolocikami nie obronisz explo przed reaperami a przewaga jednego wulkanu na starcie to spory problem
dobra ale ten temat nie jest o strategi gry dlatego wróćmy do tematu
uważam że jeśli chodzi o dc 2 to trzeba wymyślić coś aby różnica jednego wulkanu nie była aż tak znacząca
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|