Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 15-12-2009 02:26 |
|
|
Jeśli zniszczy sie budynek wymagany przez jednostkę to jej budowa jest zabroniona.
Sondy niszczy się jak miny. Najpierw odsłania się wykrywaczem a potem nawala
A tu screen z pierwszego silnika DC 1,5
http://www.darkcolony.pl/images/SCREEN1.jpg
[img]http://www.darkcolony.pl/images/SCREEN1b.jpg[/img]
Interface w powijakach.
Mgła wojny w powijakach.
Jednostki w powijakach.
Cienie efekty i wszytko w powijakach
MSN:maragames@wp.pl
Edytowane przez maranta dnia 15-12-2009 02:35 |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 17-12-2009 20:44 |
|
|
Wg mnie to wy za dużo kombinujecie. Dodać 2-3 jednostki max na razie plus jakas niewielka zmiana, bo będzie jak z tą kampanią Onzisa, którą robi już rok...
Pogramy, przetestujemy i można dodać kolejne innowacje. Taka moja rada)
|
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 18-12-2009 21:38 |
|
|
Ja muszę mieć ogólny szkic gry bo potem będzie za póżno na dodanie nowych rzeczy. Więc muszę ogólnie wiedzieć co to ma być...
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 21-12-2009 11:39 |
|
|
komando ten twoj postulat juz zostal zrealizowany ogarnij sobie Jupiter Moda |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 22-12-2009 14:22 |
|
|
Ja proponuję jednostkę GOLIAT czyli rapera z bazuką. Niech ma tą samą wytrzymałość co zwykły raper. Bo widziałem, że trooperzy z bazuką są słabsi od wzykłych i padaja od artylerii jak muchy...Niech ten goliat będzie w cenie 1100. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
eight
Użytkownik
Postów: 23
LIEUTENANT
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 13.03.09 |
Dodane dnia 23-12-2009 12:14 |
|
|
A mi się podoba pomysł z tymi jednostkami. Są bardzo ciekawe i z pewnością urozmaicą grę.
"What goes around, comes around. It's a... small world." |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 23-12-2009 19:49 |
|
|
mi rowniesz , ciekawi mnie ta opcja z goliatem -kwestia animacji ,bo ma o ile sie nie myle ,byc zarowno jednostką latająca jak .lądową cos jak na modle Mecha Tengu z R&A3 ,ciekawe jak to bedzie wygladac w ,,praktyce'' fakt faktem zycze powodzenia ,gdyz ze mnie programista jak .... |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
fearman88
Użytkownik
Postów: 1
TROOPER
Miejscowość: Lbn
Data rejestracji: 09.02.10 |
Dodane dnia 09-02-2010 00:54 |
|
|
Tutaj nie tylko programista ale i grafik się przyda - witam wszystkich!
W razie kłopotów chętnie bym pomógł |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 03-04-2010 18:11 |
|
|
Zbalansowanie ras jest moim zdaniem proste. Ludzie powinni bazować, na Marines i wspomagać się maszynami (proponuję pięciokrotne wzniesienie cen na wszystkie jednostki mechaniczne). Są oni zaawansowani technicznie, czyli zadają duże obrażenia, mają dużo zdrowia, drogie ulepszenia, sami są drodzy etc. etc. Greeowie, z kolei są organiczni. Powinni być tani, ale i słabi. Takie mięso armatnie. To jest dość logiczne. Zrobienie robota, jest droższe, niż wyhodowanie demona, w dodatku trzeba kupować paliwo, które jest droższe, od jedzenia (które demon może zresztą sam upolować) z drugiej strony, taki robot roz****doli wszystko wokół siebie. Podobnie ponoć zrobiliście w modzie i chwała wam za to, ale trzeba iść krok na przód i zmienić troszkę więcej.
Co do nieszczęsnej Pety-8 złoża powinny być w samym centrum mapy(2-3 na mapę). Powinna ona służyć JEDYNIE do ulepszania i ew. budowy eksperymentalnych jednostek(Goliat to idiotyczny pomysł. Pomyśl, ile trzeba zrobić do niego klatek animacji) Wydobywanie jej powinno być procesem powolnym, ale opłacalnym(proponuję dziesięciokrotne obniżenie szybkości wydobywania względem pety-7)
Nie niszczcie gry nowymi jednostkami. Balans w podstawie był PRAWIE dobry. można ew. zmienić wygląd medyków i statystyki Marines, ale większość zmian powinna dotknąć ulepszeń i taktyki(Co do aury, dopilnujcie, żeby była jednorazowa, tzn. żeby nie było sytuacji, w której każdy Marine zwiększa jej skutki, ponieważ wtedy będziemy mieli stada rambo-marines)
Pojawił się pomysł, aby zwiększyć mapy. To IDIOTYZM 255x255 to i tak będzie dużo. A Jeśli bardzo wam to przeszkadza, to proponuję podwyższyć ceny jednostek do, do tego stopnia, że strata pojedynczego Marine będzie ciosem. W końcu obie strony są daleko od domu. I nie mają skąd czerpać surowców(Wszak peta jest jedynie surowcem zasilającym).
Edytowane przez Norfarell dnia 04-04-2010 07:21 |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2 |
Norfarell
Administrator
SQUAD
Postów: 128
MAJOR
Data rejestracji: 03.04.10 |
Dodane dnia 03-04-2010 19:07 |
|
|
fearman88 napisał/a:
Tutaj nie tylko programista ale i grafik się przyda - witam wszystkich!
W razie kłopotów chętnie bym pomógł
Zgłaszam się na ochotnika do pracy nad scenariuszem, o ile będziecie robić kampanię. |
|