Autor |
Triggery i normy |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 28-10-2012 19:05 |
|
|
Tak więc chciałem prosić o jakiś krótki, acz treściwy poradnik, dotyczący triggerów i norm. Jedyne, co wiem, to to, że są zapisywane w pliku tro. Z góry dziękuję. |
|
Autor |
RE: Triggery i normy |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 29-10-2012 18:30 |
|
|
Jeśli znajdę na to czas to coś napisze ale dużo by tu gadać.
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Triggery i normy |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 29-10-2012 18:32 |
|
|
Wystarczy, że wyjaśnisz, co znaczą te wszystkie liczby i podasz kilka przykładów |
|
Autor |
RE: Triggery i normy |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 29-10-2012 18:46 |
|
|
0 norm 1 (c>1200) --- 0 jest to numer, norm oznacz norme, 1 że jest aktywna reszta określa czas po jakim się aktywuje (od początku gry)
bail 1 2 --- komenda mówiąca o tym który gracz wygrywa oraz na jakim warunku, od tego zależy jaka będzie informacja w menu( utrata bazy, śmierć dowódcy itp)
end ---nie będę tłumaczył
to co znajduje się pomiędzy pierwszą linijka a "end" to są komendy które zostaną wywołane.
reinforce posiłki przywiezione przez statek
abduct 0 0 - zabranie dowódcy przez desantowiec/ufo
bail zwycięstwo/ porażka
itd.
podobnie jest z trip(triger) z tym ze jego numer ma być taki jak w edytorze, a w nawiasie podajemy który gracz go aktywuje.
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Triggery i normy |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 04-09-2014 23:03 |
|
|
Hehe minęły już 2 lata od Twojej odpowiedzi Ale ten czas leci.
Ostatnio znowu zacząłem dłubać w mapach i orientuję się już całkiem sporo w skryptach, umiem ustawiać normy, tylko pytanie które ciągle mnie dręczy: jak odblokować opcje triggerów w edytorze map? Pobrałem oryginalną wersję edytora z tutejszego downloadu i tam też te przyciski są zablokowane, było to w ogóle kiedyś dostępne dla publiki czy służyło tylko twórcom i potem zostało wyłączone żeby typowy gracz nic nie popsuł?
Podpowiesz też co znaczą w plikach .tro litery s i m? Wiem że b to baza, c to czas.
Przykładowa linia:
((m(8,38)==0)&&(s(3,0)==1)&&(s(4,0)==1))
Dzięki z góry, twoja pomoc wiele dla mnie znaczy i nie idzie na marne. |
|
Autor |
RE: Triggery i normy |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 06-09-2014 13:20 |
|
|
jeśli mnie pamięć nie myli "s" odnosi się do jednostek a "S" do trigerów (jaki gracz go może aktywować) "s" wykorzystywane było np przy śmierci dowódcy na chwile obecną nie pamiętam co to "m" ale chyba że konkretny budynek lub ulepszenie.
Trigery nie były dostępne dla graczy aczkolwiek łatwo było odblokować tą funkcje w edytorze przy pomocy edycji pliku exe
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Triggery i normy |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 06-09-2014 21:07 |
|
|
ozi_ns napisał/a:
Trigery nie były dostępne dla graczy aczkolwiek łatwo było odblokować tą funkcje w edytorze przy pomocy edycji pliku exe
Podesłałbyś mi plik z już odblokowanymi wszystkimi opcjami? Próbowałem odblokować sam, pobrałem kilka programów w tym celu ale dojście do tego jak to zrobić zajęłoby mi nie wiem jak dużo czasu.
Chodzi mi o wszystkie przyciski zaznaczone na załączonym obrazku.
Rutkoni dodał/a następującą grafikę:
|
|