Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40117
DC Patch 1.01 Eng... 38900
DC - CD Rom fix 36503
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30336
Kampania Oziego v... 32730
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872209 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 18
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----11 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 1 z 5 1 2 3 4 > >>
Autor Jakie jednostki w DC2-(UFO)
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 01-09-2009 21:37
Jak pewnie zauwazyliscie, na forum od dluzszego czasu nic sie nie dzieje, wiec moze zaczniemy skupiac sie nad jednostkami obcych ? :)


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 03-09-2009 20:38
racje trzeba to kwestie przedyskutowacsmiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 03-09-2009 21:13
tak jak myslalem, wszyscy sie rzucili i teraz trwa wielka burza mozgow smileysmiley moze poprostu zrobimy tylko ludzi? bo i tak nikt ufolami nie pogra ;p


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Garhuy ----
Użytkownik
Postów: 4
TROOPER



Miejscowość: Polska
Data rejestracji: 04.08.09
Dodane dnia 04-09-2009 21:28
To wtedy gra straci swój sens ;]


.
Nie posiadam Nie posiadam Nie posiadam Nie posiadam www.ubueasy.tk Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 04-09-2009 21:57
taaa, tylko ze Ufolami nikt nie gra, wiec po co cos dodawac do nich?smiley zauwaz, ze jesli chodzi o postacie ludzi to jest 100 postow, tu nie ma zadnego smileysmiley


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 11-09-2009 17:57
proponuje zmniejszyc ceny i to drastycznie ,i to wszystko smiley np sy demon 450 piechota 200 atrill 900 itp
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
qrob Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 52
CAPTAIN



Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09
Dodane dnia 11-09-2009 19:53
Ogladalem wlasnie intro i wpadlem na swietny pomysl - mam nadzieje ze i wam sie spodoba. Czy bylo by to od razu czy po uleszeniu to mozna jeszcze uzgodnic, ale co wy na to by SY-DEMON mogl co jakis czas wyrywac ludzikom łby smiley albo miał taka opcje w menu. Skutkowało by to oczywiscie natychmiastowa smiercia ludzika... ale nie działało na dowodce ofc. smiley Graficznie nie trzeba by sie trudzic - niech po prostu wejdzie na ludzika, raz walnie i ten niech wtedy zginie smiley
Edytowane przez qrob dnia 11-09-2009 19:56
3619610 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
nuthriz ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 9
TROOPER



Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 05.09.09
Dodane dnia 11-09-2009 21:50
To by mogło być zbyt dobre... Szansa takiego "krytyka" musiałaby być albo mała, albo trzeba by czymś to nadrobić gdzie indziej - by nie redukowało to sensu budowania przez wroga swojej piechoty do zera :P. Porządna i względnie "realistyczna" implementacja czegoś takiego mogłaby nieść ze sobą trochę więcej pracy, także przy reszcie jednostek.

Jakby tak patrzeć, to Kosiarz ("Reaper") również powinien, jak filmik przykazuje, wrażą piechotę kosić dosłownie; na przeciętnego mecha zaś jedna kulka Atrila powinna (no, góra dwie, trzy - powiedzmy, że nie wszystkie trafienia byłyby bezpośrednie) wystarczyć. To zaś, że w normalnym DC bitwy (rozstrzeliwanie/ciachanie/bombardowanie jednostek wroga) trwają trochę dłużej, niżby właśnie z intuicji wynikało, też ma swoje plusy.
Po pierwsze: można sobie wyobrazić, że taka odporność jednostek odzwierciedla ich (animacyjnie niewidoczne) wysiłki-mające-na-celu-przedłużenie-swego-życia: uniki, użytek jakichkolwiek prowizorycznych zasłon, ferwor walki, etc. - to dla tych z wyobraĽnią, w każdym razie ;). Po drugie: daje to więcej szans na taktyczne myślenie, wyprowadzenie ciekawszych manewrów, itp..

Jak dla mnie tak, jak jest, jest całkiem nieĽle - i zmiany raczej bym subtelne w statystykach/cenie sugerował (jak już gdzie indziej wspomniałem).

Hmmm... i jakby tak się jeszcze, choćby nad artylerią zastanowić chwilę - wcześniej o Atrilu wspomniałem. Jakby już więc przerabiać konkretnie, to moja sugestia byłaby np. taka, by - dążąc do ciekawszego (i uargumentowanego) zróżnicowania armii, dać pociskom Atrila większy promień rażenia, a ludzkiej artylerii mniejszy - ale z większymi obrażeniami. Na ludzki rozum, przyrządy celownicze w takim zaawansowanym dość wozie artyleryjskim mogą mieć w końcu nieco większą skuteczność celowniczą, niż... jakieś subtelne wyczucie u wspomnianej przerośniętej krowy.

I gdyby tą drogą iść - może piechota obcych powinna być słabsza (jak to w Jupiterze trochę jest już), ale za to z lepszym zasięgiem swych futurystycznych cudeniek?


[ http://navroot.blogspot.com ]
1277873 http://navroot.blogspot.com Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 27-09-2009 19:47
Próby odwzorowania własnej inteligencji jednostek w RTS'ach aby te same podejmowały małe decyzje np. ukrywanie się za kamieniami lub do okopów były już podjęte w takich grach jak Company of Heroes i Sudden Strike 3.
W CoH duży element losowy sprowadza czasem grę do absurdu. Krew mnie zalewa ja moje oddziały nie są w stanie nawet postrzelić wroga stojącego 5m od nich (bo akurat wylosowało im pudła) ŻAL!!!
W DC2 można zrobić tak że SY-DEMON, gdy atakuje jednostkę żywą np. troopera to, gdy ten ma mniej niż np. 30% HP to zadaje mu super cios ostateczny, który dobija go odcinając mu głowę smiley Pozostałe 70% będzie musiał mu wcześniej zabrać normalnym atakiem.
Takie coś może wprowadzać np. ulepszenie ataku SY-DEMON'a.

Pomysł pierwszy:
Co powiecie np. na wprowadzenie rannych?
Np. jeśli żywa jednostka zabita została w jakiś nie efektowny sposób czyli nie wyleciała w powietrze na minie albo nie oderwano jej głowy to przez kilka chwil zwija się z bólu na ziemi. Jest wtedy praktycznie omijana przez jednostki wroga chyba że te nie mają innych celów lub wyraĽnych rozkazów dobijania rannych. Jeśli taka jednostka nie wykrwawiła by się to można by było podejść do niej lekarzem i ją uleczyć. Powoli ale zawszer30;.
Taki system sprawnie funkcjonuje w grze Oryginal War i odgrywa w niej dużą rolę. W DC2 nie będzie to aż tak ważne ale będzie można ograniczać straty i da to plus trooperom, których nikt nie używa.

Pomysł drugi:
Pojazdy bezzałogowe ludzi (roboty) były by sterowane ze sterowni w bazie. Więc gdy ta zostanie zniszczona to wszystkie tego typu jednostki gracza na mapie się wyłączą i będą nie aktywne. Będzie można wymyślać dzięki temu fajne taktyki.
Taki system funkcjonuje w RA2 gdzie alianckie roboty właśnie tak działają.
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Favre ----
Użytkownik
Postów: 3
TROOPER



Data rejestracji: 23.09.09
Dodane dnia 28-09-2009 01:24
Czyli jak przykładowo rozwalimy Robot Factory, to i roboty i wyrzutnie rakiet nie będą działać, czyli będzie to bezsensu, bo UFO będzie dążyć tylko i wyłącznie do rozwalenia Robot Factory, a po wykonaniu tego celu rozgrywka będzie przesądzona...
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 5 1 2 3 4 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.149.23.124
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13055291 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta