Zbieram pomysły co do rozgrywki. Chcę już wiedzieć co muszę potrzebować w przyszłości.
Na początek robimy tylko ludzi :/
Potem jak będzie już ok to dodamy obcych.
Moje propozycje:
-dwie rasy będą różne
-niektóre jednostki będą posiadały zdolności, które będzie można im uruchamiać i używać
-dodamy drugi surowiec (np.: perta-8), którego będzie mniej i który będzie wymagany w małych ilościch do lepszych jednostek i ulepszeń (wydobycie takim samym sposobem)
-będą stare jednostki oraz kilka nowych, ale ich własności będą trochę inne
-w czasie gry nasz kommander zdobywa doświadczenie i może odblokowywać sobie nowe rzeczy (np.: posiłki, lepsze aury)
-pojawią się jednostki z kamuflażem, który będą uruchamiały kosztem szybkości ruchu, można wykryć wroga podchodząc pod niego lub gdy będzie strzelał
-chyba wszystkie pociski będą w formie kól lecących we wroga, które mogą nie trafić lub zranić innego wroga lub rozp&*%$!olić kaktusa
-być może (tego jeszcze nie wiem) będzie strzelanie w czasie poruszania się aby gra była bardziej dynamiczna
-będzie można niszczyć niektóre obiekty mapy i ukrywać się za nimi i strzelać zza nich
-dzień i noc ma większy wpływ na wojsko (w nocy mniej widzą, wolniej chodzą i mają zeza )
-kommandera po śmierci można odbudować, ale na pierwszym poziomie
-chciałbym dodać jakiegoś zwiadowcę czy snipera z kamuflażem
-chciałbym dodać kommandosa z jet packiem do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
-dodać możliwość rozbudowy baraków na lvl2 i exo center na lvl2
-podzielić jednostki na grupy, np.: ludziki, maszyny, i budynki by np.: dać pociski EMC, które działają tylko na maszyny i je wyłączają, albo mieć możliwość ustawienia miny na detonację tylko pod maszynami , albo że sniper może zabić obsługę robota i potem możemy wejść do niego ludzikiem i go zabrać
super pomysły poza jednym,moim zdaniem dowódcy nie powinno dać się wskrzesić nigdy,jego strata powinna być dużym ciosem dla gracza. Ewentualnie można zrobić tak że po pewnym dłuższym czasie przyślą nowego dowódcę, żółtodzioba z ziemi. Albo dowództwo przejmie jakiś zwyczajny trooper który też zacznie od zera
w jednej grze bylo tak, ze jak sie zabilo maszyne, to mozna bylo inzynierkiem (taki maly skurwol z zólta walizeczka i zołtym kaskiem xD) wejsc do tej rozjebanej maszyny. Wtedy ta maszynka miala mniej niz polowe zycia i mozna ja bylo naprawic sobie w bazie ( nie wiem jak to wyglada w kodzie gry, wiec mozesz miec z tym duuuuzo zabawy xD) ale z drugiej strony, co zrobimy, gdy zginie sy-demon? moze zmieni sie w małego pajączka i ucieknie do bazy? i tam jebany urośnie xDxDxD wiem ze o tym pozniej, ale trzeba cos dodac do ufoli, bo nimi nikt nie chce grac.. kazdy gra ludzmi, a jednak gra wyglada ciekawiej, gdy walczy sie ludzmi przeciwko ufoli.. bo jednak walka human v human, jest denna xD
Dobre masz pomysly! ja myslalem zeby jakos unowoczesnic sposob leczenia naszych zołnierzykow.. bo taka maszynka z gory ktora leczy "zielonym dymkiem" (w ten sam sposo maszyny, ludzi i budynki jest przynajmniej dziwne xD np nowe jednostki, jedna do leczenia ludzi i inna do naprawy maszynek i budynkow xDxD ja bym dodał cos jeszcze do trooperow (np mialby przy sobie jeden granat) zeby mogl w jakis sposob rownac sie z maszynami. Bo w dalszym etapie gry nikt nie kupuje trooperow a jest to bardzo fajna jednostka xDxD i wydaje mi sie ze S.A.R.G.E jest jednak troche za silny... bo ma wielki zasieg, jest nawet odporny i cholernie mocno strzela, a przez to psuje zabawe osobiscie bym go oslabil troche mysle ze armia ludzi powinna sie skladac glownie z robotow, wkoncu technika idzie do przodu xDxD posmysle co jeszcze mozna pozmieniac, i podziele sie z wami swoimi przemysleniami
trzeba pomyslec i na spokojnie zrobic gre, dodac kilka rzeczy, bo jednak dc sie moze powoli znudzic, wkoncu robi sie ciagle to samo, zajmuje expy, kupuje sarge i mechy i jazda . Tak to bysmy dodali do gry troche smaczku xDxD, a nie ze wyprowadzamy jeden atak io koniec gry, bo mamy 50 sarge xD
Edytowane przez koksu dnia 31-07-2009 11:37
trzeba ulepszyc piechote, albo zbic z ceny, bo taki trooper jest gowno warty... mozna dodac im bazooke, albo jak wyzej napisalem granat, a ufole mogly by miec jakis ultra dzwiekowy laser xD albo jakies promieniowanie bla bla, zeby zachowac jednak proporcje, bo co to za gra, w ktorej ufol biega z bazooka?;D;D;D
LSC : "Albo dowództwo przejmie jakiś zwyczajny trooper który też zacznie od zera"
wydaje sie to byc logiczne, ale.. nasz dowodca jest mocniejszy od zwyklego troopera i jakby ta kreseczka przeskakiwala z troopera na troopera, to glupim oddzialem 10 troperkow mozemy wyrzadzic za duze szkody ;P utrata komandjera powinna byc dla nas duzym ciosem... np dowodca ludzi powinien przysylac wiecej oddzialow np 4 mechy i 8 trooperow, a ufolom dodac cos mocniejszego niz kradzież wojska ;p trzeba dobrze pomyslec nad ufolami, bo kazdy gra ludzmi i to sie robi nudne
powinnismy dodac duzo nowych jednostek, zeby szlo rozwijac taktyke i technike rozgrywki.. bo walka 2 oddzialami jest juz nudna.. a tak, tym wiecej jednostek, tym gracz moze sobie ustawic taktyke do upodobanych jednostek
tylko ciezko bedzie wyrownac sily natury (tu ufoki) i techniki (tu ludzie) .. przeciez taki sy-demon z ostrymi pazurkami nie rozjebie wielkiej maszyny xD
zastanawiajmy sie narazie nad ludzmi, ale w taki sposob, zeby ufole nie zostaly w cieniu... bo po co kurwa myslec nad ufolami, pisac 10tys linijek kodu a potem i tak nikt ufolami nie bedzie gral ...
w armi ufoli powinno byc duzo atakow typu ultra promienie gamma, jakies dziwne lasery itp.
moim zdaniem, ludzie wyobrazaja sobie obcych rozwinietych o 1000 lat bardziej od ziemian, wiec oni powinni miec juz dawno za soba te robociki i karabinki.
chcialbym jeszcze dodac, ze armie ludzi i ufoli nie musza byc identyczne, np odnawianie maszyn DOSTEPNE TYLKO DLA LUDZI!, za to, ufole nadrabialy by to czyms innym. Nie musi byc wcale tak, ze Reapier jest tak samo silny jak demon. Powinny byc jednak jakies roznice.. bo przeciwstawianie CKM vs jakies ostrze wielkie demona jest tak samo głupie, jak walka polakow z widłami na krowach przeciwko ciezkim czołgom niemcow ^^
nie wiem czy sie tak da zrobic w kodzie gry, ale myslalem nad tym, ze skoro ufole glownie uzywaja sil natury, to moze ktorys z ufoli potrafilby przekształcac w niewielkim stopniu teren podłoża? np tu jakas mala gorke da, tu jakis kamyczek, zeby utrudnic poruszanie sie maszynek
jednostki ludzi i ufoli powinny sie roznic sila !!! bo to jest bez sensu jak wszystkie maja taka sama sila
ja do armii ufoli dodalbym tak jak w grze c&c3, tego dziwnego ufola na 3 nogach, ktory z czółek puszcza jakies lasery xDxD
ale to narazie jest zbedne, wiec przedstawie jakis pomysl do armii ludzi
mysle ze troche trzeba ulepszyc samolociki, bo sloza one glownie do zwiadu.. osobiscie polecalbym zwiekszyc sile ich ataku, ale kosztem obrony. kilka strzlow troopera by go rozjebalo.
mozna by oczywiscie zrobic tak jak w wiekszosci gier wojenno-strategicznych, ze samoloty maja 4 pociski, zrzucaja i wracaja do bazy, ale jesli bysmy dodali takie cos, to oczywiscie musimy dodac jakies działko ziemia-powietrze.
dodałbym jeszcze jakis inny rodzaj reaperow, np jakis wiekszy, droższy, bardziej wytrzymaly, + wieksza odległosc strzału, np CKM + jakies rakiety?
i pomysl ktory mi sie najbardziej spodobal :
Zmiana S.A.R.G.E. w takiego robota, ktorym steruje ludzik. czyli maszyna, zbudowana na podobienstwo czlowieka, a w srodku siedzi sobie czlowiek, i naciska guziczki sterujac przy tym calym systemem robota :] jakies karabinki, rakietki
mysle , ze w projekcie dc2, powinnismy sie powaznie zastanowic nad roznicami w jednostkach ... tak jak napisalem wyzej, zeby reaper byl mocniejszy od demona, ale za to inny potworek ufoli bedzie mocniejszy od innego.. wywiera to duzy wplyw na taktyke, i sposob prowadzenia rozgrywek... tak wiec apeluje do was!! nie robmy gry identycznej jak dc1, bo sie kurwa szybko robi nudna, jak wszyscy maja taka sama siłe takze powinny byc roznice w cenach ;] tu reapier drozszy, demon nieco tanszy ;]
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD