Autor |
Projekt DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 26-07-2009 23:34 |
|
|
DARK COLONY 2
Wszyscy byśmy chcieli mieć DC 2. Jak do tej pory nikt za to się nie zabrał. Myślę, że moglibyśmy zrobić to sami i lepiej niż jakaś głupia firma, która chce wycisnąć kasy na dobrym tytule.
Potrzeba ludzi....
Ja mogę zająć się programowaniem. Myślę, że najlepiej jak będzie to jedna osoba bo jak jest więcej to zrobi się bałagan bo pracujemy na odległość. Najwyżej przydadzą się osoby konsultacji i rozwiązań.
Chcę zachować jak najwięcej z oryginału, ale i dodać coś nowego bo nie ma sensu robić dokładnej kopii.
Grafika:
-rozdzielczość 1280x1024 czyli praktycznie ze skalowana x2 wersja DC grafika 2D w klimacie DC1
-kratki i jednostki w tych samych proporcjach
-na początku jednostki będą przeskalowane potem można poprawić grafikę
Siec:
-8 graczy w Lan !!!!!!
-serwery internetowe i gracze z całego świata
Inne:
-wiele języków
-system wczytywania powtórek
-tryb obserwatora i komentatora
-zapisywanie rozgrywek sieciowych i możliwość wczytania np.: po wystąpieniu błędu
-tysiąc drobnych poprawek
-wybór startowiska, tryby gry, ustawienia kasy na starcie, cele itp.
Co nowego:
(75 % to będzie z DC)
(nie ma sensu kopiować dokładnie gry)
(to wszystko jest do ustalenia)
-drugi rodzaj złoża (perta-8), do zawansowanych technologii i czegoś tam (wydobywana jak perta-7)
Da to dużo większe kombinacje rozgrywek. Będą jednostki, które kosztują tylko perta-7. Perta-8 będzie do lepszych jednostek i będzie jej dużo mniej.
-różnice w rasach (po co nam lustra)
-drogi rozwoju np.: jeden gracz gra ludĽmi i stawia na super roboty ale nie ma dostępu do lepszych piechurów
-umiejętności jednostek hmmmm np.: super ludziki mają plecaki odrzutowe i mogą co pewien czas wykonać krótki skok nad rzeczką lub klifem i zaatakować od tyłu
-rozwijanie commandera i zdobywanie przez niego doświadczenia w walce za które może wzywać lepsze posiłki i inne bajery (ale on nie będzie super mega coś tam)
-lepsze lotnictwo i więcej kombinowaniar30;.
Co trzeba zrobić:
-pogadać czy to w ogóle ma sens
-pogadać co to w ogóle jeśli w ogóle coś to ma być i jak ma to wyglądać
-zebrać małą ekipę (grafików szczególnie!!! Wystarczy znać Painta by obrabiać rysuneczki z DC wszystko powiem co i jak), która będzie mogła pracować (nie za wiele ile kto może)
-pobawić się z DC i pozabierać to co można (grafikę, dĽwięki, mapy)
Czas potrzebny do wydania pierwszej grywalnej wersji: ROK |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
and20
Użytkownik
Postów: 9
TROOPER
Data rejestracji: 17.07.09 |
Dodane dnia 27-07-2009 11:07 |
|
|
Moim zdaniem jak najbardziej jest sens tworzenia DC2. Tylko potrzebna jest duża cierpliwość i wytrwałość zarazem. Nie wiem tylko jak to się ma do praw autorskich, jakby nie było ma to być 75% DC, twórcy DC mają wyłączność do nazw i obiektów. Nawet jeśli DC2 byłoby wersją bezpłatną to i tak obowiązują prawa autorskie. Choć z drugiej strony przecież zostało zrobione Heroes Might and Magic 3,5 Weak of Gods przez jednego z fanów HMM3, jest rozbudowywane do tej pory i jakoś nikt się do niego nie przyczepił, wiec chyba przy DC2 też nie powinno być z tym problemów.
PS Jeśli zdecydujesz się robić DC2 to jakby brakło osób do grafiki to mogę pogadać z bratem w prawdzie nie jest on z zawodu grafikiem komputerowym, ale grafika jest jednym z jego hobby i całkiem nieĽle sobie z tym radzi. |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 27-07-2009 17:14 |
|
|
ja to jestem botem,nic wam nie pomoge w zakresie grafiki i programowania,moge pomoc w czyms innym; tester gry |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
Atlantis
Użytkownik
Postów: 64
CAPTAIN
Data rejestracji: 22.12.08 |
Dodane dnia 27-07-2009 21:48 |
|
|
Hmm sam nie wiem. Stworzenie gry (nawet modyfikacji!) to kupa roboty dla tak małej garści ludzi. Może rok by wystarczył... Co do założeń (jeśli by była robiona modyfikacja gry) to dam moich kilka propozycji:
- rozdzielczość panoramiczna, by dało się ustawić taką bez efektu rozciągnięcia - dziś 4:3 to antyk
- nowe jednostki, obecnie jest ich za mało
- nowe GUI bardziej ergonomiczne
- poprawienie stabilności gry
- inne małe poprawki realistyczne (jak np., robot zabija w 1-2 sekundy piechura, a nie jak domyślnie, że walczą z minutę... OMG)
- inne...
Jak widać jest tego wiele... szczególnie napisanie kodu było by wielkim zadaniem, dlatego nie wiem czy sam maranta dał by radę. Jesteś pewien swoich sił?
Sam mógłbym pomóc w grafice, chodzi mi o Photoshop. Nie jestem wyspecjalizowanym grafikiem, ale Photoshop to moje hobby i w wolnym czasie sobie w nim dłubię. Nie wiem jak z czasem, ale spróbować mogę, najwyżej zrezygnuje.
Edytowane przez Atlantis dnia 27-07-2009 21:49 |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 27-07-2009 23:46 |
|
|
Jak do tej pory napisałem dwie duże gry. Np.; stary Regulus, który jest w tej chwili do d... ale wiele się na nim nauczyłem ma ponad 25tys linijek kodu . Druga gra nazwa projektowa Wiwat xD jest 5 razy bardziej zaawansowany a ma już 20tys. linijek kodu (nie jest gotowy). Tak więc myślę, że dam radę ale potrzebuję dużo czasu. |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
Atlantis
Użytkownik
Postów: 64
CAPTAIN
Data rejestracji: 22.12.08 |
Dodane dnia 29-07-2009 12:09 |
|
|
W takim razie dobrze to słyszeć ;] |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 29-07-2009 23:26 |
|
|
hehe jesli grafik musi znac painta to moge jakos pomoc (chociaz photoshopa na potrzebe projektu moge ogarnac xD ) mam naprawde duzo czasu wiec moge sie pobawic z tym ;D moge sprobowac, jakby co piszcie na gg : 5584167 chetny do kazdej pomocy !!
Edytowane przez koksu dnia 29-07-2009 23:32 |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 29-07-2009 23:28 |
|
|
a pomysl jest kurwa dobry, tylko trzeba sie skoncentrowac a nie ze teraz kurwa wszyscy jestesmy podjarani, a za tydzien tylko maranta to bedzie robil ^^ wezmy sie do roboty to zrobimy dobra gre ;p ja osobiscie zglaszam swoja chec do pracy ;D |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 30-07-2009 15:38 |
|
|
tylko nie przesadzajmy z grafika, bo jakby nie patrzac, to obecna grafa dodaje smaczku tej grze |
|
Autor |
RE: Projekt DC2 |
koksu
Użytkownik
Postów: 208
COLONEL
Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09 |
Dodane dnia 31-07-2009 13:48 |
|
|
MARANTA!! wytlumacz tez innym o co chodzi z ta grafika, to nie jest trudne, niech sie inni tez wezma do roboty zrobilem CI tego explo juz ;p msg me ! |
|