Ten mod ma w sobie sporo dobrego, ale... ani Dodo, ani Mothership jakoś do mnie nie przemawiają - raczej psując klimat, niż cokolwiek ulepszając. Za wersję ich pozbawioną byłbym wielce wdzięczny.
Osobiście postulowałbym też wprowadzenie do nast. wersji podwyższenia ceny Reapera (u siebie zmieniłem na 800 i pasuje całkiem nieĽle). Przy aktualnym stanie rzeczy obcy mają dość mocno przerypane - polepszenie prędkości Sy-Daemona nie jest w praktyce sensowną rekompensatą, ostatecznie skutkując armią obcych rozchlapywaną jeszcze bardziej widowiskowo, niż zazwyczaj.
To, czy by nie obniżyć ceny zwykłego piechura do 300, to już bardziej kwestia gustu... i dalszego przemyślenia. Na pewno mogłoby to wreszcie zwiększyć różnorodność jednostek w praktyce występujących na polu walki - ciągłe przetaczanie się tłumów "kosiarzy" (ang. "reaper") z miejsca na miejsce może się bowiem czasem troszkę przejeść...
Pozdrawiam, nie ustając w nadziei na jak najszybszą i najbardziej satysfakcjonującą wersję 0.4.
---
Z refleksji nowszych - zastanawiam się, czy 1500 to nie za mało, jak na cenę dowódcy. Ich powinno być raczej mniej na placu boju niż reszty hołoty - może 2000 pasowałoby bardziej.
---
Po małych testach z dowódcami - udostępnianie ich po tej cenie prowadzi w dość prostej linii do dość aklimatycznej komedii - gdy na pole bitwy raz po raz przylatuje statek desantowy, by zabrać kolejnego poległego z mego pułku dowódców (który zresztą właśnie samodzielnie dziesiątkuje całą armię wroga, wraz z częścią jego bazy).
Nie wiem też może dokładnie, jak dużo daje "inspiracja żołnierzy", ale przy paru waściach generalicyjnych możliwe jest swobodnie utrzymywanie tego ekstatycznego stanu wśród swoich wojsk praktycznie 24h/dobę (mając na uwadze podział czasu w DC).
To chyba nie tak miało być.
Jak dla mnie, dowódca powinien być jednostką specjalną, wysoce elitarną i przydzielaną danej kolonii tylko we wdzięczności za Znaczne zasługi, przeliczające się w praktyce na np. 10.000 jednostek pieniężnych - cena dość prosta, i chyba dużo bardziej adekwatna.
I inna uwagosugestia jeszcze: ułatwiłoby to chyba trochę kontrolę oddziałów na ekranie, gdyby panowie z bazukami/plazmówkami byli wybieralni razem z normalną piechotą przez F2.
Edytowane przez nuthriz dnia 11-09-2009 23:50
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD