Autor |
Nowy mod do DC |
Krwawy5
Użytkownik
Postów: 116
MAJOR
Miejscowość: Pulawy
Data rejestracji: 07.03.09 |
Dodane dnia 04-05-2009 16:32 |
|
|
Witam od kilku dni mysle o zrobieniu Mod-a do DC.W modzie Beda rozne ciekawe rzeczy poczawszy od spolszczenia po Rozne skryptny ;]
Co Bedzie w wersji 0.1?
Rozne Rodzaje Specjalne Trooperow i Grayow
TROOPER's
*Trooper^ - Rozni sie od zwyklego troopera ranga i ma o 25% silniejszy pancerz i o 25% silniejsza bron cena: 500
*Trooper^^ - Rozni sie od zwyklego troopera
2xRanga i ma o 50% silniejszy pancerz i o 50%
silniejsza bron cena: 800
*Trooper^^^ - Rozni sie od zwyklego troopera 3xRanga i ma o 80% silniejszy pancerz i 80%
silniejsza bron cena: 1200
*Trooper Hero - Rozni sie od zwyklego troopera
4xRanga i ma o 125% silniejszy pancerz i 125%
silniejsza bron cena: 2000
GRAY's
*Gray^ - Ranga 1 Dalszy zasieg broni o 25% wiekszy Widocznosc wieksza o 10% Moc Broni o 20% wieksza. Bron o 15% wolniejsza Cena500
*Gary^^ - Ranga 2 Dalszy zasieg broni o 50% wiekszy Widocznosc wieksza o 25% Moc Broni o 50% wieksza. Bron o 30% wolniejsza Cena 800
*Gray^^^ Ranga 3 Dalszy zasieg broni o 75% wiekszy Widocznosc wieksza o 40% Moc Broni o 75% wieksza. Bron o 50% wolniejsza Cena 1200
*Gray Hero Ranga 4 Dalszy zasieg broni o 100% wiekszy Widocznosc wieksza o 75% Moc Broni o 175% wieksza. Bron o 80% wolniejsza Cena 2000
Calkowicie spolszczony DC!
Co Bedzie w Wersji 0.2
Limit do 5 Gray/Trooper Hero
Zainicjowanie roznych skryptow (Lua,Erm)
Nowe Kampanie z Wykorzystaniem nowych funkcji
Co bedzie w Wersji 0.3
Uzywanie Przez AI nowych jednostek
Powiekszenie Menu Jednostek i Ulepszen
Nowe Jednostki.
_________________
Data Wydania wersji
0.1-Postaram Sie Zeby w wakacjie powstalo
0.2-Nieznana
0.3-NIeznana
Zbieram Narazie Team Kto Chetny NIECH PISZE NIZEJ
==========================================
|Dc Pl MOD|
<.|......>10%
Przerwa
|Rozpracowanie *.spr|
<..|.....>20% Wznowienie Prac
Edytowane przez Krwawy5 dnia 05-05-2009 19:46 |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 05-05-2009 10:11 |
|
|
hym... a jak chcesz to bez rozkodowania spr zrobić??
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
Krwawy5
Użytkownik
Postów: 116
MAJOR
Miejscowość: Pulawy
Data rejestracji: 07.03.09 |
Dodane dnia 05-05-2009 13:53 |
|
|
Ozi Ale po co mi sprites skoro to wszystko jest ;p chodzi o to ze ci nowi troopers i grays beda mieli rangi takie jak major xmal itp ;]
==========================================
|Dc Pl MOD|
<.|......>10%
Przerwa
|Rozpracowanie *.spr|
<..|.....>20% Wznowienie Prac |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
ozi_ns
Użytkownik
SQUAD
Postów: 299
COLONEL
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09 |
Dodane dnia 05-05-2009 19:44 |
|
|
to wiem ale chodzi mi np o AI
New campaign...
Progress: completed
Download:
LINK -Mission Pack v1.2
LINK -Edytor map v1.2
[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
Krwawy5
Użytkownik
Postów: 116
MAJOR
Miejscowość: Pulawy
Data rejestracji: 07.03.09 |
Dodane dnia 05-05-2009 19:47 |
|
|
no ta ale to w pózniejszych wersjach ;]
narazie skupiam sie na 0.1 ;].Głównie ten mod bedzie pod multi-player ;]
==========================================
|Dc Pl MOD|
<.|......>10%
Przerwa
|Rozpracowanie *.spr|
<..|.....>20% Wznowienie Prac
Edytowane przez Krwawy5 dnia 05-05-2009 19:48 |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 05-05-2009 20:14 |
|
|
W sumie podobnie jest już w Jupiter Modzie, który działa po sieci.
AI nie poprawisz bo jest zespolone z plikiem exe. A po drugie umiesz pisać AI do gry, której sam nie robiłeś?
Spolszczenie może być poprostu patchem.
A nowe kampanie już są w ukończeniu ozi-ns'a.
Dla mnie to trochę bez sensu, ale jeśli chcesz to prosze bardzo. I lepiej teraz wymyśl cos nowego bo same troopery to mało. |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
Krwawy5
Użytkownik
Postów: 116
MAJOR
Miejscowość: Pulawy
Data rejestracji: 07.03.09 |
Dodane dnia 05-05-2009 20:18 |
|
|
no Delikatnie podobny ;p
Narazie chcem wydac 0.1 ;] a wersje 0.2 0.3 sa tylko planowane.Ogolnie chcę zrobic gre troche ciekawsza ;].Chyba bedzie ciekawie jak beda roznorodne jednostki trooperow i Grayow ;].
PS napisalem na forum Programistycznym i moze tam znajdzie sie odpowiedz na pytanie Jak Rozkodowac Spites .
==========================================
|Dc Pl MOD|
<.|......>10%
Przerwa
|Rozpracowanie *.spr|
<..|.....>20% Wznowienie Prac |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
maranta
Super Administrator
SQUAD
Postów: 375
COLONEL
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08 |
Dodane dnia 05-05-2009 20:34 |
|
|
Dobry pomysł z tym zapytaniem na forum.
A co do moda ja mam takie wypasione pomysły, że.... Wersja jupiter moda 0.5 będzie jeszcze lepsza. |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
komando DC
Użytkownik
Postów: 58
CAPTAIN
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09 |
Dodane dnia 06-05-2009 15:36 |
|
|
To w końcu mod 0,4 jest już skończony? |
|
Autor |
RE: Nowy mod do DC |
Atlantis
Użytkownik
Postów: 64
CAPTAIN
Data rejestracji: 22.12.08 |
Dodane dnia 06-05-2009 16:17 |
|
|
Mówienie o wersjach większych niż 0.1 mija się z celem, gdy nie ma nawet wersji 0.1
Co do samego SPR to już wiele lat temu się pytałem i nic. Nikt nie odpowiedział, bądĽ mówione było, że po prostu zakodowane - no ale tyle to też wiem. |
|