Osobiście, to mnie od grania odstrasza właśnie brak równowagi jednostek i monopol kosiarzy/sardżów. Gdyby popracować właśnie nad tym, choćby przez podstawowe statystyki (z których elementarną jest cena), to mogłoby to do grania zachęcić nieco więcej osób, nie tylko mnie.
Moja subiektywna poprawka do Jupiter Moda jest w razie czego dostępna na http://chomikuj.pl/jordef/gry/Dark+Colony/dodatkowe+pliki . Wcale nie mówię, że jest to coś idealnego, ale jak dla mnie prezentuje krok w potrzebnym kierunku.
W tym względzie potrzeba nam porządnej roboty zrobionej od A do Z, a nie jakiegoś narzekania / gdybania / dumania o "dwójce". Przynajmniej moim zdaniem. Poza tym, taka podstawowa harmonizacja nie wymaga wcale dużego nakładu sił/środków/czegokolwiek i można jej dokonać przy okazji bardziej dalekosiężnych prac nad niejakim następcą DC. W Jupiterze jest potencjał, który warto byłoby wreszcie wykorzystać.
mi tam JP wystarczy , i do niego jako podstawowej bazy wprowadzal nowe pomysly, jednostki itp ,kampania ozinsa bedzie dodatkiem dla tych co bede narzekac ze modernizuje sie tylko pod kątem multi
Oczywiście, jestem za zmianami.
Taktyka "na chama" jest nudna. Nic, tylko rapery i tzw. "tankrush". Chętnie spróbowałbym czegoś bardziej wyrafinowanego, jak "Kupą mości panowie"
Przydałyby się pułapki. Np. jednostki stojące w lesie, lub w pajęczynach, byłyby niewidoczne, do czasu wydania rozkazu ataku(potrzebna byłaby komenda zasadzka).
Mile widziane byłoby także wsparcie z powietrza, lub z orbity, jak kto woli. Wielki laser, i bomba atomowa, zakończyły by erę raperów. Oczywiście potrzebne byłoby ograniczenie, aby nie zrzucić bomby, na bazę, proponuję granicę, taką, jaką mają "wierzyczki", albo półtora raza większą.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
niekoniecznie można by zrobić tak, że "nuke" będzie akcją ostateczną, ale wymagałby długotrwałej obrony i zaciskania pasa, taka strategia dla lubiących się okopywać jak w submarine titans, gdzie rozwalasz tym pół bazy, ale zazwyczaj gra kończy się zanim jesteś w połowie drogi do zdobycia technologii.
To by zmuszało do agresywnej strategii. Hmmm 15min po zbadaniu technologii i 10000 Peta-7?
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
Może jeszcze "moc"(przydała by się czwarta zakładka, do specialnych zagrywek) satelity, albo radaru. Przez 60 sekund, na mapie widoczne byłyby wszystkie jednostki przeciwnika.
Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
Moim zdaniem tak. Jednostki takie same i może jakiś parę dodać, zlikwidować te artefakty (jakoś nie pasują do wojny ludzie-obcy), większa rozdziałka by się przydała (może tak max 1024x768).
Ja raczej w niczym nie pomogę ale mogę się zająć zawsze to jakimiś testami (jeśli chodzi o testy to nawet powinni mieć taką możliwość wszyscy aktywni użytkownicy forum).
I tak się spytam bo dość dawno nie było info w jakim stadium rozwoju znajduje się gra, można się tego dowiedzieć?
Bede sie powtarzal, ale faktycznie gra samymi reapierami lub sarge jest nudna.. Tak samo, jak to, ze wszyscy graja tylko ludzmi, ze wzgledu na glupote Sy-demonow (i pewnie tez na posilki ze strony dowodcy ludzi, co ulatwia bardzo start).
Demonki ufolkow strasznie sie plączą szukajac miejsca, w ktore moga uderzyc, co z gory daje przewage przeciwnikowi, ktory napyla juz do nas z karabinku zamontowanemu w reapierku Dlatego mysle, ze powinny one szybciej zapylac po mapie, zeby to wyrownac (ogolnie, wszystkie jednostki ufolkow) Zakochany jestem w tym pomysle, zeby przeksztalcic armie ufoli w jedna wielka mase, choc slaba, ale za to szybką, przy czym ludzie byliby troszke drozsi, ale za to lepiej wyszkoleni i dluzej utrzymywaliby przy zyciu
Zreszta, moznaby dzieki takiemu rozwiazaniu dodac wiekszej rzezni w grze. Napewno trzeba to rozkminic, bo ileż mozna grac przeciwko ludziom ;p. co szanowne towarzystwo otym sądzi?
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD