Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43622
Dark Colony Remak... 40166
DC Patch 1.01 Eng... 38903
DC - CD Rom fix 36503
Dark Colony Multi... 35414

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30337
Kampania Oziego v... 32731
DC ozi_ns campaig... 30081
Dark Colony Multi... 30379
Instrukcja gry (p... 29893

Pliki pobrano 872276 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 17
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2110
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 5 dni
gotham ---- 7 tygodnie
Williamjoype ----12 tygodnie
diwad ----29 tygodnie
ozi_ns Poland63 tygodnie
jamiesmudge ----68 tygodnie
RustyCLWK Korea, South71 tygodnie
gombi ----87 tygodnie
marek_buum Poland91 tygodnie
Mcin Poland93 tygodnie
erwins ----93 tygodnie
asddsa Romania106 tygodnie
galczi ----115 tygodnie
kashtan Poland122 tygodnie
Polymyst Afghanistan132 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Mod do gry Dark Colony | Ogólnie
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Autor Ogólne założenia
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 18-07-2008 01:03
Ogólny zarys zmian w grze:
(wstępnie)
Zróżnicowanie nacji :
-grayowie - słabsze jednostki, ale tańsze i szybsze
-ludzie - mocniejsze jednostki, ale powolniejsze i droższe
-lepsze miny (trochę większy zasięg działania, niższa cena, więcej siły)
Nowe jednostki:
-Koleś z bazooką i Gray z działkiem
-Gray MotherShip (potężny spodek)
-Możliwość kupienia majora w obu nacjach (nie mają możliwości przywoływania posiłków ani porywania jednostek wroga ponieważ ludzie mieliby znaczną przewagę)
-Mały szybki robot dla Ludzi
Nowe mapy:
-Garść nowych map multi-player
Edytowane przez maranta dnia 20-07-2008 21:49
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 25-09-2008 22:14
sami zrobiliscie moda??
smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 02-10-2008 19:45
TAK to mój pierwszy taki większy mod w życiu smiley Fajna zabawa ale DC jest okropny do modowania :/
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
zemus ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Miejscowość: krakow
Data rejestracji: 21.12.08
Dodane dnia 22-12-2008 15:53
szkoda bo moze i zagral bym sobie z Modem, ale nie mam plytki wyrzucilem ja dawno temu jak DC nie dzialalo mi na XP'eku.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 22-12-2008 22:40
CO!!! Wyrzuciłeś!??? Jak mogłeś!!! Zaraz dostaniesz bana :E
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
zemus ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Miejscowość: krakow
Data rejestracji: 21.12.08
Dodane dnia 23-12-2008 17:04
móglbys pls wrzucić może jakieś screany z gry z tymi nowymi jednostakami, bo bardzo jestem ciekaw jak się "kompopnują" z resztą smiley

PS: taki maly pomysl, by może rozbudować lotnictwo ? Dodać nową jednostkę, ktora bedzie mogla atakowac rowniez jednostki powietrzne, i cos by mozna bylo pozwolic Osprey 4/Ortu latać samemu po mapce i by sam zwiedzal, bo jak dla mnie np. to ogolnie za duzo roboty jest smiley i fajnie by bylo gdyby byly powiedzmy mapki dla wiecej gracz np: 12? - tez moglo by byc fajne...
Edytowane przez zemus dnia 23-12-2008 17:05
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 23-12-2008 18:05
Heh włśnie mamy jeden wielki problem! Bo nie możemy rozpacować grafiki gry. Jest ona zapisana tak starym programem że nijak nie da się jej otworzyć. Ten mod poprawia lotnictwo (trochę). W sumie możemy dodać jednostki powietrzne. Napewno nastepna wersja moda nie będzie wymagała CD więc będzie chodzić u wszystkich. smiley
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
zemus ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Miejscowość: krakow
Data rejestracji: 21.12.08
Dodane dnia 24-12-2008 10:46
gitsmiley, ale mysle ze ten statek obcych jest zbyt silny smiley mi sie zdaje ze jednostki w grze powinny zwyciezac troche poprzez liczebnosc i rozwazna taktyke. Jeszcze fajnie by bylo jak bys stworzyl taki wypasny czolg dla humanow, ktory sie rozkłada i ma wiekszy pancerz, z mozliwoscia ponownej zamiany - to by bylo fajne, tak mysle...

i powiedzmy gdybys stworzyl jakas unikalna jednostke, powiedzmy kapitan za sterami mecha reapera smiley fajnie by wygladal z takimi kreseczkami nad glową...
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
zemus ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Miejscowość: krakow
Data rejestracji: 21.12.08
Dodane dnia 24-12-2008 10:54
a takie proponowane nazwy "dodatku" z mojej strony to np:
-BLOOD MARCH
-PROJECT MARS
-MARS IN FLAMES
-LAST HOPE
-ARMAGEDON
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Ogólne założenia
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 24-12-2008 11:56
Niezłe smiley Jak sie uzbiera trochę nazw to się zrobi ankietę.
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.226.226.158
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13066518 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta