Autor |
Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 01-09-2009 21:37 |
|
|
Jak pewnie zauwazyliscie, na forum od dluzszego czasu nic sie nie dzieje, wiec moze zaczniemy skupiac sie nad jednostkami obcych ? :)
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 03-09-2009 20:38 |
|
|
racje trzeba to kwestie przedyskutowac |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 03-09-2009 21:13 |
|
|
tak jak myslalem, wszyscy sie rzucili i teraz trwa wielka burza mozgow moze poprostu zrobimy tylko ludzi? bo i tak nikt ufolami nie pogra ;p
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Garhuy
Użytkownik
Postów: 4
TROOPER
Miejscowość: Polska
Data rejestracji: 04.08.09 |
Dodane dnia 04-09-2009 21:28 |
|
|
To wtedy gra straci swój sens ;]
. |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 04-09-2009 21:57 |
|
|
taaa, tylko ze Ufolami nikt nie gra, wiec po co cos dodawac do nich? zauwaz, ze jesli chodzi o postacie ludzi to jest 100 postow, tu nie ma zadnego
[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 11-09-2009 17:57 |
|
|
proponuje zmniejszyc ceny i to drastycznie ,i to wszystko np sy demon 450 piechota 200 atrill 900 itp |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
qrob
Użytkownik
Postów: 52
CAPTAIN
Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09 |
Dodane dnia 11-09-2009 19:53 |
|
|
Ogladalem wlasnie intro i wpadlem na swietny pomysl - mam nadzieje ze i wam sie spodoba. Czy bylo by to od razu czy po uleszeniu to mozna jeszcze uzgodnic, ale co wy na to by SY-DEMON mogl co jakis czas wyrywac ludzikom łby albo miał taka opcje w menu. Skutkowało by to oczywiscie natychmiastowa smiercia ludzika... ale nie działało na dowodce ofc. Graficznie nie trzeba by sie trudzic - niech po prostu wejdzie na ludzika, raz walnie i ten niech wtedy zginie
Edytowane przez qrob dnia 11-09-2009 19:56 |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
nuthriz
Użytkownik
Postów: 9
TROOPER
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 05.09.09 |
Dodane dnia 11-09-2009 21:50 |
|
|
To by mogło być zbyt dobre... Szansa takiego "krytyka" musiałaby być albo mała, albo trzeba by czymś to nadrobić gdzie indziej - by nie redukowało to sensu budowania przez wroga swojej piechoty do zera :P. Porządna i względnie "realistyczna" implementacja czegoś takiego mogłaby nieść ze sobą trochę więcej pracy, także przy reszcie jednostek.
Jakby tak patrzeć, to Kosiarz ("Reaper") również powinien, jak filmik przykazuje, wrażą piechotę kosić dosłownie; na przeciętnego mecha zaś jedna kulka Atrila powinna (no, góra dwie, trzy - powiedzmy, że nie wszystkie trafienia byłyby bezpośrednie) wystarczyć. To zaś, że w normalnym DC bitwy (rozstrzeliwanie/ciachanie/bombardowanie jednostek wroga) trwają trochę dłużej, niżby właśnie z intuicji wynikało, też ma swoje plusy.
Po pierwsze: można sobie wyobrazić, że taka odporność jednostek odzwierciedla ich (animacyjnie niewidoczne) wysiłki-mające-na-celu-przedłużenie-swego-życia: uniki, użytek jakichkolwiek prowizorycznych zasłon, ferwor walki, etc. - to dla tych z wyobraĽnią, w każdym razie ;). Po drugie: daje to więcej szans na taktyczne myślenie, wyprowadzenie ciekawszych manewrów, itp..
Jak dla mnie tak, jak jest, jest całkiem nieĽle - i zmiany raczej bym subtelne w statystykach/cenie sugerował (jak już gdzie indziej wspomniałem).
Hmmm... i jakby tak się jeszcze, choćby nad artylerią zastanowić chwilę - wcześniej o Atrilu wspomniałem. Jakby już więc przerabiać konkretnie, to moja sugestia byłaby np. taka, by - dążąc do ciekawszego (i uargumentowanego) zróżnicowania armii, dać pociskom Atrila większy promień rażenia, a ludzkiej artylerii mniejszy - ale z większymi obrażeniami. Na ludzki rozum, przyrządy celownicze w takim zaawansowanym dość wozie artyleryjskim mogą mieć w końcu nieco większą skuteczność celowniczą, niż... jakieś subtelne wyczucie u wspomnianej przerośniętej krowy.
I gdyby tą drogą iść - może piechota obcych powinna być słabsza (jak to w Jupiterze trochę jest już), ale za to z lepszym zasięgiem swych futurystycznych cudeniek?
[ http://navroot.blogspot.com ] |
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 27-09-2009 19:47 |
|
|
Próby odwzorowania własnej inteligencji jednostek w RTS'ach aby te same podejmowały małe decyzje np. ukrywanie się za kamieniami lub do okopów były już podjęte w takich grach jak Company of Heroes i Sudden Strike 3.
W CoH duży element losowy sprowadza czasem grę do absurdu. Krew mnie zalewa ja moje oddziały nie są w stanie nawet postrzelić wroga stojącego 5m od nich (bo akurat wylosowało im pudła) ŻAL!!!
W DC2 można zrobić tak że SY-DEMON, gdy atakuje jednostkę żywą np. troopera to, gdy ten ma mniej niż np. 30% HP to zadaje mu super cios ostateczny, który dobija go odcinając mu głowę Pozostałe 70% będzie musiał mu wcześniej zabrać normalnym atakiem.
Takie coś może wprowadzać np. ulepszenie ataku SY-DEMON'a.
Pomysł pierwszy:
Co powiecie np. na wprowadzenie rannych?
Np. jeśli żywa jednostka zabita została w jakiś nie efektowny sposób czyli nie wyleciała w powietrze na minie albo nie oderwano jej głowy to przez kilka chwil zwija się z bólu na ziemi. Jest wtedy praktycznie omijana przez jednostki wroga chyba że te nie mają innych celów lub wyraĽnych rozkazów dobijania rannych. Jeśli taka jednostka nie wykrwawiła by się to można by było podejść do niej lekarzem i ją uleczyć. Powoli ale zawszer30;.
Taki system sprawnie funkcjonuje w grze Oryginal War i odgrywa w niej dużą rolę. W DC2 nie będzie to aż tak ważne ale będzie można ograniczać straty i da to plus trooperom, których nikt nie używa.
Pomysł drugi:
Pojazdy bezzałogowe ludzi (roboty) były by sterowane ze sterowni w bazie. Więc gdy ta zostanie zniszczona to wszystkie tego typu jednostki gracza na mapie się wyłączą i będą nie aktywne. Będzie można wymyślać dzięki temu fajne taktyki.
Taki system funkcjonuje w RA2 gdzie alianckie roboty właśnie tak działają.
|
|
Autor |
RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO) |
Favre
Użytkownik
Postów: 3
TROOPER
Data rejestracji: 23.09.09 |
Dodane dnia 28-09-2009 01:24 |
|
|
Czyli jak przykładowo rozwalimy Robot Factory, to i roboty i wyrzutnie rakiet nie będą działać, czyli będzie to bezsensu, bo UFO będzie dążyć tylko i wyłącznie do rozwalenia Robot Factory, a po wykonaniu tego celu rozgrywka będzie przesądzona... |
|