Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 11-11-2010 22:00 |
|
|
Gdzieś pod koniec był. Ponadto jeszcze uwaga, by nie zapomnieć w finalnej usunąć save'y, z load game |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 14-11-2010 13:09 |
|
|
reaper II jest od 9 misji zastępuje on dowódce i właśnie dlatego ma dĽwięki reapera i dowódcy (zaznaczenie= dĽwięk maszyny, a rozkaz= słowa dowódcy) jeśli chodzi o atak niestety ślinik gry uniemożliwia ustawienia aby np. do obiektów latających używał rakiet a naziemnych działka (udało mi się jedynie wprowadzić że losowo wybiera prawą lub lewą wyrzutnie oraz odgłos ataku to równoczesny dĽwięk rakiet i działka)
Co do save były one zostawione celowo gdyż wersja ta była do testowania i w razie problemu z misją można sobie przeskoczyć
Jeśli chodzi o czcionki znalazłem sposób na wprowadzenie polskich znaków jednak było by to bardzo czasochłonne a i tak już bardzo długo trwają prace ale to tylko przez mój brak chęci
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 14-11-2010 13:17 |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 14-11-2010 13:26 |
|
|
Osobiście chciałem wprowadzić jeszcze bardzo wiele jednak silnik gry przy większej ilości plików grafiki nie odpala. Usunąłem już nawet zbędne pliki które były pozostawione przez twórców Najbardziej jednak żałuje że nie jestem w stanie wprowadzić jednostek takich które by przechodziły zmianę jak np. firestorm poza tym nie mogę wprowadzić nowych dĽwięków jednostek (obsługiwane jest tylko 200 plików dĽwiękowych)
Dla pocieszenia dodam że naprawdę przed świętami będzie gotowe gdyż została mi do napisania przedostatnia misja obcych i połowa ostatniej oraz inne drobne szczegóły związane z jednostkami (dĽwięk i korekta parametrów) oraz z interfejsem gry
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 15-11-2010 00:36 |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 14-11-2010 14:41 |
|
|
Pamiętam że jak robiłem moda to mogłem też dodać tylko kilka jednostek. ALE jak wgrałem patcha 1.01 to problem minął i mogłem dodać więcej.
MSN:maragames@wp.pl |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 22-12-2010 14:50 |
|
|
Minęło spor czasu, a moje prace dobiegły końca. Obiecałem wydać mission packa przed świętami i tak robię.
Zestaw wyposażony w instalator w jednym pliczku, a w jego skład wchodzi:
1. Dark Colony (podstawowa wersja gry)
-zawiera spolszczenie v0.4 by qrob i ozi_ns czyli ja;P)
-poprawiony błąd z ulepszeniem atrila
2. Dark Colony: CW (oryginalny dodatek wydany przez twórców gry)
-poprawiony błąd z ulepszeniem atrila
-8 misji ludzi, 8 misji obcych
3.Edytor map by ozi_ns v1.2
4.Dark Colony: Mission Pack by ozi_ns [PL]
-11 misji ludzi, 11 misji Tarr'ow (obcych)
Życzę miłego grania oraz Wesołych ¦wiąt.
W razie problemów lub ewentualnych błędów pisać!!!
oto link:
http://rapidshare.com/files/438713573/DarkColony_Mission_Pack_by_ozi_ns.exe
Jeśli konieczne wrzucenie na inny serwer pisać na jaki.
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 22-12-2010 14:56 |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
Rutkoni
Użytkownik
Postów: 115
MAJOR
Data rejestracji: 26.06.09 |
Dodane dnia 22-12-2010 18:34 |
|
|
Miły prezent na święta Jak przejdę napiszę solucję, powinna znaleĽć się na stronie (tak samo jak solucja CW).
Edit: wypadaloby zmienic sygnaturkę
Edytowane przez Rutkoni dnia 22-12-2010 18:36 |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
diwad
Użytkownik
Postów: 204
COLONEL
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08 |
Dodane dnia 22-12-2010 18:56 |
|
|
nice
Veni, Vidi, Vici |
|
Autor |
RE: Nowa kampania, prace trwają |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 19-01-2011 19:10 |
|
|
No cóż nie jestem Bogiem i popełniam błędy na szczęście są takie osoby jak komando DC i na nie narzekają. Oto link do wersji v1.2
Zmiany:
-teraz korporacja Globo jest pod fioletowym kolorem
-poprawa w pliku fin satelity szpiegowskiego (czasami obcy go widzieli i mogli zniszczyć, dodatkowo po jego zniszczeniu przez jednostki wroga wywalało z gry), teraz jest nie do zauważenia oraz jest niezniszczalny.
-w misji 11 ludzi po zniszczeniu wszystkich wrogów nic się nie działo (a powinniśmy wygrać), teraz gdy zniszczymy gazy wroga wygrywamy.
-misji 11 ludzi - niewielka korekta poziomu trudności.
-misji 11 obcych - nie pojawiały się artefakty przy ich wydobywaniu, teraz wszystko działa jak należy, dodatkowo zostały wprowadzone drobne zmiany w złożach petra-7.
-misji 11 obcych - poprawa błędu graficznego w teksturze mapy (wysepka pod mostem prowadzącym do ostatniej bazy).
-misji 9 obcych poprawa błędu graficznego w teksturze mapy (droga łącząca centrum mapy z bazą obcych).
-Dalgar ma nieco więcej życia.
Pobieraj Mission Pack v1.2
Maranta podmień link na stronie
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
Edytowane przez ozi_ns dnia 19-01-2011 20:09 |
|